بلو آیوی کارتر تصادف بیانسه و جی زی را در تبلیغات Tiffany & Co.

برای والدین کودکان خردسال ، دزدکی رفتن برای قرار ملاقات یک زن و شوهر شایسته تنها زمانی ممکن است اتفاق بیفتد که دو روز یکشنبه با هم ملاقات کنند. برای بیانسه و جی زی ، تاریخ آنها بدون جذاب ترین چرخ سوم کامل نمی شود: دختر آنها بلو آیوی کارتر ، که در یک مینی فیلم جدید خود به نام Tiffany & Co. یک مهمان غافلگیر کننده است.

“تاریخ شب” یک نصب پاداش از کمپین Carters ‘Tiffany & Co. ، “درباره عشق” است ، که همه طعم های عاشقانه را به نمایش می گذارد. در این ویدیو ، بیانسه تصویری زیبا از زرق و برق کلاسیک است ، با خط چشم بالدار و لب قرمز مایل به قرمز ، به لطف آرایشگر قدیمی خود سر جان بارنت. به طور طبیعی ، او در الماس های تیفانی می چکد ، اما سبک آرامش تمرکز خود را بر کارترها حفظ می کند ، زیرا آنها در شهر نیویورک رانندگی می کنند. بیانسه و جی زی با وجود اینکه اوج جذابیت خود را نشان می دهند ، بسیار خشن هستند زیرا برش های پیتزای نیویورک را در صندلی عقب می خورند. در همان لحظه ، بیانسه به دنبال شامپاین است و آرماند دو برینیاک با دو فلوت قدیمی وارد بازار می شود. بلو آیوی وانمود می کند که ماشین را تعقیب می کند ، اما از او دعوت می شود تا به مادر ، پدر و سگ های کرکی خود بپیوندد. پیراهن راه راه به تن دارد و بندهایش نمایان است. او خیلی سریع بزرگ می شود

بلو و آیوی نیز مانند والدینش به طرز فوق العاده ای موفق عمل کرده است. در سن 9 سالگی ، او قبلاً برنده یک گرمی شده است ، به دلیل مدل لباس خطی خود در Ivy Park ، و پیشنهاد هنرهای زیبا. با والدینی که ظاهراً حضور او را دوست دارند ، او می تواند نه تنها به عنوان دختر خود ، بلکه به عنوان بهترین دوست آنها نیز در کارهای آنها شرکت کند. “تاریخ شب” را در زیر مشاهده کنید ، به کارگردانی دیکیل ریمشاک و درک میلتون.