بلا حدید وضعیت واکسیناسیون خود را پس از زیر س Peopleال قرار گرفتن مردم در غیاب وی در Met Gala نشان می دهد

وضعیت واکسیناسیون افراد مشهور موضوع داغ آن لحظه بعد از آن بوده است نیکی میناژ فاش کرد قبل از مت گالا در روز دوشنبه که او شرکت نمی کند زیرا واکسینه نشده است – شرط لازم برای رفتن به مراسم. این اطلاعیه به طوفان اطلاعات غلط توییتری تبدیل شد (و الگوهای رفتاری) بعد از افشای رپر کمی هم اطلاعات زیاد در مورد دوست پسر عمویش ادعا شده اثرات جانبی. از آن زمان ، نوعی شکار جادوگران به صورت آنلاین آغاز شده است زیرا طرفداران سعی می کنند بفهمند آیا افراد مشهور دیگری که در بزرگترین فرش قرمز سال حضور نداشتند ، به همین دلیل مراسم گالا را از دست دادند.

وارد کنید: بلا حدید ، که از سال 2015 در همه جشن ها شرکت کرده است ، اما دوشنبه شب در آن حضور نداشت. اینترنت به سرعت تصور کرد که وضعیت او وضعیت میناژ را نشان می دهد – او نرفت زیرا از ویکس استفاده نشده است. اما قبل از اینکه گفتگو از کنترل خارج شود ، حدید وارد شد.

بعدازظهر چهارشنبه ، این مدل عکسی در استوری های اینستاگرام خود منتشر کرد که نشان می داد سوزن به بازویش خورده است ، و ظاهراً تأیید می کند که او در واقع واکسینه شده است. او در زیرنویس تصویر نوشت: “برای هر کسی که نگران است”.

این پست بسیاری از افراد را راحت کرده است ، اما هنوز برخی از سوالات را بی پاسخ می گذارد. فایزر یا مدرن؟ چرا او عکس گرفت؟ این دوز اول است یا دومی؟ آیا او در 6 اوت با وجود این واقعیت که اکثر آمریکایی ها واجد شرایط اولین دوز مصرفی خود در آوریل 2021 بودند ، شلیک کرد؟ و مهمتر از همه ، اگر او کاملاً واکسینه شده است ، چرا در مت گالا شرکت نکرد؟ باز هم ، هرچند وقت یکبار از مت گالا صرف نظر کنید ، بسیار شیک است. فقط از بیانسه بپرسید.