بلا حدید ماه مد را برای تهیه عسل با زنبورها تعیین کرد

در حالی که جیجی حدید ظاهراً هر باندی را که ارزش تماشای آن را در طول ماه مد داشت ، زیر پا می گذاشت ، خواهر کوچکش ، بلا ، هیچ جا پیدا نشد. در واقع ، این مدل اخیراً نوعی MIA بوده است ، فقط برای به اشتراک گذاشتن یک کمپین جدید ، داشتن لحظاتی به سبک خیابانی یا جشن گرفتن اولین تولد خواهرزاده خود ظاهر شده است. با این حال ، بلا بالاخره فاش کرد که اخیراً در چه کاری بوده است و به نظر می رسد بسیار شیرین است.

حدید روز سه شنبه عکسی (متاسفم) در اینستاگرام با عنوان “بررسی واقعیت” به اشتراک گذاشت. این پست از ده اسلاید تشکیل شده است ، ظاهراً نشان می دهد که مدل تا به حال مشغول چه کاری بوده است. عکس هایی از آنچه او نوشیده است (آب سبز و آخرین فعالیت تجاری او ، Kin) ، آنچه که خوانده است (وجود دارد)دایره المعارف عنصر 20000 رویا) ، و برخی از فعالیتهایی که او در آن مشغول بود. با کمال تعجب ، اسب اسب بلا سوار شده است ، اما او همچنین زنبورداری کرده است. حدید ویدئویی در رابطه با شانه عسل با برادرش ، انور ، به اشتراک گذاشت. در عکس همراه او هنگام برداشتن کندو همه چیز مناسب است. حدید سه عکس زنبور عسل خود را با نتایج کار سخت خود تکمیل کرد: مقداری عسل بسیار تازه.

مشخص نیست که چرا حدید در ماه گذشته تصمیم گرفت که کم بیاورد و زنبورداری بازی کند و در مقابل خواهرش نیویورک ، لندن ، میلان و پاریس را شکست دهد. این بدان معنا نیست که او دیگر مدلینگ نمی کند-او به تازگی کمپین های جدیدی را با Lanvin و Self-Portrait اعلام کرده است-اما تصمیم او برای دور شدن از باند ها در این فصل همچنان یک تصمیم جالب اما شاید قابل درک است. در حالی که بسیاری از همسالانش قبلاً یک یا دو فصل مرخصی گرفته بودند ، بلا سالهاست که یک ماه مد را از دست نداده است.