بلا حدید عکس های جدیدی از Baby Khai را در اولین تولدش به اشتراک گذاشت

باور اینکه خای مالک بچه یک ساله است سخت است اما بلا حدید برای جشن گرفتن این مناسبت یک چرخ فلک صمیمی از اولین سال زندگی خواهرزاده کوچکش را به اشتراک گذاشت. در خانه ای در مزرعه بت پرست خانوادگی حدید ، حدید خاله ستایش کننده است و در اینستاگرام خای را “بزرگترین هدیه ای که خانواده ما از آن برخوردار شده اند” می نامد. این بسیار گرانبها است و شادی حدید در هر تصویر مشهود است.

“من نمی دانستم قلبم می تواند اینقدر بزرگ شود !!!!” او ادامه داد “وقتی مرا ناراحت می کنی لبخند می زنی و از خوشحالی من را به خاطر زنده بودن گریه می کنی.” در یک عکس ، حدید گه را گهواره می کند و با یک بطری به او غذا می دهد. در دیگری ، خی به او چهره می دهد ، که یکی از جذاب ترین روش هایی است که نوزادان برای ابراز محبت می کنند. پیوند آنها در حال حاضر مشهود است – حدید همانطور که تا به حال او را دیده ایم واقعاً شاد به نظر می رسد.

او همچنین با بی حوصلگی به والدین مضحک خوش چهره ، گیجی حدید و زین مالیک اشاره می کند. حدید ادامه داد: “من نمی توانم منتظر بمانم تا شاهد پیشرفت کامل شما در بین نمونه های دیگر باشم.” هیچ عکس از جشن تولد وجود ندارد ، اما در اولین عکس ، او در حال بررسی یک میز پر از کریستال های کوارتز غول پیکر است – شاید این یک برکت برای چرخش بعدی خای به دور خورشید باشد.