بلا حدید در پست اینستاگرامی پر از اشک درباره سلامت روان صحبت می کند

بلا حدید از انتشار تصاویر مدلینگ خود در اینستاگرام کمی فاصله گرفت تا با کمک ویلو اسمیت، دیوارها را کمی فرو بریزد و متوجه مشکلات سلامت روان شخصی خود شود.

روز سه‌شنبه، حدید یک پست اینستاگرامی به اشتراک گذاشت که با ویدیویی از اسمیت شروع شد که در مورد اضطراب و شک جمعی صحبت می‌کرد. اسمیت می‌گوید: «این احساس که فکر نمی‌کنی به اندازه کافی خوب هستی یا نسبت به هنر خود ناامن هستی، طبیعی است، اما در عین حال، احساس می‌کنم که به آن آموزش داده شده است». «مردم فراموش می‌کنند که اساساً همه احساس یکسانی دارند: گمشده، سردرگم، واقعاً مطمئن نیستند که چرا اینجا هستند. این اضطراب، مانند همه، این احساس را دارند و سعی می کنند به طریقی آن را بپوشانند. ما در عیب هایمان دور هم جمع می شویم. در ناامنی ها، در شادی ها، در شادی هایمان، و همه را زیبا و طبیعی بپذیریم. این همان چیزی است که آن دیوارها را خراب می‌کند و همه را اینگونه می‌سازد: «نه، من تو و درد و شادی‌ات را درک می‌کنم. ما خوب می شویم.»

حدید در توضیح پست خود نوشت که سخنان اسمیت باعث شد او احساس “کمتر تنهایی” کند و او را ترغیب کرد که در وهله اول پستی در اینستاگرام بگذارد. در اسلایدهای بعدی، چندین عکس از نمای نزدیک از حدید را می بینیم که در حال گریه است، که در آخرین مورد او را نشان می دهد که به نوعی IV متصل شده است. او اعتراف کرد: “این تقریباً هر روز من است، هر شب چند سال است.” “شبکه های اجتماعی واقعی نیستند. برای هر کسی که مشکل دارد، لطفاً این را به خاطر بسپار.»

این مدل ادامه داد و گفت: «گاهی اوقات تنها چیزی که باید بشنوی این است که تنها نیستی. بنابراین از من به شما، شما تنها نیستید. دوستت دارم، تو را می بینم و می شنوم. کمک به خود و بیماری روانی/عدم تعادل شیمیایی خطی نیست و تقریباً مانند ترن هوایی از موانع است… فراز و نشیب های خود را دارد و دو طرف. اما می‌خواهم بدانید، همیشه در انتهای تونل نور وجود دارد، و ترن هوایی همیشه در نقطه‌ای متوقف می‌شود.»

حدید اعتراف کرد که برای او، “همیشه خوب است که بداند حتی اگر چند روز، هفته یا ماه باشد، تا حدودی حتی برای یک لحظه بهتر می شود.” او گفت که “به اندازه کافی شکست و فرسودگی شغلی” داشته است تا یاد بگیرد که “اگر به اندازه کافی روی خود کار کنید، زمانی را به تنهایی بگذرانید تا آسیب ها، محرک ها، شادی ها و روال خود را درک کنید، همیشه خواهید توانست چیزهای بیشتری را در مورد خودتان درک کنید یا درباره خود بیاموزید. درد و نحوه کنترل آن.» حدید پیام خود را به پایان رساند و گفت که به اشتراک گذاشتن حقیقت خود در اینستاگرام “سخت تر و سخت تر” است. “از اینکه من را دیدید متشکرم و ممنون که گوش دادید. دوستت دارم.”

این اولین باری نیست که حدید در مورد سلامت روان خود صحبت می کند. در نوامبر 2019، زمانی که در فستیوال مد ووگ در پاریس حضور داشت، از تلاش خود برای ایجاد تعادل در زندگی پر زرق و برق خود و مبارزه با افسردگی صحبت کرد.

او گفت: “برای مدتی نمی خواستم در مورد آن صحبت کنم، و در چند سال گذشته مشکلات زیادی را با سلامتی خود پشت سر گذاشته ام.” “من احساس گناه می کنم که می توانم این زندگی باورنکردنی را داشته باشم، فرصت هایی را دارم که دارم، اما به نوعی هنوز افسرده هستم. منطقی نیست.» او ادامه داد و گفت: «من هر روز صبح گریه می‌کردم، در وقت ناهار گریه می‌کردم، قبل از خواب گریه می‌کردم. زمانی که به عنوان یک نوجوان 18 ساله به مدت 4 ماه متوالی 14 ساعت در روز کار می کردم، مدتی از نظر عاطفی بسیار بی ثبات بودم. فکر می کنم فقط می خواستم کمی نفس بکشم. و بنابراین به نوعی مرا در یک مارپیچ قرار داد.»

حالا به نظر می رسد حدید تعادل بهتری در کارش پیدا کرده است. به لطف وضعیت سوپرمدل خود، او می‌تواند هر طور که می‌خواهد شغلی را انجام دهد و در صورت لزوم به استراحت بپردازد. این مدل به طور مشخص در اوایل سال جاری در هیچ باندی در ماه مد بهار/تابستان شرکت نکرد.

اظهارات حدید همچنین در حالی مطرح می شود که درام پیرامون خانواده او همچنان به طور عمومی پخش می شود. اواخر ماه گذشته فاش شد که خواهرش، جیجی حدید، و زین مالیک، ظاهراً به دنبال دعوای فیزیکی بین مالیک و مادر بلا، یولاندا حدید، از هم جدا شده اند. مطابق با TMZمالک به چهار مورد آزار و اذیت متهم شده است، که او در برابر آنها خواهان عدم رقابت شد، و او را با جریمه نقدی و دستور گذراندن دوره های مدیریت خشم محکوم کرد.