بلا حدید به طور کامل ورزش را در چهار ظاهر اسپرت پذیرفته است

در حالی که بقیه نگران استفاده از شلوارهایی بوده اند که در یک سال و نیم گذشته برای استفاده از لباس های کار مورد تایید زندگی واقعی خود کنار گذاشته اند ، بلا حدید در حال ادامه پرونده قرنطینه در خیابان های نیو است. یورک این مدل در هفته گذشته در حالی که مشغول انجام کارهای مختلف در سطح شهر بود ، به شدت از Sporty Spice استقبال کرد ، آخرین تلاش تجاری خود را تبلیغ کرد و (شاید؟).

همه چیز از جمعه گذشته شروع شد وقتی که حدید با پیراهن یقه بزرگ نایک ، جوراب گوساله و یک جفت دونده دنباله سالومون قرمز روشن ظاهر شد. با انتخاب این کفش های ورزشی ، حدید رسماً تأیید کرد که زمان فراگیر شدن Air Force 1’s و New Balance 550s گذشته است. وقت آن است که کفش های کتانی “پدر” محکم دست به دست شوند.

با این حال ، لباس فقط برای نمایش نبود. حدید برای دیدن دوست و مربی دیرینه خود ، Rob Piela ، به ورزشگاه مورد علاقه Gotham رفت. هنوز مشخص نیست که آیا این دو در تمرین هستند ، اما آنها با هم در رینگ بوکس عکس گرفتند.

ورزش حدید چند روز بعد ادامه پیدا کرد وقتی مدل دوباره ظاهر شد ، این بار با ظاهری که واقعاً در حال تمرین است. حدید با یک اسموتی سبز رنگ در دست ، خیابان ها را با یک کامیسوی سیاه و سفید لایه ای ، برخی از پسرهای سیاه پوست آلو ، در خیابان ها قدم می زد. یک شلوار کوتاه و یک پیراهن نارنجی پاستلی روی شانه هایش پیچیده بود. او تصمیم گرفت جوراب هایش را این بار به قد ساق پا کوتاه کند و ظاهر خود را با برخی از کت های مشکی تک رنگ تمام کرد. در حالی که مشخص نیست حدید واقعاً در این ظاهر خاص کار کرده است ، او برای “گرام” چند عکس گرفت.

مسلماً بهترین ظاهر حدید روز سه شنبه بود ، هنگامی که او در حال قدم زدن با یک ست بادشکن آبی بزرگ آبی نایک و یک جفت کفش کتانی مشکی Asics عکس گرفت. این مدل واقعاً الهام بخش دهه 90 با عینک آفتابی ریز و موهای کوچک بافته شده خود را برای تبلیغ شرکت نوشیدنی خود ، Kin Euphorics ، تقویت کرد. حدید بار دیگر از سالن بدنسازی مورد علاقه خود دیدن کرد ، جایی که یک یخچال کامل همراه با نوشیدنی تهیه کرد.

حدید وقتی در روز چهارشنبه دیده شد ، سبک بادگیر را برای یک روز دیگر حفظ کرد ، این بار با ظاهری کاملاً سفید از همان نوع. این مدل با یک کلاه بیس بال زرد ، ماسک و عینک آفتابی کمی ناشناس شناخته شد و حتی در استوری اینستاگرام خود نوشت: “اگر امروز مرا دیدید ، ندیدید.” حدید آخرین ظاهر ورزشی را داشت تا به دفاتر Condé Nast در مرکز شهر مراجعه کند ، اما باز هم مشخص نیست که آیا او ورزش را به کار برده است یا در واقع تمرین کرده است.

چه کسی می داند ، شاید دوران ورزشی حدید ادامه پیدا کند. این می تواند یک روش بازاریابی برای مارک نوشیدنی او باشد ، که او در پست اخیر اینستاگرام خود آن را به عنوان یک نوشیدنی قبل از تمرین معرفی کرد. یا ، شاید او بخشی از یک برنامه بازاریابی یکپارچه برای سفر مجدد Spice Girls (آیا Mel C. مشارکت را تأیید کرده است یا حدید به عنوان Sporty Spice بر عهده خواهد گرفت؟) است. به احتمال زیاد ، حدید درست مثل بقیه است که از ماه ها و ماه های قرنطینه بیرون می آید و دوست دارد هر چند وقت یکبار راحت باشد – تمرین یا بدون تمرین. همه ما آنجا بوده ایم ، واقعاً چه کسی می تواند او را سرزنش کند؟