بزرگترین عروسی افراد مشهور 2021

در ماه مارس ، Chloë Sevigny به طور اتفاقی فاش کرد که او و مدیر گالری هنری Siniša Mačković در آن زمان برای یک سال کامل ازدواج کرده بودند ، زیرا مراسم تعطیلی را در سالن شهر انتخاب کرده بودند. به سرعت به تابستان و پاییز بروید ، و مانند تقریباً هر چیزی که سیوینی لمس می کند ، اجتناب از تبلیغات در حال حاضر در بین تازه عروس های مشهور رواج یافته است. از بین زوج هایی که عکس های مراسم صمیمی خود را به اشتراک می گذارند ، بسیاری از آنها مانند آریانا گرانده و دالتون گومز این کار را انجام داده اند و پس از آن این کار را انجام داده اند. با وجود افزایش واکسیناسیون ، برخی از آنها شروع به باز شدن می کنند. گوئن استفانی ، اولاً ، از به اشتراک گذاشتن تعدادی عکس از لباس های کابوی عروس خود خجالت نمی کشید ، و یاسمین توکس کمتر از 30 مورد را برای ثبت یک مراسم ارسال کرد که حتی در زمان های غیر همه گیر نیز لحظه ای سطح بعدی خواهد بود. آنها را خودتان ببینید و پیگیری زوج هایی را که در رسمی شدن امور به آنها ملحق شده اند ، پیگیری کنید.

لیلی کالینز و چارلی مک داول

عکس توسط Cedar & Pines از طریقlilycollins

فرناندو کازابلانکاس و جردن کله بارت

با احترامiblamejordan

مدل 24 ساله جردن کله بارت و مدل 23 ساله فرناندو کازابلانکاس برای تعطیلات خود به ایبیزا برنامه ریزی کرده بودند که به ذهن آنها رسید که ممکن است در حالی که در آنجا هستند ازدواج کنند و آن را با پیراهن های آستین سیاه مشکی نگه دارند. و شلوار این تصمیم آنقدر خودجوش بود که هیچکدام از اعضای خانواده آنها نمی توانستند در مراسم شرکت کنند ، اما دوست نزدیک بارت ، کیت ماس ​​، درست در زمان مقرر به عنوان حلقه دار عمل کرد (و در تعطیلات رها شد).

یاسمین توکس و خوان دیوید بوررو

عکس توسط Daniel Maldonado و Mariuxi Pogo از طریقjastookes

و جایزه اکثر افراد برتر به … یاسمین توکس و خوان دیوید بوررو می رسد! این مدل و مدیر اسنپ چت هنگام جشن اتحاد رسمی خود پس از پنج سال رابطه ، حتی کمی عقب نماند. بوررو با پیشنهاد خود استانداردها را بالا برد و یک هواپیمای بدون سرنشین را برای تحویل حلقه الماس هفت عیار ، طلای 18 عیار پس از پذیرش شامپاین Tookes و هلیکوپتر Popeye سوار کرد. در این روز بزرگ ، توکس با مجلل بودن کلیسای کاملاً طلاکاری شده در اکوادور بورورو در لباس مجلسی دست ساز زهیر مراد مطابقت داشت-“اثر هنری” که او به زودی در خانه آنها به نمایش گذاشته می شود.

لوسیا آنیلو و پل د. داونز

عکس توسط جیمی مک کارتی از طریق گتی ایماژ

همکاران مجموعه موفق HBO Max هک ها درست قبل از برنده شدن جایزه مشترک امی برای نویسندگی برجسته برای یک سریال کمدی ازدواج کرد. آنیلو هنگام دریافت جایزه اضافی خود برای کارگردانی برجسته برای یک سریال کمدی ، گفت: “از نظر پل ، من عاشق تو هستم ، به همین دلیل من آخر هفته گذشته با شما ازدواج کردم.” این زوج که برای اولین بار در سال 2007 ملاقات کردند ، آن را در خانه نگه داشتند هک ها خانواده را با ضربه زدن به همکار خالق خود برای قضاوت انجام دهید.

لیدی کیتی اسپنسر و مایکل لوئیس

لیدی کیتی اسپنسر ، خواهرزاده پرنسس دایانا ، در حالی که لباس توری الهام گرفته از ویکتوریا (طراحی شده توسط دولچه و گابانا) را در دست داشت ، با مایکل لوئیس ، مغول مد از آفریقای جنوبی در ایتالیا ازدواج کرد.

تعجب! عیسی رای با دوست قدیمی خود لویی دیام در یک مراسم خصوصی در جنوب فرانسه و با لباس مجلسی ورا وانگ ازدواج کرد. زیرنویس اینستاگرام او در مورد این مراسم ، به طور معمول Rae ، کم حرف بود. او نوشت: “من چند بار با شوهر کسی چرت زدم.”

آنا فاریس و مایکل بارت

آنا فاریس در اواسط ماه ژوئیه در پادکست خود توصیه های عاشقانه می کرد که به طور تصادفی “فقط گفت” که نامزدش ، فیلمبردار مایکل بارت ، “در حال حاضر” است [her] شوهر.” آن دو با فرار مخفی نگه داشتند و همه چیز را در یک دادگاه در ایالت واشنگتن رسمی کردند. (فاریس دارای یک پسر با کریس پرت است که در سال 2017 از او جدا شد.)

گابریل جگر و آنوک وینزنرید

عکس توسط آنیا کمپبل از طریق گتی ایماژ

گابریل جگر ، پسر 23 ساله میک جگر و جری هال ، با نامزد یک ساله خود ، آنوک وینزنرید ، در گوشه ای سرسبز از لندن در اواسط ماه ژوئیه ازدواج کردند. شاید گابریل کم حرف ترین از هشت فرزند جگر باشد ، اما هیچ رابطه ای در مورد این رابطه فاش نکرده است ، هرچند ایمیل روزانه گزارش داده است که وی با وینزنرید هنگامی که مشغول کار Mustique بود آشنا شد.

اما بانتون و جید جونز

با احترامemmaleebunton

بچه اسپایس و دوست قدیمی او جید جونز پس از نامزدی یک دهه کامل منتظر ماندند تا رسماً ازدواج کنند. والدین دو کودک ، که از اواخر دهه 90 شروع به ازدواج کردند ، از لباس عروس سنتی اجتناب کردند: بانتون با یک مینی لباس عاجی با آستین های شفاف رفت-ظاهری نسبتاً سنتی در مقایسه با بولزر گوچی گوگو ، جلیز ، تی شرت و فدورا.

لارا استون و دیوید گریوسون

لارا استون-مدل نهایی اواخر دهه 00-سه سال و نیم پس از ملاقات آنها در Tinder با توسعه دهنده املاک دیوید گریوسون ازدواج کرد. این مراسم بی سر و صدا با استون و شوهر سابقش ، کمدین دیوید والیامز ، که در سال 2010 برگزار شد ، فاصله زیادی داشت. در حالی که استون سپس دو طرح سفارشی از ریکاردو تیسچی پوشید و از همکارانش در صنعت دعوت کرد ، به نظر می رسد که او آن را در خانواده با گریوسون ، یک لباس آستین بلند توری عاشقانه با برچسب عروسی سفارشی Tephi در لندن پوشیده بودند.

گوئن استفانی و بلیک شلتون

بعضی چیزها – مانند چکمه های کابوی استیلتو که گوئن استفانی با لباس ورا وانگ خود می پوشید تا سرانجام با بلیک شلتون خواننده کانتری ازدواج کند – فقط منطقی است. این مراسم که در ایالت اوکلاهما در زادگاه شلتون برگزار شد و توسط همکارانش برگزار شد صدا میزبان کارسون دالی ، مدت زیادی است که می آید. در حالی که این زوج فقط در ماه اکتبر گذشته نامزد کردند ، اما از سال 2015 با هم ملاقات کرده اند (و بی وقفه بر سر یکدیگر فاش شده است).

آریانا گرانده و دالتون گومز

با احترامarianagrande

آریانا گرانده و دالتون گومز در ماه مه ، تقریباً 20 مهمان را به مراسم صمیمی خود در خانه گرانده در مونتسیتو ، کالیفرنیا دعوت کردند ، یک سال و نیم پس از ملاقات با مشاور املاک و مستغلات در جستجوی خانه ای در نزدیکی LA ، درست مثل او و طراحش. گراند که چند سال پیش برنامه ریزی شده بود ، ورا وانگ سفارشی ، همراه با پاشنه های بلند سکو و دم اسبی امضای خود را می پوشید. این خواننده همچنین به وعده ای که در “تشکر می کنم ، بعدی” عمل کرد: “یک روز از راهرو قدم می زنم / با مامانم دست می گیرم.”

اوبری پلازا و جف بعنا

عکس توسط دیوید کروتی/پاتریک مک مولان از طریق گتی ایماژ

یک دهه از رابطه آنها می گذرد ، بازیگر اوبری پلازا به طور معمول در اینستاگرام از جف بائنا ، کارگردان و دوست کمدی تاریک ایندی ، به عنوان همسرش یاد کرد.

مک کنزی اسکات و دن جویت

با احترام از تعهد دادن

مک کنزی اسکات با ازدواج با معلم مدرسه ای از سیاتل ، دن جویت ، در ماه مارس ، از گردشگر فضایی مشتاق جف بزوس خارج شد.

جردن کاستیل و دیوید شولزه

با احترامjordancasteel

جردن کاستیل ، نقاش ، در دی ماه ، با دیوید شولزه ازدواج کرد ، چهار سال پس از این که او مستقیماً عکاس را در رایا به تصویر کشید. کاستیل برای طراحی لباسش از باتشوا هی استفاده کرد-یک لباس سفارشی با یقه بلند ، با سایه چشم جذاب و بنفش. این مراسم در پشت بامی در گرین پوینت ، بروکلین برگزار شد.