بر اساس گزارش ها ، آنجلینا جولی و برد پیت بیش از 164 میلیون دلار در املاک فرانسه با یکدیگر اختلاف دارند

گفته می شود آنجلینا جولی در تلاش است تا بخشی از املاک فرانسوی خود را که در آن در سال 2014 با براد پیت ازدواج کردند خلاص کند. بازیگر زن که 50 درصد از شاتو میراوال در کورنس فرانسه را در اختیار دارد – که در حال حاضر حدود 164 میلیون دلار ارزش دارد – در تلاش است سهام خود را بفروشد بدون اینکه به پیت اختیار خرید اولیه را بدهد. این موضوع در حال حاضر در دادگاه لوکزامبورگ در حال بررسی است.

در سال 2018 گزارش شد که پیت و جولی توافق کرده اند که پس از طلاق آنها ، املاک 1000 هکتاری و 35 خوابه را به عنوان “سرمایه گذاری برای فرزندان خود” حفظ کنند. میراوال به همراه آبگرم ، کلیسای کوچک و دو سالن بدنسازی ، دارای یک تاکستان خصوصی است که به تولید شراب از جمله انواع گل رز با درجه بالا ادامه می دهد. علیرغم مشاجره فعلی بر سر قصر ، وینتیج 2020 هنوز هم نام پیت و هم جولی را دارد.

مطابق با صفحه ششم ، مدارک دادگاه نشان می دهد که Miraval تحت مالکیت شرکتی به نام Quimicum است. در حالی که پیت در اصل مالک 60 درصد Quimicum بود ، در سال 2016 ، ده درصد از مالکیت خود را به جولی واگذار کرد (طبق گفته ها با پرداخت یک یورو) ، و آنها را در سهام شرکت و Miraval برابر کرد. منابع گفت صفحه ششم به عنوان بخشی از معامله ، سابق توافق کردند که قبل از فروش سهام خود در آینده از یکدیگر اجازه بگیرند. در نتیجه یک دعوی ادعا شده است که جولی در انجام این کار کوتاهی کرده است. اکنون پیت می خواهد وضعیت مالکیت خود را به 60 درصد کنترل کننده بازگرداند.

میشل گانگ/خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ

این وضعیت لایه دیگری را به نبرد حقوقی سابق سابق اضافه می کند که بیشتر بر سرپرستی پنج فرزند آنها متمرکز است.