بریتنی اسپیرز با اعلام نامزدی خود با سام اصغری ، VMA ها را در مراحل بالاتر قرار داد

با توجه به پایان یافتن دوران سرپرستی بریتنی اسپیرز ، او اکنون آزاد است که زندگی خود را ادامه دهد – و این بدان معناست که با اعلام نامزدی خود ، کل جوایز موسیقی ویدئویی MTV را به نمایش می گذارد. دنیا برای این ملکه متوقف می شود ، نه برعکس ، و اسپیرز خبرهای شادی را در شبکه های اجتماعی خود به همراه پست های شیرین از نامزد جدیدش ، بازیگر سام اصغری ، به اشتراک گذاشت.

به معنای واقعی کلمه چند دقیقه قبل از شروع پیش نمایش VMAs ، اسپیرز مجموعه ای از قرقره های جشن را در اینستاگرام ارسال کرد. او حلقه عظیم خود را جلوی دوربین قرار داد – الماس او احتمالاً از ماه دیده می شد – و چهره های شوکه کننده ای ایجاد کرد و اصغری از او پرسید که آیا انگشتر را دوست دارد؟ بدیهی است ، او جیغ می زند “بله!” و این دو به عنوان یک زوج تازه نامزد با یکدیگر بوسه می زنند.

او همچنین در موهای بلوند خود رنگ قرمز روشن و رنگهای روشن را تکان می دهد. ناخن های اسپیرز با ناخن های او با موهای او مطابقت داشت ، با یک مانیکور فرانسوی قرمز به شکل مدرن و به شکل مربع روشن.

در اینستاگرام اصغری ، او در حالی که دوربین را برمی دارد ، نگاه بهتری به صخره های درخشانش کرد. با توجه به آنچه که او پشت سر گذاشته است ، او کاملاً مجاز است پرنده را به طرف دشمنانش بیندازد. براندون کوهن ، مدیر اصغری نیز با تأیید این خبر خوشحال کننده ، به مردم گفت که “افتخار می کند که نامزدی را جشن گرفته و تأیید کند.” این انگشتر منحصر به فرد توسط جواهرساز رومن مالایف ساخته شده است و RareCarat.com تخمین می زند که انگشتر یک نفره گرد وی با وزن 3/5 قیراط ، 70،000 دلار تخمین زده می شود. واضح است که این دو خوشبختانه عاشق هم هستند و نمی توانید برای آن قیمتی قائل شوید. سال 2021 سالی می شود که اسپیرز زندگی خود را به دست می آورد – و فصل جدیدی از سعادت ازدواج را آغاز می کند.