برند لباس فرم کیم کارداشیان، Skims، اعلام همکاری با فندی

بر روی ورساچه حرکت کنید، زیرا فندی همکاری جدیدی در مرکز صحنه دارد. این خانه مد به تازگی فاش کرده است که با خط تولید لباس کیم کارداشیان ، Skims ، برای مجموعه ای از لباس های شیک و قطعات آماده که بر روی لوگوی هر دو شرکت نقش بسته ، همکاری کرده است.

شایعات این همکاری برای چند هفته در اینترنت چرخید، اما هر دو برند روز دوشنبه این خبر را تایید کردند و این خبر را در صفحه اینستاگرام مربوطه خود اعلام کردند.

بر اساس مجله ی وال استریت، این همکاری زمانی شکل گرفت که مدیر هنری فندی، کیم جونز، شنید که زنان در دفاتر این برند در مورد Skims صحبت می کردند. از آنجا ، کارداشیان برخی محصولات را به جونز ارسال کرد و آنها در ماه مارس در Cabo San Lucas ملاقات کردند تا روی طرح ها کار کنند.

برخلاف محصولات معمول Skims ، که زیر 100 دلار قیمت دارند ، این همکاری دارای برچسب قیمت مناسب تری است و قطعات آن از 100 دلار تا 4200 دلار متغیر است. مطابق با WSJ، این مجموعه شامل “لباس های تانک ، تاپ های بافتنی ، و شلوارهای چسبان با کمر بلند” و همچنین لباس های ورزشی ، لباس شنا و یک لباس چرمی بدون آستین خواهد بود. این مجموعه در 9 نوامبر در ساعت 6 صبح به وقت PST راه اندازی می شود و می توانید در www.fendiskims.com به آن دسترسی داشته باشید.

این همکاری زمانی انجام می شود که کارداشیان به وفاداری منحصر به فرد خود به بالنسیاگا و دمنا گواسالیا ادامه می دهد. کارداشیان هفته هاست که چیزی جز این برند نمی پوشد ، ظاهری اسپرت و تک رنگ در همه جا از Met Gala تا شنبه شب زنده. به همین دلیل ، تصمیم کارداشیان برای همکاری با یک خانه مد دیگر ممکن است کمی شگفت انگیز باشد. در مورد این که آیا این برای وفاداری آینده کارداشیان به معنای خاصی است ، باید منتظر ماند و دید.