ببینید نیکول کیدمن به طور کامل نقش لوسیل بال را بازی می کند

اولین تریلر کامل فیلم بیوگرافی آینده آمازون استودیو ریکاردو بودن احتمالا توییتر را برای همیشه ساکت خواهد کرد. اگرچه بسیاری از انتخاب بازیگران نیکول کیدمن برای بازی در نقش کمدین نهایی، لوسیل بال، مطمئن نبودند، اکنون مشخص است که او برای این کار آماده است.

این تریلر که در روز چهارشنبه منتشر شد، نگاه عمیق‌تری به آنچه که از این محصول موردانتظار آرون سورکین انتظار می‌رود، ارائه می‌کند که در حدود یک هفته از زندگی بال در حال کار بر روی یک قسمت از من عاشق لوسی هستم در حالی که به اتهاماتی مبنی بر خیانت شوهرش، دسی آرناز (با بازی خاویر باردم)، به او پرداخته و با جنجالی پیرامون روابط ادعایی کمونیستی او روبرو شده است. ما لحظه‌ای را می‌بینیم که تمام درام‌های زندگی واقعی او در نهایت وارد فانتزی کمدی کمدی می‌شوند، در حالی که او در مقابل تماشاگران استودیو زنده یخ می‌زند. کیدمن با لحنی فریاد می زند: «ببخشید، برای یک ثانیه گم شدم.» من عاشق لوسی هستم.

این فیلم مدت‌ها پیش می‌آید، با صحبت‌های پیرامون فیلم از اوایل سال 2015 شروع شد. سپس، در سال 2017، کیت بلانشت در نقش ستاره شایعه شد. زمانی که در ژانویه اعلام شد که کیدمن بازی بال را بر عهده خواهد گرفت، بسیاری از آنها راضی نبودند و به جای آن دبرا مسینگ یا شخصی را پیشنهاد کردند که کارهای کمدی بیشتری داشته باشد. این زمانی بود که دختر بال، لوسی آرناز وارد عمل شد. من عاشق لوسی هستملوسی در ویدئویی که در فیسبوک ارسال شده است، گفت. «هیچ کس مجبور نیست خود را شبیه لوسی ریکاردو کند و نه روال Vitameatavegamin، یا روال کارخانه شکلات سازی یا هر یک از چیزهای احمقانه را انجام دهد. این داستان لوسیل بال است، مادر واقعی من، نه لوسی ریکاردو، و شوهرش، دزی آرناز، پدرم، نه ریکی ریکاردو.” حالا که تریلر رسما منتشر شد، این دیدگاه بسیار واضح تر به نظر می رسد.

این تریلر همچنین نگاهی بزرگتر به جی کی سیمونز و نینا آریاندا در نقش ویلیام فراولی و ویویان ونس و همچنین آلیا شوکت، تونی هیل و جیک لیسی در نقش‌های فرعی ارائه می‌کند.

ریکاردو بودن در تاریخ 10 دسامبر قبل از پخش در آمازون پرایم در 21 دسامبر در سینماها اکران خواهد شد و جدول زمانی مناسبی برای تبدیل شدن آن به یک مدعی جایزه فراهم می کند.