با طراح جایگزین تام فورد در تام فورد آشنا شوید

تنها دو روز پس از اینکه تام فورد آخرین کلکسیون خود را برای لیبل همنام خود ارائه کرد و اعلام کرد که پس از فروش برند به Estée Lauder جدا شده است، تام فورد (این برند) جایگزین طراح را فاش کرده است و از داخل خانه می آید. پیتر هاوکینگز نقش مدیر خلاق تام فورد را در اقدامی بر عهده خواهد گرفت که چندان غافلگیرکننده نبود – شایعاتی مبنی بر اینکه هاوکینگز پس از جدایی فورد این پست را بر عهده خواهد گرفت. هاوکینگز که اخیراً سمت معاون ارشد پوشاک مردانه تام فورد را بر عهده داشت، تقریباً بیست و پنج سال است که در کنار فورد کار می کند.

هاوکینگز در سال 1998 شروع به کار در این صنعت کرد و در ابتدا زیر نظر فورد بر روی مجموعه‌های لباس مردانه در گوچی کار کرد. در سال 2006، طراح گوچی را ترک کرد تا به فورد در برند همنام خود بپیوندد، جایی که او مسئولیت دسته بندی لباس های مردانه این برچسب را بر عهده گرفت، سمتی که از آن زمان تاکنون در اختیار داشته است. هاوکینگز پس از صعود به سمت مدیر خلاق، مسئولیت‌های برندهای پوشاک زنانه، مردانه و لوازم جانبی را بر عهده خواهد گرفت. تام فورد در بیانیه ای گفت: «در پیتر هاوکینگ، برند مدیر خلاق ایده آلی پیدا کرده است. پیتر 25 سال پیش به عنوان دستیار طراحی لباس مردانه در گوچی کار با من را آغاز کرد و به سرعت به سمت طراح ارشد مردان در شرکت رفت و زمانی که به من در برند تام فورد ملحق شد، رسید. فورد ادامه داد: از زمان ایجاد لباس مردانه تام فورد، پیتر نقش مهمی در موفقیت این برند داشته است. او یک رهبر فوق‌العاده با استعداد با تجربه‌ی فوق‌العاده در صنعت است و انتصاب او به من این اطمینان را می‌دهد که تعهد من به ایجاد محصولات مد با بالاترین سطح طراحی و کیفیت ادامه خواهد داشت.»

علاوه بر هاوکینگ، گیوم جزل به عنوان رئیس و مدیر اجرایی جدید معرفی شده است که جایگزین دومنیکو دی سوله می شود که از زمان تاسیس این برند در این سمت بود. جسل از سال 2014 رهبری تام فورد بیوتی را بر عهده داشت و در تبدیل آن به برند اصلی امروزی نقش اساسی داشت. انتصاب او ثابت می‌کند که تاکید بر جنبه زیبایی عملیات در تام فورد خواهد بود، و این امر غافلگیرکننده‌ای نیست، با توجه به اینکه این برند Estée Lauder بود که این برند را خرید. با این حال، گروه Ermenegildo Zegna مجوزهای مد را برای برند تام فورد در اختیار خواهد داشت و یک مدیر عامل تام فورد مد را منصوب کرده است، اگرچه این نام هنوز در دست نیست و گفته می شود در ماه ژوئیه و زمانی که استخدام جدید این نقش را برعهده بگیرد، فاش شود. .

فورد و دی سول به عنوان مشاور برند تا پایان سال تقویمی به خدمت خود ادامه خواهند داد. سپس، فورد بر روی شرکت تولید فیلم خود، Fade to Black تمرکز خواهد کرد. این شرکت پیش از این دو فیلم به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی طراح را تولید کرده است-2009 مردی مجرد، و 2016 حیوانات شبگرد. طبق یک بیانیه مطبوعاتی، فورد پروژه های جدیدی با این شرکت در دست توسعه دارد.