با سالاد مورد علاقه سلبریتی ها که دوباره ایجاد TikToker می شود آشنا شوید

در ابتدای همه گیری ، من سعی کردم از پیمایش وحشتناکی که تقریباً همه قربانی آن شده بودند ، جلوگیری کنم. البته ، من سرانجام در تابستان 2020 خلاص شدم و دکمه بارگیری را در TikTok فشار داد. الگوریتم فوق العاده دقیق برنامه (بخوانید: وحشتناک) به سرعت متوجه شد که من عاشق FoodTok هستم. و تنها حسابی که هر شب بدون وقفه در خوراک من ظاهر می شد ، آزمایشگاه سالاد بود.

حال و هوای دقیقاً همانطور است که به نظر می رسد: شما تماشا می کنید که زنی (که من او را Salad Lab Lady می نامم ، زیرا او ترجیح می دهد نام اصلی خود را خصوصی نگه دارد) با استفاده از ابزارهایی مانند ظروف پتری و لوله های آزمایش ، سالاد درست می کند. موضوع آزمایشگاه تنها چیزی که می شنوید صدای اوست و تنها چیزی که می بینید دست ها ، مواد تشکیل دهنده و کاسه ای است که به عنوان ظرف بزرگ سبزیجات عمل می کند. هر ویدئویی با این خط شروع می شود: “به آزمایشگاه سالاد خوش آمدید ، جایی که ما هر روز سالادهای فوق العاده درست می کنیم.” چقدر سالم ، چقدر آرامش بخش!

یکی از بهترین قسمت های کانال دستور العمل های Salad Lab Lady بر اساس سالادهایی است که افراد مشهور دوست دارند. با کمال تعجب ، این ویدیوهای خاص معمولاً ویروسی می شوند: سالاد مورد علاقه آریانا گرانده (3.4 میلیون بازدید) ، ترکیبی شیرین و شور از سبزیجات ، توت فرنگی ، توفو و خرما. سالاد مشهور پوش کورتنی کارداشیان (7.7 میلیون بازدید) ، معجونی مبتنی بر رومی که مخلوط شده با وینایگرت مرکباتی است که ستاره تلویزیونی واقعیت در طول جلسات سرمقاله هفتگی سایتش می خورد. سالاد باغ میشل اوباما (2.4 میلیون بازدید) ، و یک سالاد مورد علاقه خانواده گای فیری با مزرعه و کروتون (1.8 میلیون بازدید). علاوه بر این ، سالادهای دوباره ای از رستوران های معروف مانند Cheesecake Factory ، Panera ، و برای شما Angelenos ، Joan’s on Third وجود دارد.

این دستور 3.4 میلیون بازدید داشت زیرا البته اینطور بود.

هنگام تماشای ویدئوهای دگرگون کننده ، خود را با تمایل عجیب و غریبی دیدم که برای خودم ساخته های سالاد بسازم. (شایان ذکر است که در 20 سالگی من سالادهای چشمی کنار چشم داشتم.) این زن مرموز از شهرستان سونوما ، کالیفرنیا کیست که این غذاها را ، به قول خودش ، “فوق العاده” درست می کند؟ و چگونه ممکن است او چنین شخصی را مانند من نگه داشته باشد تا مرا مجبور به خوردن سالاد کند؟

داستان اصلی او ساده است: خانم آزمایشگاه سالاد به سادگی سالاد را دوست دارد. “وقتی برای ناهار با دوستانم بیرون می روم ، س regularال معمولی من این است که چه کسی سالاد خوبی دارد؟” او در اولین پیام خود به من نوشت “وقتی چیزی را به یک رویداد می آوردم ، همیشه کاسه بزرگ سالادم را می آوردم.”

این کاسه غول پیکر متعلق به Holland Bowl Mill است ، یک شرکت مستقر در میشیگان که هر یک از کاسه های خود را با دست می سازد (به این معنی که هر ظرف مخصوص صاحب آن است).

اما او سالاد را فراتر از یک کاسه سبزیجات ، غلات و پروتئین می داند. در حالی که Salad Lab Lady حساب TikTok خود را برای نشان دادن دستور العمل ها به دختر و دوستان دانشگاهی خود راه اندازی کرد ، او همچنین در تولید همه آن آرامش یافت. او از طریق ایمیل به من گفت: “من سه سال پیش خانه ام را بر اثر آتش سوزی از دست دادم ، مادرم مبتلا به آلزایمر تشخیص داده شد ، کووید گرفت و من متوجه شدم زندگی ام کمی وارونه شده است.” “ساخت فیلم ها به درمان من تبدیل شد.” به زودی ، تعداد صفحات وی افزایش یافت و پیروان او را متقاعد کردند که کانال را همچنان فعال نگه دارد. او می افزاید: “حدس می زنم من تنها کسی نبودم که عاشق یک سالاد خوب و یک لیوان شراب بودم.”

در اینجا ، بانوی آزمایشگاه سالاد در مورد صعود سریع خود در TikTok و ترول های اینترنتی بعدی ، اهمیت محصولات تازه و البته سالاد مشهور مورد علاقه خود که تا به حال تهیه کرده است ، بحث می کند.

سالادهای مورد علاقه خود را چگونه انتخاب می کنید؟

در اصل ، من سالادهایی را که در رستوران ها داشتم ، غذاهای خانوادگی یا غذاهایی را که دخترم درخواست کرده بود ، انتخاب کردم. سپس در مورد سالاد مرغ چینی مورد علاقه کارداشیان کنجکاو شدم – چگونه آن را درست می کنند و چرا اینقدر محبوب است؟ من تازه وارد گوگل شدم و شروع به تحقیق کردم. گاهی افراد نظر می دهند و درخواست می دهند. من درخواست های زیادی از مردم برای درخواست سالاد به سبک پانرا دریافت کردم-سپس ، از سالاد به سبک نوبو گرفته تا سالاد اپل. اگر خوب به نظر می رسد ، آن را درست می کنم.

آیا مواد اولیه را از خواربارفروشی محلی خود خریداری می کنید یا اهل بازار کشاورز هستید؟

من در شهرستان سونوما ، کالیفرنیا زندگی می کنم – این یک منطقه کشاورزی است. از لحاظ تاریخی ، بسیاری از ایتالیایی ها از سان فرانسیسکو به اینجا نقل مکان کرده اند و صنعت شراب در اینجا است ، بنابراین محصولات افسانه ای وجود دارد. ما در کالیفرنیای شمالی بسیار خراب شده ایم! من بازارهای کشاورزان را مکرر انجام می دهم و از آنها لذت می برم. من سعی می کنم بازارهای کشاورزان محلی را تبلیغ کنم و مردم را وادار به رفتن کنم. اما در شهرستان سونوما بازاری به نام الیور وجود دارد و همه چیز دارند – بخش ارگانیک بزرگتر از بخش معمولی است. آنجاست که بسیاری از وسایلم را به دست می آورم. من همچنین خودم را به چالش کشیده و برای خرید در فروشگاه مواد غذایی Walmart رفته ام. شما می توانید محصولات را در آنجا خریداری کنید ، اما طعم آن شبیه چیزی نیست که در بازار یک کشاورز خریداری می شود ، یا یک بقال محلی.

اشاره کردید که ساختن این ویدئوها به درمان شما تبدیل شد و برای شخص من ، دیدن چیزی در فید که شما را از دنیای واقعی دور می کند ، بسیار خوب بود.

سعی می کنم از سیاست دوری کنم. گاهی اوقات من اظهارات سیاسی را در نظرات دریافت می کنم و سعی می کنم آنها را فوراً حذف کنم ، فقط به این دلیل که بسترهای دیگری برای این کار وجود دارد. وقتی سالاد میشل اوباما را پست کردم ، از نظرات منفی مردم نسبت به او بسیار شگفت زده شدم. اما این دلیل دیگری است که من به این کار بسیار علاقه مند شده ام: من بیشتر و بیشتر در مورد کشور و به طور کلی جامعه ام می آموزم.

صحبت از میشل اوباما ، شما سالادهایی تهیه کرده اید که افراد مشهوری مانند آریانا گرانده ، بیلی ایلیش و کورتنی کارداشیان عاشق آن هستند. آیا سالاد سل مورد علاقه خود را دارید یا سالادی وجود داشت که شما را شگفت زده کرد؟

صادقانه بگویم من از سالاد پوش کورتنی کارداشیان شگفت زده شدم. فکر نمی کردم طعمش اینقدر خوب باشد – اما خوشمزه بود. کم کالری است و به راحتی می توان آن را تهیه کرد. او چیزهای زیادی از چیز پوش دریافت کرد ، اما من سعی می کنم از منفی در مورد کارداشیان اجتناب کنم. همه آن دختران سخت کار می کنند. من اینجا نیستم که در مورد کارهایی که از نظر اجتماعی یا فرهنگی انجام می دهند اظهار نظر کنم. من فقط سالاد درست می کنم.

سالاد میشل اوباما فوق العاده بود. بیلی ایلیش آنقدرها مورد استقبال قرار نگرفت ، اما من فکر کردم که یک سالاد خوشمزه است. شما هرگز نمی دانید چه چیزی قرار است ویروسی شود و چه چیزی نیست. تو فقط ادامه بده

این تعجب آور است!

آره فقط ضربه نخورد. چه کسی می دانست که پانسمان دام گای فایری چنین موفقیتی خواهد داشت؟ من این کار را بلافاصله بعد از سالاد میشل اوباما انجام دادم و مطمئن بودم که همه از گای فیری متنفرند و میشل اوباما را دوست خواهند داشت. اما نتیجه عکس داشت.

تولید پشت این کار برای شما چگونه است؟

این فیلم ها را از خانه ام ، در آشپزخانه ام تهیه می کنم. من بصورت پاره وقت به عنوان نماینده خدمات مشتری در خطوط هوایی کار می کنم. خنده دار است – من اغلب نظراتی می گیرم که می گویند من شبیه مهماندار پرواز هستم. معمولاً زمان تولید من بین یک ساعت تا دو ساعت طول می کشد تا همه چیز را آماده کنم. فیلمبرداری من فقط 10 دقیقه طول می کشد ، سپس تدوین آن یک ساعت تا یک ساعت و نیم دیگر به طول می انجامد.

سس سالاد مورد علاقه شما چیست؟

وینایگرت کلاسیک یکی از سس های سالاد مورد علاقه من است. من هنوز پانسمان پنیر آبی انجام نداده ام ، اما یک پنیر آبی خوب را دوست دارم. [Editor note: she just published a blue cheese recipe!]

برای کسی مثل من که این ویدئوها را تماشا می کند ، آنها را ذخیره می کند و می گوید: “من یکی از این سالادها را تهیه می کنم” ، اما بعد از آن با فکر خرد کردن چیزها و آماده سازی غرق می شود ، سالاد شما چه نکاتی را نشان می دهد؟

قبل از رفتن به خواربارفروشی فهرستی تهیه کنید و آن را دوبار بررسی کنید. همیشه چیزی را فراموش می کنم. موسیقی خوب را روشن کنید ، همه چیز را بیرون بیاورید ، بنشینید و کمی سرگرم شوید.