باز کردن چمدان های لئوناردو دی کاپریو و برخورد ناخوشایند جف بزوس

تمام پول دنیا، و شما هنوز نمی توانید آن لئوناردو دی کاپریو را بخرید نمیدونم چیه. بله، اینترنت این آخر هفته زمانی که فیلم کوتاهی از ملاقات بین دی کاپریو، شاید مشهورترین ستاره مرد سینمای آمریکا، و جف بزوس، بنیانگذار آمازون و ثروتمندترین مرد آمریکا، منتشر شد، غرق شد. در حالی که دی کاپریو موفق شد از فرش قرمز پر شده از سلبریتی (و گوچی) فرار کند، او با بزوس در داخل گالا هنر + فیلم لس آنجلس، یکی از بزرگترین رویدادهای تقویم اجتماعی SoCal، با بزوس برخورد کرد.

آن دو در مورد چه چیزی صحبت کردند؟ آیا دی کاپریو، جنگجوی معروف زیست محیطی، توانسته است گوش هنچوی آمازون را در مورد ردپای کربن آمازون خم کند؟ ما کاملاً مطمئن نیستیم و کلیپ مورد بحث بیشتر به دلیل زبان بدن نمایش داده شده در فضای مجازی پخش شد.

بزوس در کنار شریک زندگی خود لورن سانچز بود و این زبان بدن اوست که سروصدای زیادی در اینترنت به پا کرده است. چند ثانیه در حضور دی کاپریو و او کاملاً مسحور شده است. ظاهراً لازم نیست میلیاردها دلار هزینه کنید تا خود را به فضای نزدیک پرتاب کنید تا از دیدن ستاره ها شگفت زده شوید. شما فقط به یک مخاطب با دی کاپریو نیاز دارید.

نسخه‌های مختلف این کلیپ اکنون میلیون‌ها بازدید را تنها در سراسر توییتر جمع‌آوری کرده‌اند، و البته، بزوس از آن خوشش آمد (صبر کنید، این بود که جانشینی کمی در مورد پخش «توئیت خوب، توییت بد» واقعاً تخیلی؟). این مرد ممکن است دارایی خالص او بیش از 200 میلیارد دلار تخمین زده شود، اما او قرار نبود بدون زنگ زدن کنار بیاید. بنابراین، طبیعتاً او در توییتر خود عکسی از خود آپلود کرد که ظاهراً برای یادآوری دی کاپریو و … دنیا که او یک مربی شخصی و عضلات دوسر بزرگتر از دی کاپریو دارد.

حالا، اگر تا به حال دی کاپریو را در آن دیده اید هوانورد، می دانید که برای مردان بسیار ثروتمند احتمالاً ایده خوبی نیست که کاملاً خود را از دنیای بیرون دور کنند. با این حال، مواقعی وجود دارد که ممکن است بهترین کار برای آنها باشد که ضررهای خود را کاهش دهند و چیزها را برای خود نگه دارند.

این احتمال وجود دارد که رفت و آمد عمومی به همین جا ختم شود. 50.5 میلیون فالوور دی کاپریو در اینستاگرام از 3 میلیون فالوور بزوس در اینستاگرام کوتوله می کند، اما دی کاپریو واقعاً از رسانه های اجتماعی برای خنده یا کتک زدن استفاده نمی کند. او فقط برای جلب توجه به دلایل محیطی خود پست می گذارد. به این معنا که او به احتمال زیاد در مورد جنگل های بارانی واقعی آمازون پست می گذارد، در حالی که به بنیانگذار شرکت فناوری که نام آن را به اشتراک می گذارد توجهی نمی کند.

علاوه بر این، اینترنت قبلاً به اندازه کافی از طرف لئو پاسخ داده است.