بازیگران ، تاریخ انتشار ، تریلر ، اخبار

The Weeknd در حال ورود به مجموعه تلویزیونی با پروژه ای با عنوان است بت برای HBO ، و او استخدام شده است رضایت خالق سام لوینسون به او کمک کند. کدام آهنگ ها. این مرد که به ابل تسفای نیز معروف است ، به خاطر ایجاد اسطوره شناسی و خط داستانی پیچیده در اطراف موسیقی خود مشهور است. به حدی که او اخیراً تعداد زیادی از مردم را متقاعد کرد که واقعاً جراحی پلاستیک گسترده ای انجام داده است (این کار را نکرد ، این فقط بخشی از داستانی بود که او در آلبوم خود می گفت) پس از ساعت ها)به

او همچنین قبلاً از تلاش برای فیلمنامه نویسی صحبت کرده است ، اما از توضیح بیشتر در مورد جزئیات خودداری کرده است. تنها از موزیک ویدئوهای او می توان فهمید ، مرد قطعاً فیلم های زیادی را تماشا می کند.

به گفته Deadline ، The Weeknd این پروژه را با لوینسون و تهیه کننده خلاق قدیمی خود رضا فهیم ایجاد خواهد کرد. و از 29 سپتامبر ، لیلی رز دپ برای بازی در نقش امضا کرد.

در اینجا همه چیزهایی که ما در مورد این سریال می دانیم در اینجا آمده است.

ویل ویکند در آن بازی می کند بت؟

تسفای علاوه بر کارهای پشت صحنه اش ، در این سریال نیز بازی خواهد کرد. او قبلاً دست خود را در بازیگری امتحان کرده است گوهرهای بریده نشده ، و مطمئناً به نظر می رسد او همه چیز دراماتیک خود را در نماهنگ های خود ارائه می دهد. مری لاوس ، نمایشنامه نویس که فیلمنامه این فیلم را نیز نوشته است دیو نئون و قسمت های جانشینی، به عنوان نویسنده و تهیه کننده همکاری کرده است.

چیست بت در باره؟

جزئیات کمی وجود دارد ، اما طبق اعلام Deadline ، این پروژه بر روی یک خواننده زن پاپ متمرکز است که عاشق یک گورو زندگی شبانه لس آنجلس می شود. همانطور که پیداست ، گورو زندگی شبانه نیز در اوقات فراغت خود فرقه ای مخفی را رهبری می کند. این البته این س begال را ایجاد می کند که کدام یک از آنها “بت” اصلی است: ستاره معروف پاپ واقعی یا مردی که فرقه ای به او اختصاص داده است؟

لیلی رز دپ با چه کسی بازی می کند؟

عکس توسط WIktor Szymanowicz/NurPhoto از طریق Getty Images

به طور رسمی ، شخصیت او غیر رسمی است. HBO یک کلمه نمی گوید اگرچه ، Deadline گزارش می دهد که دپ احتمالاً نقش ستاره پاپ مشکل دار را بازی می کند. کدام آهنگ ها. در 22 سالگی ، او مطمئناً در سن مناسب برای بازی در نقش یک ستاره پاپ در دوران اوج خود است. در مورد توانایی خوانندگی او ، خوب ، دپ در یکی از اولین فیلمهایش یک لحظه موسیقی به یاد ماندنی داشت ، حامیان یوگابه او در اجرای آهنگ Styx “Babe” خواننده اصلی بود. خوانندگی نیز در خون او جاری است. قبل از اینکه مادرش ونسا پارادی مدل و بازیگر Chanel شود ، او در واقع در سن 14 سالگی به عنوان ستاره نوجوان پاپ در زادگاهش فرانسه شهرت یافت. پارادیس همچنان در زمینه موسیقی فعالیت می کند و اخیراً در سال 2018 یک آلبوم استودیویی منتشر کرد.

رضا فهیم تهیه کننده کیست؟

فهیم تهیه کننده خلاق قدیمی The Weeknd است ، اگرچه ایرانی بومی ابتدا خود را در هالیوود به عنوان یک گورو معروف شب زنده داری گذاشت. او بیشتر بخاطر داشتن مالک مشترک “مستاجران درختان” (محبوب ترین در میان افراد مشهور) معروف است اما زندگی شبانه را با هدف نهایی فیلمنامه نویسی ترک کرد.

چه کسی در گروه بازیگران است بت؟

ویکند و دپ تنها اعضای بازیگر اعلام شده در حال حاضر هستند.

تاریخ انتشار کی هست؟

این برنامه در حال حاضر فقط در حال توسعه است ، بنابراین تاریخ انتشار آن مشخص نیست.

در چه کانالی است؟

HBO ، به این معنی که احتمالاً در HBO Max نیز پخش می شود.

آیا چیزی شبیه آن است دیو نئون؟

بسیاری از نظر دهندگان متوجه موازی بین نماهنگ های سینمایی The Weeknd و فیلم 2016 نیکلاس ویندینگ رفن شده اند دیو نئون قبل از. ال فانینگ نقش یک مدل جوان را بازی می کند که در لس آنجلس شهرت پیدا می کند و با چیزی شبیه یک فرقه (یا حداقل غیبی) درگیر می شود. شاید تعجب آور نباشد که نویسنده و نویسنده فیلم ، ماری لاوز ، به عنوان نویسنده و تهیه کننده برای آن جذب شده است بتبه ما شک داریم که او می خواهد مستقیماً خودش را تکرار کند ، اما این دو پروژه باید با هم مقایسه شوند.

این مقاله در اصل در منتشر شده است