این قطعات نمایشی در فصل هدایای تعطیلات حکومت خواهند کرد

اگر در حال خواندن این مطلب هستید، همین الان مکث کنید و به خود یادآوری کنید که نزدیک به نوامبر است و تعطیلات در راه است. سعی نمی کنم به شما استرس وارد کنم – من فقط در مورد گذشت سریع زمان نظر می دهم تا شما را برای فصل قریب الوقوع هدیه آماده کنم. از طرفی، یکی از مزایای زندگی در سال 2021 این است که ما اساساً در آینده زندگی می کنیم و ابزارهای مناسبی مانند برنامه Klarna در اختیار ما هستند. و اتفاقاً گزارش شده است که 40 درصد از مصرف کنندگان ایالات متحده خرید تعطیلات خود را در سال جاری زودتر از سال گذشته آغاز می کنند. بنابراین، اگر می‌خواهید بخشی از آن 40 درصد باشید، من پیش‌بینی‌هایی در مورد اینکه چه چیزی داغ داغ و مورد تحسین همه افراد لیست شما خواهد بود، دارم. اما قبل از اینکه به چیزهای خوب بپردازیم، بیایید یک برنامه ریزی کنیم.

پدر و مادرم به من یاد دادند که صحبت کردن در مورد پول بسیار ساده است، اما حقیقت این است که محدودیت‌های مالی اغلب می‌توانند لذت فوق‌العاده‌ترین زمان سال را از بین ببرند. وجود دارد مقدار زیادی از افرادی که در لیست هدایای ما هستند و ما می خواهیم بهترین ها را به آنها بدهیم. اما اگر مجبور نبودید دستمزدتان را بسوزانید تا آرزوهای همه را برآورده کنید، چه؟ اپلیکیشن Klarna به شما کمک می‌کند تا با روش‌های تکان‌دهنده عملی، این فانتزی را به واقعیت تبدیل کنید و همه چیز با تثبیت شروع می‌شود. وقتی با Klarna خرید می‌کنید، با داشتن همه چیز در یک مکان، زندگی خود را آسان‌تر می‌کنید: منبع الهام، تامین مالی انعطاف‌پذیر، جوایز، و نگاه شخصی به معاملات انحصاری همه برندهای مورد علاقه‌تان.

تخیل کلید یافتن بهترین هدایا است، و خرید با Klarna به شما کمک می کند تا این انرژی خلاقانه را با اطلاعات شخصی و محتوای برندها و دوستان به طور یکسان باز کنید. شما به دنیای رنگارنگی از اشتراک گذاری ایده و حالت روحی و روانی دسترسی خواهید داشت که شما را به یافتن هدایای منحصربه‌فرد حتی برای حساس‌ترین گیرندگان تشویق می‌کند. بخشی از چیزی که این تجربه هماهنگ را ایجاد می کند، عنصر پرداخت انعطاف پذیر است که فشار بر ذهن، قلب و کیف پول شما را کاهش می دهد. می‌توانید هر زمان که بخواهید خرید کنید و در 6 هفته آینده بدون بهره در 4 قسط پرداخت کنید – زیرا خرید اجناس زیبا و خوش‌ساخت باید عالی باشد! اکنون برنامه Klarna را دانلود کنید تا از مرور به خرید بروید داشتن با لطف – و اگر به یک حرکت اضافی نیاز دارید، انتخاب های مورد علاقه من در این فصل را در زیر بررسی کنید: