اینگرید آندرس برای جوایز CMA 2021 با الماس و تکیلا آماده شد

پس از انتشار اولین آلبوم او خانم لایکفوراً مشخص شد که اینگرید آندرس، نوازنده کانتری، همیشه بیانیه‌ای را بیان می‌کند – چه از طریق موسیقی، سبک او، یا حضور سریع در حال رشد او در رسانه‌های اجتماعی. درست همانطور که عنوان آلبوم نشان می دهد، آندرس اجماع قدیمی را در مورد معنای “بانو بودن” زیر سوال می برد – دیدگاه او نه تنها به انواع موسیقی کانتری که می توان از رادیو شنیده می شود تازه کرد، بلکه به یک نامزدی نیز منجر شد. برای هنرمند جدید سال در جوایز موسیقی کشور 2021. احساسی که هنگام نامزد شدن برای جایزه در CMA به شما دست می دهد هرگز از بین نمی رود. آندرس گفت که قدردانی شدن توسط جامعه کشورمان و نامزد شدن با هنرمندانی که برای آنها احترام قائلم و آنها را تحسین می کنم، افتخاری است.

بنابراین، برای جشن گرفتن نامزدی‌اش، این نوازنده بهترین کاری را انجام داد: کمی تکیلا برداشت، خود را با الماس آراسته کرد، و در کت و شلوار مشکی Dsquared2 با برگردان‌های صورتی پودری پوشید. آندرس در مورد ظاهر خود برای مراسم گفت: «من و سونیا یانگ استایلیستم همیشه به دنبال یک کت و شلوار قوی هستیم. “امشب، ما به دنبال چیزی کلاسیک و شیک با کمی ویژگی‌ها بودیم – این معمولاً همان کاری است که ما دوست داریم انجام دهیم، ترکیبی از زنانه و مردانه.”

او همچنین برخی از موسیقی های جدید را که امیدوار است پس از تور در بریتانیا و اروپا در سال آینده منتشر کند، کنایه زد. او گفت: «علی‌رغم چالش‌هایش، امسال باورنکردنی بود. “بالاخره به تور آلبومم رسیدم که تجربه خاصی بود—هیچ چیز مثل برقراری ارتباط زنده با طرفداران شما نیست. من بی صبرانه منتظر ایجاد این ارتباط با طرفداران در بریتانیا و اروپا در تور سال آینده هستم، و ممکن است موسیقی جدیدی در کار باشد که من واقعاً برای به اشتراک گذاشتن آنها هیجان زده هستم.”

در اینجا نگاهی به بقیه مراحل آماده شدن نوازنده بیندازید.

“اجازه دهید روند گلم شروع شود!”

هیچ چیز بهتر از آماده شدن در یک مجموعه دنج از پی جی با تیم دوپ گلم من نیست.

«این همیشه برای من کت و شلوار است! برای این رویای نگاه به Dsquared2 فریاد بزنید.”

لوازم جانبی امشب: کیف Lala Léxa و کفش Dsquared2 با جواهرات از Anabela Chan، Kallati و Djula.

من و سونیا استایلیستم دوست داریم از مد لذت ببریم. این کفش‌ها همان لبه اضافی هستند که من همیشه به دنبال آن هستم.»

“بدیهی است که به دنبال تکیلا خود هستم، اما همچنین – آن را برای درک، با بازی موهای قوی رها کنید.”

یکی از جزئیات مورد علاقه من در ظاهرم، داخل ژاکت Dsquared2 بود. نمی‌توانستم خود را نشان دهم، در حالی که در حال وارد شدن به محل کارم بودم.»

“راستش، هرگز نمی توان به اندازه کافی الماس داشت، درست است؟”

من و سونیا در حال بررسی ظاهر نهایی هستیم. من عاشق همکاری با او برای چنین شب هایی هستم.”

“آخرین گلم – تیم من درک و لیندسی این را کشتند!”

“کمی تکیلا هرگز به کسی آسیب نمی رساند…”

“در راه! همچنین، واقعاً به گوشواره‌هایم وسواس دارم.»

“همیشه عاشق یک شادی سریع به فرش قرمز هستم، به خصوص با تیم من!”

“بعداً همه را می بینم، xo!”