ایلان ماسک و گریمز بعد از سه سال با هم جدا شدند

ایلان ماسک و گریمز ، عجیب ترین و منحصر به فردترین زوج قدرتمند آمریکا ، پس از سه سال آشنایی ، آن را ترک کردند. ماسک گفت صفحه ششم این جفت “نیمه جدا” است ، اگرچه معلوم نیست که منظور از آن چیست.

ماسک گفت: “ما نیمه جدا هستیم اما هنوز همدیگر را دوست داریم ، مکرراً یکدیگر را می بینیم و روابط خوبی داریم.” وی ادامه داد و این جدایی را به برنامه های شلوغ کاری آنها نسبت داد. “بیشتر این که کار من در اسپیس ایکس و تسلا مستلزم این است که من در درجه اول در تگزاس یا مسافرت به خارج از کشور باشم و کار او عمدتا در LA است. او اکنون با من می ماند و Baby X در اتاق مجاور است. “

کارآفرین خاص و کله پاچه-موزیسین مستقل تأیید شده در می 2018 با روابط خود در معرض دید عموم قرار گرفت و هنگامی که آنها به عنوان یک زن و شوهر در مت گالا شرکت کردند ، دنیا را شوکه کرد. صفحه ششم تنها چند ساعت قبل از رویداد خبر اتصال آنها را اعلام کردند. تا آن زمان ، مردم هیچ سرنخی نداشتند که آنها حتی به هم مرتبط بودند. گریمز حتی لوگوی شرکت ماسک ، تسلا را به عنوان شوخی بر تن کرده بود تا به لباسی که او و ماسک با هم طراحی کرده بودند ، استفاده کند.

او سرکوب شده است/WireImage/گتی ایماژ

دو سال بعد ، در ماه مه سال 2020 ، این زوج از پسری استقبال کردند و وقتی نام او را X-A-Xii اعلام کردند ، سروصدای زیادی به پا کردند. با این حال ، آنها به طور معمول از او به عنوان X یاد می کنند (و در عوض ، کودک یک ساله از مادرش به عنوان نام تولدش ، کلر) یاد می کند.

در اوایل ماه جاری ، گریمز به تنهایی روی فرش قرمز مت گالای 2021 قدم گذاشت ، اگرچه ماسک در این مراسم به او ملحق شد. آنها بعداً در مهمانی بعد از هم شرکت کردند ، که توسط ماسک در Zero Bond برگزار شد. در حال حاضر ، گریمز در لس آنجلس است و در حال فیلمبرداری از مسابقه جدید خواندن فاکس ، “Alter Ego” ، به نظر می رسد که ماسک در تگزاس مستقر است.

چندی بعد از انتشار خبر جدایی ، بانک Azealia بلافاصله وارد چت شد. به عنوان یادآوری ، در سال 2018 ، درام بزرگی بین بانک ها و ماسک رخ داد ، زیرا گریمز بانک ها را به خانه ماسک دعوت کرد تا در زمینه موسیقی همکاری کنند. بانک ها بعداً در توییتر نوشتند که گریمز هرگز ظاهر نشد و بانک ها را برای روزها در خانه ماسک منتظر گذاشت. بانکها سپس اتهاماتی را در مورد ماسک و برخی انگیزه های مخفی برای دعوت رپر به خانه اش مطرح کردند. چند روز بعد ، بانک ها با ارسال نامه ای به ماسک ، از اوضاع بین آنها عذرخواهی کردند.

خوب ، اکنون که ماسک از تصویر خارج شده است ، بانک ها بار دیگر می خواهند با گریمز همکاری کنند. خواننده رپ پست کرد صفحه ششم تیتر اصلی در استوری اینستاگرامش ، نوشتن ، “خوب دختر ، آیا می توانیم بالاخره آن آهنگهای وحشتناک را بسازیم اکنون که آپارتاید کلاید دور است؟ ما واقعاً قرار بود آن عوضی را بخوریم. ”

در حال حاضر ، گریمز به طور علنی در مورد جدایی صحبت نکرده است ، و فوراً مشخص نیست که آیا حاضر است با بانکس “این سگ ها را بخورد”.