ایرینا شایک یک پرونده قانع کننده برای بازگشت شلوارهای باربری می سازد

پدر شما خیلی هیجان زده است. او آن شلوارهای بار را به خاطر بسپار دوست داشتنی زیرا آنها بسیار کاربردی بودند ، اما شما اصرار داشتید که در سطل زباله باشید و نه در حین حضور عمومی با شما. خوب ، آنها ممکن است به سبک قبلی باز گردند – فقط از ایرینا شایک سوپرمدل بپرسید زیرا او اخیراً با لباس مشاجره آمیز ظاهر شده است ، این نشان می دهد که پدران در همه جا درست گفته اند.

شایک چهارشنبه شب در جشن بلغاری هفته مد نیویورک در لو بین در شهر نیویورک شرکت کرد. این مدل که توسط Corey T. Stokes طراحی شده بود ، صندل های استیلتو پوشیده بود و یک لباس بدن کرست نارنجی فلزی لاکوان اسمیت در مکان های مناسب مناسب بود. او با شلوارهای استتاری The Attico بیشتر تنبل ، اما هنوز جسورانه ، قسمت فوق العاده را ست کرد. و بله ، آنها همچنین کمر کم دارند ، در حقیقت آنقدر کمر دارند که پایین لباس بدن او با اطمینان از دور کمر کمربند کمربند به اوج خود می رسد.

با ادامه روند رو به رشد در دهه 2000 ، بازگشت شلوارهای باری نباید چندان غافلگیر کننده باشد. در حقیقت ، این اولین بار نیست که آنها را در این هفته می بینیم. شلوارهای جیبی در باند های NYFW تقریباً همه جا حضور داشته اند. Collina Strada ، به طور خاص ، نسخه های زیادی از شلوار را در باند SS2022 در اوایل این هفته نشان داد. با این حال ، آنها همانند “رسیدهای قدیمی Bass Pro Shop و تلفن تلنگر نوکیا” مانند جفت شایک ندارند.

فرناندا کالفت/گتی ایماژ

فرناندا کالفت/گتی ایماژ

شاید از ایده این شلوارهای صنعتی که به کتاب بازی مد باز می گردند ، ناله می کنید ، اما به جنبه روشن آن نگاه کنید: تصور کنید چند مایع ضدعفونی کننده دست ، کراوات مو و میله RX می توانید در این نوزادان جا دهید. با کیف دستی خود خداحافظی کنید زیرا در این فصل تنها چیزی که نیاز دارید یک شلوار بار است. فقط امیدواریم پدر شما توصیه های شما را نپذیرفته باشد و جفت های خود را در پشت گنجه پنهان کرده است به جای اینکه آنها را مانند سطحی که شما پیشنهاد کرده اید به سطل زباله ببرد.