اپیزود «گفتگوی میز قرمز» گوئینت پالترو پیک گوپ است

وقتی گوئینت پالترو اعلام کرد که برند سلامتی مخفف او Goop برای نمایشی که صرفاً بر روی رابطه جنسی متمرکز است به نتفلیکس بازخواهد گشت، تصور کردیم که در سراسر بورلی هیلز تشویق می شود. به مناسبت این مناسبت مهم، پالترو همان کاری را انجام داد که هر کارآفرین متبحر رسانه ای انجام می داد و در بحث میز قرمز با جادا پینکت اسمیت، ویلو اسمیت و آدرین بنفیلد-نوریس. پینکت اسمیت در لحظات آغازین کراس اووری که همه منتظرش بودیم هشدار می دهد: «هشدار منصفانه است، ما در حال گفتگوی جنسی پشت میز هستیم.»

بر سکس، عشق و گوپ، زوج‌هایی (عمدتاً مستقیم و جوان، اگرچه دو جفت عجیب و غریب هستند و یکی در طرف بالغ‌تر است) که به دنبال اتصال مجدد جرقه‌ای از دست رفته هستند، در مورد زندگی جنسی خود با هم صحبت می‌کنند، یا در غیر این صورت پیوند تیره‌تری را دوباره پر می‌کنند، به دفتر مرکزی گوپ در سانتا می‌رسند. مونیکا، جایی که آنها با یک مربی جنسی که یک رویکرد شخصی برای کمک به آنها در یافتن طول موج مشابه خود ایجاد کرده است، جفت می شوند. پالترو بسیار کنجکاو و کنجکاو نیز در طول سریال ظاهر می شود تا جلسات گروه بزرگتر را با زوج ها تسهیل کند و با یکی از درمانگران درباره شرم و سلامت جنسی صحبت کند.

پس جای تعجب نیست که برنامه گفتگوی بین نسلی پینکت اسمیت (که درخشش آن را نمی توان اغراق کرد) در Facebook Watch ثابت کرد که انجمن عالی برای پالترو برای به اشتراک گذاشتن کلیپ های سریال جدید خود در نتفلیکس است. در مورد کمرویی شخصی خود در مورد رابطه جنسی صحبت کند، و البته چند محصول Goop (شامل یک نسخه چوبی کمتر تیز و چوبی از پنجه های ولورین که در رابطه جنسی درمانی نشان داده شده در نمایش گنجانده شده است).

میز قرمز همچنین تبدیل به انجمنی برای سه بانو شد تا در مورد عدم آموزش جنسی که در خانه دریافت کرده‌اند و پیچیدگی‌های یادگیری نحوه توضیح جنسیت برای فرزندانشان صحبت کنند. به شیوه واقعی گوپ، هنگام صحبت با پینکت اسمیت و بنفیلد-نوریس، پالترو نقل قولی را به خاطر می آورد که به او کمک کرد تا بفهمد چگونه با دو فرزند خود، دختر 17 ساله اپل و 15 ساله خود، درباره رابطه جنسی صحبت کند. پسر موسی در کلیپ اختصاصی زیر متوجه می شوید که این نقل قول به کسی جز… بنکسی نسبت داده نمی شود؟ او پیش از اشاره به رسوایی پذیرش در کالج به عنوان نمونه ای از چنین گمراهی والدین، نقل می کند: «من بدجور تعبیر می کنم، اما این نسل از والدین هر کاری برای بچه های ما انجام می دهند. ما برای بچه‌هایمان هر کاری انجام می‌دهیم جز اینکه اجازه می‌دهیم همان چیزی باشند که واقعاً هستند.»

پالترو می‌گوید: «من آن را خواندم و دچار لرز شدم. او ادامه می‌دهد: «من سعی می‌کنم واقعاً آگاه باشم که اجازه بدهم آن‌ها همان‌طور که هستند ظاهر شوند، و دوست‌داشتنی و حمایت‌کننده باشم، و همیشه این را لعنت می‌کنم». “[Apple] 17 ساله است و هرچه می گویم اشتباه است!»

این نظر باعث می شود که پینکت اسمیت سر تکان دهد (بحث میز قرمز یک بار قبلاً به طور خاص درباره رسوایی پذیرش کالج صحبت کرده بود و اولیویا جید را به برنامه دعوت کرد تا در مورد نقش مادر و پدرش در این تخلف صحبت کند). او همچنین با طنز به پالترو اطمینان می دهد که هر گونه اصطکاک بین او و دخترش تا زمانی که او 19 ساله شود تغییر خواهد کرد.

در مجموع، این قسمت به نوعی اوج گوپ است و اوج بحث میز قرمز همه به یکباره این یک ملاقات واقعی از افکار است – اسمیت ها، متخصصان باز کردن آسیب های خانوادگی پشت میز، و پالترو، گورو سلامتی که زنان ثروتمند از زمانی که او Goop را در سال 2008 تأسیس کرد، به آن تکیه کرده اند، سرانجام متحد شدند.