اولین نمایش “زندگی جنسی دختران دانشگاهی”: نگاه ضد لیتون رنه رپ

بازیگر نقش رنه رپ ممکن است در سریال جدید HBO Max نقش یک نوجوان آماده به نام لیتون را بازی کند. زندگی جنسی دختران دانشگاهی، اما نگاه او به اولین نمایش در لس آنجلس در 10 نوامبر چیزی جز دختر مدرسه ای بود. رپ، که در برادوی در نقش رجینا جورج شروع کرد دختران بدجنس موزیکال، هفته گذشته اولین فرش قرمز روی صفحه نقره ای خود را با پوشیدن کت و شلوار سالواتوره فراگامو با کرست لاتکس Vex و بند زانا باین انجام داد. این برداشت با سبک لیتون که راپ می گوید بسیار متفاوت بود دبلیو “تقریباً همه چیزهایی را که باید بدانید فریاد می زند.” در این سریال – که به دنبال اشتباهات ناخوشایند، نکات برجسته هیجان‌انگیز و درس‌های زندگی است که همراه با اولین تجربه‌های عاشقانه برای هر بزرگسال جوانی همراه است – لیتون رپ فرزندی بسیار ثروتمند است که امتیاز خود را پایین نگه می‌دارد. در زندگی واقعی، این هنرپیشه از روز اول در رشته‌ی کاری خود به شدت مشغول بوده و از زادگاهش در کارولینای شمالی به نیویورک سیتی نقل مکان کرده است تا حرفه بازیگری و خوانندگی را دنبال کند و سپس در برادوی به کار خود ادامه دهد.

زندگی جنسی نقطه عطفی برای رپ است – که با یک گروه برجسته به این مناسبت رسید. در حالی که در خانه‌اش با تیمش آماده می‌شد – راپ می‌گوید: «فکر می‌کنم در مجموع هشت نفر، از جمله من،» این بازیگر تمام روز «بازگشت‌های دهه 90» را بازی می‌کرد که همه ما در آن روحیه خوبی داشتیم، و این کار را نکرد. استرس معمول مربوط به آماده شدن برای اولین نمایش را احساس کنید – تا زمانی که متوجه شد نیم ساعت دیر کرده است. او می‌گوید: «من تمام روز را با دقت ترسیم کردم، اما اگر ثابت نباشم، هیچ چیز نیستم!» در اینجا نگاهی اجمالی به روند آماده شدن ستاره بیندازید.

رپ می‌گوید که او و آرایشگرش، دانا دیلینی، «دیدگاهی کاملاً واضح» برای زیبایی ظاهری که دلانی برای حضور در فرش قرمز این بازیگر ایجاد کرده بود، داشتند. زندگی جنسی دختران دانشگاهی برتر. رپ می‌گوید: «من ایده چشمی را دوست داشتم که شبیه یک غروب پر زرق و برق بنفش باشد.

رپ می افزاید: «دانا که خداست، همیشه آن را از پارک بیرون می زند. من معمولاً چند عکس الهام‌بخش دارم که من و او برای پیدا کردن ظاهر آن‌ها را مرور می‌کنیم.»

رپ می‌گوید: «تنها چیزی که می‌دانستم از این ظاهر می‌خواهم لبه بود. در این برنامه، لیتون بسیار آماده است، ست های دو تکه و تویید زیادی پوشیده است. تابلوی خلق و خوی من برای اولین نمایش در واقع چند بار روی آن چاپ شده بود. استایلیست من، جرد النر، می‌خواست کت و شلوار فراگامویی که ما انتخاب کردیم با اضافه کردن کرست و بند در آن خط بیفتد که من بلافاصله آن را امضا کردم.

او می‌افزاید: «کرست لاتکس هنگام رقصیدن در جشن بعد از مهمانی باعث شد بیش از حد گرم شوم، اما ارزشش را داشت.

“[My hairstylist] من و بریجت براگر می‌دانستیم که می‌خواهیم موها بین گرانج کت و شلوار و ماهیت بازیگوش آرایش متعادل شود. ما تصمیم گرفتیم که با بافت به سمت عقب کشیده شویم. او هم خداست.»

نمای نزدیک از زیورآلات صنعتی این بازیگر. یادم می آید اولین باری که با هم آشنا شدیم به جارد گفتم که من عاشق جواهرات حجیم و خیلی از آنها هستم. نکته بعدی که می دانم او این حلقه های باورنکردنی را از Bond Hardware پیدا می کند که شبیه به اقلام فروشگاه سخت افزار، مهره ها و پیچ و مهره ها هستند. من بلافاصله عاشق آنها شدم. بار دیگر خدایا.»

هنرمند ناخن ونسا سانچز مک کالو یک طرح هندسی هنر پاپ را روی مانیکور رپ انتخاب کرد.

عکس از اما مک اینتایر/گتی ایماژ