اولین عکسهای Timothée Chalamet Prancing Around در نقش ویلی وونکا را ببینید

اگر هنوز در حال بهبودی از اولین عکسهای تیموتی شالامت با لباس کامل انگلیسی قدیمی به عنوان یک ویلی وونکا هستید ، خود را تقویت کنید ، زیرا تصاویر بیشتری (و حتی یک ویدیو) ظاهر شده اند ، و این احتمال را حذف می کنند که این همه چیز فقط یک تب عجیب بوده است. رویا.

فقط یک روز پس از انتشار اولین عکسهای شالامت در اینستاگرام ، وونکا ویستلبلور و کاربر توییتر آرت دوهرتی متوجه شدند که فیلم در حیاط پشتی او (یا فقط ده دقیقه در خیابان در ساحل مجاور) در لایم رگیس انگلستان فیلمبرداری می شود. خوشبختانه ، دوهرتی وارد عمل شد و شروع به گزارش زنده از مجموعه کرد و عکس ها و تصاویر را در توییتر به اشتراک گذاشت.

دوهرتی در کنار ویدئویی از Chalamet که در بالای کامیون سوار شده بود ، نوشت: “آنها دوست دارند و بدون هیچ گونه وقفه ، رویداد اصلی … THEE timothée chalamet در آستانه من یک شماره موسیقی برای ونکا ضبط می کند.” این کلیپ شامل فیلمبرداری از یک شماره موزیکال درباره “کلاه پر از رویا” است ، ظاهراً آهنگ جدیدی است که برای پیش درآمد ایجاد شده است.

اما این همه ماجرا نیست ، حتی چیزهای بیشتری برای جلب رضایت حتی بدترین ها وجود دارد وونکا اشتها، میل. چندین تصویر مختلف ظاهر شده است ، که نشان می دهد تیمی در حال سوار شدن بر کامیون خود ، آواز خواندن ، و شوخی در امتداد لبه آب با کت قرمز است که باعث می شود نیکول کیدمن در آن جا بماند. واگرد کاملا ترشح می کند این فیلم ممکن است تا سال 2023 اکران نشود ، اما صادقانه بگویم ، ما به هر حال به زمان زیادی نیاز داریم تا از نظر ذهنی برای آن آماده شویم. خوشبختانه این تصاویر فقط کمک کننده خواهد بود.

Finnbarr Webster/گتی ایماژ

Finnbarr Webster/گتی ایماژ

Finnbarr Webster/گتی ایماژ

Finnbarr Webster/گتی ایماژ

Finnbarr Webster/گتی ایماژ