امیلی راتایکوفسکی می گوید رابین تیک او را در مجموعه “خطوط مبهم” فشار داد

هشت سال و نیم پس از انتشار در جهان ، امیلی راتایکوفسکی در مورد فیلم واقع در هنگام فیلمبرداری موزیک ویدئوی جنجالی “خطوط تار” صحبت می کند. این مدل در کتاب آینده خود در مورد تجربه صحبت می کند ، بدن من، جایی که او رابین تیک را متهم می کند که هنگام فیلمبرداری به او دست زده است.

در یک متخصص از کتاب ، از لندن ساندی تایمز، راتایکوفسکی این حادثه را شرح می دهد. در حالی که در ابتدا ، بار ادعا می کند که راتایکوفسکی از فیلمبرداری این ویدئو لذت برد و همه چیز خیلی سریع تغییر کرد. راتایکوفسکی در کتاب خود می نویسد: “ناگهان ، از هیچ جا ، خنکی و بیگانگی دستان غریبه ای را احساس کردم که از پشت سینه های برهنه ام را می پوشاند.” “من به طور غریزی دور شدم و به رابین تیک نگاه کردم.”

در آن زمان ، کارگردان ویدئو ، دایان مارتل ، از راتایکوفسکی پرسید که آیا او خوب است. به گفته مارتل ، او آماده بود تا به تیراندازی در آن روز پایان دهد ، اما راتایکوفسکی “بسیار حرفه ای بود و گفت ما می توانیم ادامه دهیم” ، بنابراین آنها ادامه دادند.

“Blurred Lines” بلافاصله پس از انتشار صوتی آن در سال 2013 به دلیل شعرهایی که فرهنگ تجاوز را ترویج می کرد و رضایت بی اهمیت را به دنبال داشت ، جنجال ایجاد کرد. سپس ، انتشار موزیک ویدیو به مکالمه اضافه شد. دو نسخه از ویدئوی “Blurred Lines” وجود دارد ، یکی در آن Thicke با هنرمندان برجسته Pharrell Williams و TI و همچنین سه مدل لباس می رقصد. در “نسخه بدون رتبه” ، مدلها ، از جمله راتایکوفسکی ، به غیر از شلوارهای برهنه کاملاً برهنه هستند. با وجود اینکه این ویدئو توسط یک تیم تمام زن (از جمله یک کارگردان زن در مارتل) ساخته شده است ، به دلیل جنسیت گرایی مورد انتقاد قرار گرفت.

پس از انتشار این ویدئو ، راتاکوفسکی در ابتدا از آن دفاع کرد و گفت این مفهوم با نگاه مردانه مقابله می کند. او گفت: “نگرش ما در ویدئو کمی احمقانه بود – ما چشم هایمان را گرد می کنیم ، مردان را نادیده می گیریم و آنها را مسخره می کنیم.” وارد براق در سال 2013. “همچنین باید در مورد جشن گرفتن بدن خود و اعتماد به نفس باشد. این یک ویدئوی سرگرم کننده بود و به طور کلی ، من همیشه احساس برهنگی فوق العاده ای داشتم. “

با این حال ، راتایکوفسکی اذعان می کند که پس از مورد اصابت قرار گرفتن توسط Thicke (که Ratajkowski معتقد است در آن زمان مست بود) ، در آن روز برای اولین بار احساس برهنگی کرد. او گفت برای ادامه کار سعی کرده از کنار آن عبور کند. او در کتاب خود می نویسد: “من چانه ام را جلو انداختم و شانه هایم را بالا انداختم ، از تماس چشمی اجتناب کردم ، گرمای تحقیر را در بدنم احساس کردم.” “من واکنشی نشان ندادم – نه واقعا ، نه آنطور که باید.” علیرغم هدف فمینیستی این ویدیو ، راتایکوفسکی نوشت که “با این یک حرکت ، رابین تیک به همه در صحنه یادآوری کرد که ما زنان در واقع مسئول نیستیم. من هیچ قدرت واقعی ای نداشتم چون دختر برهنه در موزیک ویدیوی خود می رقصید. من چیزی بیش از یک مانکن اجاره ای نبودم. “

تیک هنوز به اتهامات پاسخ نداده است.