اما کورین فقط دامن مینی Miu Miu را پوشید

طیف وسیعی از ظاهرهای Miu Miu در رویداد Miu Miu Nuit Club شب گذشته در نیویورک به نمایش گذاشته شد. ستارگانی مانند اما رابرتز، لوپیتا نیونگو و الا امهوف در طراحی‌های موچیا پرادا برای تجلیل از برند فرانسوی ظاهر شدند، اما تنها یک مهمان آنقدر شجاع بود که جدیدترین مجموعه Miu Miu را واقعاً پذیرفت. اما کورین، سفیر برند و ریسک‌پذیر استایل، با یکی از دامن‌های کوچک به مهمانی آمد که در ماه گذشته در هفته مد پاریس سر و صدای زیادی به پا کرد.

در حالی که Miuccia تکرارهای زیادی از دامن بسیار بریده شده را در باند فرودگاه نشان داد، کورین نسخه چرمی را انتخاب کرد که با یک ژاکت کمتر برش و پیراهن دکمه دار در زیر آن ترکیب شد. کورین این ظاهر را با جوراب‌های بلند تا زانو و کفش‌های لوفر نوک تیز این برند ست کرد.

در حالی که کورین در این رویداد حضور داشت، مدتی را با تامی دورفمن گذراند، که او نیز سر تا پا Miu Miu را پوشیده بود، البته ظاهری از مجموعه FW21. لباس او شامل یک دامن بلندتر (هرچند هنوز کوتاه) با یک بمب همسان در پارچه‌ای با بافت قرمز روشن با دکمه‌ای زیر آن بود. اوایل شب، کورین و دورفمن عکس‌هایی را در اینستاگرام به اشتراک گذاشتند که در حال آماده شدن با هم بودند و به نظر می‌رسید که زمان زیادی را در کنار هم در این رویداد سپری کنند.

کورین اولین کسی نیست که از Miu Miu SS22 بیرون کشیده است. Emily Ratajkowski هفته گذشته برای جوایز CFDA ظاهری از این مجموعه به تن کرد، اگرچه او ترجیح داد به جای دامن، تاپ کوتاه را در آغوش بگیرد. کورین اولین باری است که یکی از دامن های مینی فوق العاده از باند فرودگاه دیده می شود، اما اگر آخرین آن نباشد تعجب نکنید.

اینستاگرام / @ emmalouisecorrin

جانی دوفورت / با حسن نیت از Miu Miu