ال فانینگ چند کفش پاشنه دار کمپی را با یک لباس شیک از ردیف ست می کند

هنگام تماشای یک نمایش باند، اغلب آسان است تصور کنید که افراد مشهور مورد علاقه شما در اولین نمایش ها و نمایش های جوایز آتی ظاهر ارائه شده را به تن دارند. رژه عشق گوچی در اوایل این ماه حداقل ده ها لباس شایسته هالیوود را به نمایش گذاشت (یکی از آنها را لیدی گاگا خیلی سریع ربود) و جدیدترین نمایش مونو قبلاً به شدت در بین ستارگان نمایش داده شده است. اما این لوازم جانبی در Loewe، با طبیعت سورئالیستی و اصالت عجیبشان بود که ایده آنها را در طبیعت بسیار هیجان‌انگیز کرد و خوشبختانه، لازم نبود خیلی منتظر بمانیم تا بتوانیم آنها را با ظاهری زیبا ببینیم. روز یکشنبه، بزرگ ستاره ال فانینگ یک جفت کفش پاشنه بلند “آماده” جاناتان اندرسون را پوشید، و هیبت (و جناس تخم مرغی) را برانگیخت.

فانینگ و استایلیستش، سامانتا مک‌میلن، کفش‌های پاشنه صندل سفید را با یک شلوار سفید مایل به کمر بسیار بلند و کرست با یک سه‌راه‌رنگ سفید که هر دو از مجموعه The Row SS22 هستند، ست کردند. سادگی ظاهر باعث شد تا کفش ها در کانون توجه قرار گیرند، اما شیک بودن آن نیز یک جفت عالی برای کفش های مشهور ایجاد کرد.

این ظاهر یکی از مدهای اوج فانینگ در حین تبلیغ فصل دوم بود بزرگ. روز شنبه، این بازیگر یک کرست صورتی مایل به قرمز Vivienne Westwood را با یک جفت شلوار The Row ست کرد. کرکس جشنواره. پس از آن، زمانی که فانینگ تعطیلات آخر هفته را با لباس زیبای پیچیده آتلیه ورساچه برای اولین نمایش فصل دوم به پایان رساند، به داستان رنگی مشابهی دست یافت. مک میلن در مورد این لباس در اینستاگرام نوشت: «ال از نیم تنه صورتی ملایم و دست‌دوزی کلاسیک روکوکو که از یکی از قطعات جیانی ورساچه الهام گرفته شده بود، سبکی مدرن به تن داشت. گلدوزی ها نشانی از کاترین کبیر و دو زن قرن هجدهم دارند. ال می خواست آنها را در روز اکران خود با او همراه کنند.

دیوید لیوینگستون/گتی ایماژ

فیلیپ فاراونه/ گتی ایماژ

مایکل ترن/ خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ