ال فانینگ در جوایز Instyle یک زنجیر طلای غول پیکر به عنوان تاپ پوشید

این یک هفته عالی برای استایل ال فانینگ است. در حالی که این بازیگر به تبلیغ فصل دوم برنامه Hulu خود ادامه می دهد، بزرگ، او چند لحظه به سبک A+ داشته است در حالی که با چند قطعه واقعاً عجیب و غریب سرگرم شده است. دوشنبه شب، فانینگ با عجیب‌ترین ظاهر خود ظاهر شد و دو حلقه از یک زنجیر طلایی غول‌پیکر را به‌عنوان بالاپوش پوشید و به رگه‌های ظاهری سورئالیستی خود ادامه داد.

این قطعه، که دارای یک زنجیر ساده (کوچک) روی پشتی باز است، از نمایشگاه Balmain SS22 Olivier Rousteing است. فانینگ بالاتنه را با یک دامن ماکسی ستونی مشکی ساده و یک لبه قرمز پررنگ ست کرد و اجازه داد که قطعه مکالمه واقعاً خودش صحبت کند. فنینگ این قیافه را پوشیده بود سبک جوایزی که در آن استایلیست او، سامانتا مک میلن، به عنوان استایلیست سال تجلیل شد. “سامانتا مک میلن هر روز آرایشگر سال من است!” فانینگ در پستی در اینستاگرام با تجلیل از مک میلن نوشت. ما گریه کردیم و سرانجام دیدم که او در کانون توجه شایسته قرار می گیرد. ما 10 سال از نزدیک با هم کار کرده ایم. او خانواده است. سامانتا با هر یک از مشتریان خود با عشق، احترام و از همه مهمتر مهربانی رفتار می کند! دوستت دارم.”

اما مک اینتایر/گتی ایماژ برای InStyle

لحظه Balmain فانینگ درست پس از این اتفاق می‌افتد که این بازیگر (به معنای واقعی کلمه) در یکی از جذاب‌ترین لوازم جانبی این فصل – کفش‌های پاشنه‌دار «آماده» از شوی SS22 Loewe اثر جاناتان اندرسون، بیرون آمد. فانینگ کفش‌های حک شده بر روی تخم مرغ را با ظاهری شیک از The Row SS22 ست کرد. او آن را با یک لباس مجلسی آتلیه ورساچه با گلدوزی زیبا دنبال کرد مال بزرگ اولین پخش فصل دوم، ثابت می کند که مک میلن واقعاً سزاوار همه وسایل است.

فریزر هریسون/گتی ایماژ