الا هانت ما را به اولین نمایش نهایی «دیکنسون» می برد

نقل قول “فرق غم شیرینی است” ممکن است به شکسپیر نسبت داده شود، اما امیلی دیکنسون شاعری است که بیشتر با غم و اندوه خداحافظی مرتبط است. برای اولین و آخرین فصل از دیکنسون-سریال Apple TV+ که زندگی شاعر جوان و همچنین رابطه او با خانواده و بهترین دوستش، سو هانتینگتون گیلبرت دیکنسون را تخیلی می‌کرد – بازیگر الا هانت که نقش سو را بازی می‌کند، ما را برای آخرین خداحافظی به درون خود برد. در طول دو فصل گذشته، ما شاهد مبارزه سو در میان غم و اندوه و سرکوب بودیم، و در فصل سوم، سو بالاخره به خود اجازه می‌دهد که عاشق کسی باشد که دوستش دارد و آشفتگی‌ها و پیچیدگی‌های زندگی‌اش را با روحیه‌ای در آغوش بگیرد. هانت گفت شادی و امید. برای من بسیار هیجان انگیز بود که در آخرین فصل Sue-Sue In بازی کنم شکوفه کامل– به خودش اجازه می دهد که بی شرمانه عشق بورزد و در تمام زوایای زندگی اش وارد نامتعارف بودنش شود، و امیدوارم که طرفداران و بینندگان سریال از این فصل آخر سفر سو، شادی و جسارت کنند.»

هانت با یک مجموعه پرادا از تل صورتی به مهمانی آمد – اولین لباسی که توسط لیبل ایتالیایی پوشیده شد – و لباس زنانه را با مدل موی کوتاه آندروژن تر، همراه با حلقه های Mindi Mond و گوشواره های Repossi هماهنگ کرد، همه اینها به لطف استایلیست خود است. سارا اسلوتسکی. در اینجا نگاهی به جشن های شبانه بیاندازید.

الا هانت، درست قبل از آماده شدن برای دیکینسون پخش فصل سوم

مارا و ریچل تیمی هستند که مدت‌هاست آنها را تحسین می‌کردم و با آنها همکاری می‌کردم دیکینسون اولین نمایش یک رویای کامل بود که به حقیقت پیوست. شادترین روزگار نوازش شدن توسط این خانم های فوق العاده!!”

از زمانی که موهایم را کوتاه کرده‌ام، عاشق پوشیدن گوش‌آستین ساختاری هستم. این ست گوشواره Repossi ممکن است خارق‌العاده‌ترین گوشواره‌ای باشد که تا به حال پوشیده‌ام. من در درونم ذوب می شوم.»

گروه پرادای الا هانت.

نام مستعار دوران کودکی من صورتی بود و من شش ساله دارم جیغ می‌کشم.»

“بسیاری از اوقات من حال و هوای آندروژن تر را انتخاب می کنم، اما این بهترین لحظه برای در آغوش گرفتن کامل زنانگی ام است.”

سارا یک الهه جواهرات است. تماشای شکل‌ها و درخشش‌های رویایی او که مطابق با ظاهر من باشد، لذت‌بخش‌ترین کار است و او همیشه راهی پیدا می‌کند تا من احساس خنکی و درخشندگی داشته باشم. حلقه های Mindi Mond. ❤️”

احساس می کنم یکی از رقصندگان باله دگا هستم. من می‌خواهم برای همیشه در این لباس بچرخم.»

“اولین باری که پرادا می پوشم ❤️.”

“من همیشه رویای پوشیدن پرادا را برای اولین نمایش در سر داشتم. من کاملاً از همه چیزهایی که میوچیا پرادا لمس می‌کند متحیر هستم و نمی‌توانستم لحظه اولی خاص‌تر از امشب برای پوشیدن یکی از فرش‌های قرمز پرادا داشته باشم.”

پرادا چگونه موفق می شود زیباترین و راحت ترین کفش را بسازد؟

“وقتی همبازی من آنا باریشنیکوف با ظاهر قدیمی خود در اولین نمایش شانل در اتاق قدم زد، به مرگی کوچک و لذت بخش مردم.”

“عشق نگاه کردن به چشمان آنا باریشنیکوف و زمزمه کردن چیزهای شیرین با یکدیگر.”

من و آنا با آلنا اسمیت خالق و مجری فوق‌العاده‌مان.»

“غروب واقعاً برای ما از راه رسید.”

“الکسا! «او یک خانم است» اثر تام جونز را بازی کنید!»

الا هانت در بالکن هتلش.

در مسیر به دیکینسون برتر.

این دیکینسون بازیگران با مجری برنامه آلنا اسمیت روی فرش قرمز در اولین نمایش در لس آنجلس ژست می گیرند.

با حسن نیت از Eric Charbonneau / LE STUDIO Photography.

آنا باریشنیکوف، هایلی استاینفلد و الا هانت در این سالن ژست می گیرند دیکینسون پخش فصل سوم بعد از مهمانی