اسنوپ داگ در Snoopermarket و پیوستن به Def Jam به عنوان مشاور

اسنوپ داگ نمونه ای نادر از یک سرگرم کننده و چهره عمومی است که واقعاً از طبقه بندی سرپیچی می کند. به تازگی ، او دامنه خود را حتی بیشتر گسترش داده است ، با کمک همسرش ، شانته برادوس ، که با او سایت تجارت الکترونیکی جدید خود ، The Snoopermarket را راه اندازی کرد. برای مجموعه “The Originals” ، او در مورد برخی از کارهای جدید خود صحبت می کند ، آنچه که از سالها انجام پروژه های متعدد آموخته است و معنی دارترین جواهراتی که او دارد.

پوشش المپیک شما روشن است نکات برجسته المپیک با کوین هارت و اسنوپ داگ، تابستان گذشته ، روی طاووس ، یک ضربه بزرگ بود ، و بسیاری از کلیپ ها ویروسی شده اند. اگر قرار بود خودتان در یک ورزش المپیک شرکت کنید ، کدام را انتخاب می کردید؟

احتمالاً بسکتبال است. یا پرش طول یا پرش از ارتفاع. در دبیرستان ، من کمی با آهنگ درگیر بودم. و با توجه به اینکه من قد بلندی دارم ، ورود به آن یک رویداد کوچک آسان آسان است.

آیا می گویید شما بیشتر یک بازیگر المپیک تابستانی هستید یا یک المپیک زمستانی؟

اوه ، قطعاً تابستان من نمی توانم با آنها بازی های المپیک زمستانی انجام دهم. من نمی توانم سرما را تحمل کنم. من هیچ چیز سردی را دوست ندارم

نماد سبک شما کیست؟

این یک نفر نیست. من فکر می کنم آن را از یک دوران گرفته ام. من هاله خود را از دهه 70 دریافت می کنم ، چیزهایی که در کودکی تماشا می کردم – نحوه لباس پوشیدن مردم در دهه 70 ، نحوه رفتار خودشان.

گرانترین دارایی در کمد شما چیست؟

دو حلقه NBA All-Star از کریم عبدالجبار ، یکی از بزرگترین بسکتبالیست های تاریخ دریافت کردم. یکی مربوط به سال 1971 است ، سالی که من به دنیا آمدم ، و دیگری مربوط به سال 1985 است ، آخرین سالی که من فوتبال لیگ کوچک بازی کردم.

شما در بسیاری از پروژه های مختلف ، بین مشاغل مختلف ، پروژه لباس جدید ، Snoopermarket و لیگ esports خود شرکت کرده اید. همچنین اخیراً در دف جم به عنوان مشاور اجرایی معرفی شده اید. چگونه تصمیم می گیرید که آیا یک سرمایه گذاری جدید ارزش وقت شما را دارد؟

اول باید سرگرم کننده باشد و اگر سرگرم کننده است ، من آن را انجام می دهم. اما در مرحله دوم باید پول جذب کرد. منابع مالی. بنابراین ، سرگرمی و سرمایه. آنها را کنار هم قرار دهید ، و ما در تمام راه زندگی می کنیم.

همسر شما ، شانته برودوس ، اکنون مدیر و شریک تجاری شما است. کار با او چگونه است؟

این که بتوانید کسی را داشته باشید که واقعاً بفهمد شما کی هستید و به مدت طولانی کار شما را انجام می دهد نعمت است. قسمت سخت این صنعت یافتن افرادی است که به آنها اعتماد دارید. و هنگامی که این کار را انجام می دهید ، قسمت سخت نگه داشتن آنها است.

چگونه می توانید همه آن را مدیریت کنید؟ آیا خیلی زود بیدار می شوید؟

لعنتی ، من حدس می زنم که شما مرا تک شاخ صدا کنید. نمی دانم چگونه این کار را می کنم ؛ من فقط آن را انجام می دهم.

چه احساسی دارید که امسال 50 ساله می شوید؟

احساس خوبی دارم و می دانستم که این کار را خواهم کرد. تمام اندامم کار می کند. همه ذهنیت های من ، جسم و روح من – همه چیز کار می کند. پس خدا خوب است من هنوز اینجا هستم و می توانم درعین حال پیشرو و مولد باشم. من چیزی برای شکایت ندارم. من قصد دارم 50 را به عنوان یک مادر شیرین خوب جلوه دهم. بهتر است این را بدانید.

10 سال دیگر خود را کجا می بینید؟

من هرگز از کلمه “بازنشستگی” استفاده نمی کنم ، اما فکر می کنم در 10 سال آینده … من از کلمه V استفاده می کنم: در تعطیلات هستم. من کلمه R را دوست ندارم. من کلمه V را دوست دارم.

به نظر شما چگونه تعادل را در زندگی خود ایجاد می کنید؟

من سعی می کنم کمی واقعی در زندگی ام داشته باشم ، کمی داستان ، کمی غیر داستانی ، کمی انیمیشن ، کمی عشق ، و فقط در همه چیز مباحثه و خرابکاری کنم. عصبانی شوید ، شاد باشید. زندگی را تجربه کنید ، می دانید؟ چون پر از فراز و نشیب است. این یک ترن هوایی است و شما باید از سواری لذت ببرید.

می دانم که شما سالهاست مربی فوتبال جوانان هستید. من کنجکاو هستم که چه نوع درسهایی را از مربیگری جوانان آموخته اید.

من گوش دادن را یاد گرفتم. ما فکر می کنیم همه چیز را به دست آورده ایم ، اما این بچه ها باهوش تر از ما هستند. من یاد گرفته ام که ارتباط برقرار کنم ، آنها را بشنوم و بیشتر از یک مربی با آنها دوست شوم.

اولین فردی که باعث شد متوجه شوید می توانید قوانین را زیر پا بگذارید کی بود؟

من