اسم حیوان دست اموز بد و دوست دختر قدیمی گابریلا برلینگری برای اولین بار روی فرش قرمز آمدند

پس از حدود چهار سال زندگی مشترک ، Bad Bunny و طراح جواهرات گابریلا برلینگری سرانجام شب گذشته در مراسم اهدای جوایز موسیقی لاتین بیلبورد 2021 اولین فرش قرمز خود را انجام دادند. برلینگری برای حمایت از اسم حیوان دست اموز آنجا بود که در طول شب ده جایزه به خانه برد ، از جمله یک جایزه برای هنرمند سال.

بانی با کت و شلوار آبی پودری با نان های سفید سکویی ، شانه به شانه برلینگری ایستاده بود ، او در لباسی چند رنگ و بند دار با شکاف بالای ران پوشیده بود. Bunny بعداً برای پذیرفتن برخی از جوایز خود در طول مراسم ، به یک کت و شلوار سفید دو نفره تبدیل شد. مرد هرگز فرصتی را برای حداکثر استایل از دست نمی دهد.

بانی و برلینگری برای اولین بار در سال 2017 در پورتوریکو ملاقات کردند و از آن زمان با هم ملاقات می کردند ، اگرچه آنها تا فوریه 2020 ، زمانی که در بازی میامی هیت با هم دیده شدند ، علنی نشدند. در مارس همان سال ، بانی عکسی با برلینگری در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت و در نهایت این زوج را تأیید کرد. بانی در رابطه با رابطه خود در یک داستان سرپوشیده بیشتر صحبت کرد رولینگ استون، که پر است از عکسهای اسم حیوان دست اموز ، که توسط خود برلینگری گرفته شده است.

او گفت: “من از او راضی هستم.” “[People] نمی دانم که او در جنبه های احساسی بسیار به من کمک کرده است وقتی که من به آن بیشترین نیاز را داشتم. “

جان پارا/Telemundo/NBCU Photo Bank از طریق گتی ایماژ

اسم حیوان دست اموز و برلینگری در بازی میامی هیت در 28 فوریه 2020.

مایکل ریوز/گتی ایماژ