از Teen Star گرفته تا Hollywood Glam

آنا د آرماس ، بازیگر اهل کوبا ، در سالهای اخیر تنها به لطف فیلم هایی مانند توجه مردم آمریکا مورد توجه قرار گرفته است. چاقوها بیرون، گفتگوی عاشقانه دوران قرنطینه او با بن افلک ، و یک حساب کاربری فوق العاده اختصاصی در توییتر که توسط طرفداران اداره می شود. او بعداً به عنوان دختر باند بعدی در اواخر امسال به قله های جدیدی می رسد زمان مرگ نیست و حتی جالب تر ، همانطور که مرلین مونرو در اقتباس طولانی مدت از رمان جولیز کارول اوتس-برنده جایزه پولیتزر طلاییبه

اما این بازیگر 33 ساله بیش از آنچه تصور می کنید روی فرش قرمز راه رفته است. قبل از موفقیت هالیوود ، او در 18 سالگی به اسپانیا رفت و ظرف دو هفته پس از ورود شروع به تهیه قطعات کرد. او در درام محبوب نوجوانان بازی کرد بینابینی به مدت شش فصل و چندین فیلم اسپانیایی زبان. پس از چند سال که آن را نسبتاً معمولی روی فرش قرمز نگه داشت ، د آرماس شروع به قدم زدن در گلم خود کرد. او یکی از شرکت کنندگان مورد علاقه در رویدادهای مد در مادرید بود و قبل از ورود به هالیوود شروع به بریدن دندان های خود در مسیر جشنواره بین المللی فیلم کرد. از نظر سبک ، او از اظهارنظر ابایی ندارد ، هرچند که هرگز بیش از حد بلند نمی شود. دی آرماس پیش از این در دو مراسم گلدن گلوب شرکت کرده است Vanity Fair مهمانی های اسکار – با این حال ، احساس متمایزی به دست می آید که بزرگترین لحظات فرش قرمز او هنوز در راه نیست. دعوت از رویدادهایی مانند اسکار یا مت گالا نمی تواند خیلی دور باشد.

2021: زمان مرگ نیست برتر

عکس از David M. Benett/Dave Benett/Getty Images)

اولین حضور آنا د آرماس در فرش قرمز در 20 ماه گذشته بسیار بزرگ بود: اولین نمایش طولانی فیلم جیمز باند زمان مرگ نیستبه در فیلم ، د آرماس نقش دختر باند را به عنوان مامور سیا به نام پالوما بازی می کند ، اما روی فرش قرمز ، لباس شخصی لوئیس ویتون را با لغزش چشمگیر پا پا کرد.

ما مطمئن نیستیم که آیا د ارماس عمداً سعی می کرد تا بخشی از انرژی لباس مخوف پرنسس دایانا (اعضای خانواده سلطنتی برای اولین نمایش آماده بودند) را هدایت کند ، اما مناسب است. این همچنین اولین فرش قرمز بزرگ او را نشان می دهد از زمانی که او رابطه خاصی را با یک بازیگر لیست A به پایان رسانده است که از آن زمان به طور علنی همه چیز را با یک همسر سابق مشهور دوباره زنده کرده است.

عکس مایکل کواچ/گتی ایماژ برای Moët و Chandon

د آرماس در اولین نمایش بزرگ جوایز آمریکایی خود لباس آبی رالف و روسو به رنگ آبی تیره پوشید.

2019: چاقوها بیرون اولین نمایش لندن

عکس توسط David M. Benett/Dave Benett/WireImage

چاقوها بیرون. Alexandre Vauthier Haute Couture: پوشیده شده است. دی آرماس در آن زمان در دور هالیوود بود ، اما ضربه غافلگیر کننده ریان جانسون چاقوها بیرون به او کمک کرد تا به عنوان یک ستاره واقعی در آمریکا شناخته شود.

2018: Vanity Fair جشن اسکار

عکس توسط تیلور هیل/FilmMagic

این دومین مورد او بود Vanity Fair جشن اسکار ، اما اولین بازگشت او به عنوان یک سبزه. او لباس مجلسی قرمز دولچه و گابانا را برای این مراسم انتخاب کرد.

2017: بلید رانر 2048 نمایش کنفرانس مطبوعاتی

عکس توسط Jun Sato/WireImage

برای این کار در Proenza Schouler لباس پوشید بلید رانر 2048 د آرماس به وضوح شروع به آشنایی با طراحان آمریکایی کرده بود.

2017: نمایش Bottega Veneta

عکس توسط Gilbert Carrasquillo/GC Images

د آرماس در نمایشگاه Bottega Veneta در نیویورک تا سال 2017 توجه جامعه مد جهانی را به خود جلب کرده بود.

2017: Vanity Fair جشن اسکار

عکس توسط جان کوپالوف/FilmMagi

اولین فیلم پرفروش هالیوود دی آرماس بلید رانر 2048 آنطور که انتظار می رفت انجام نداد ، اما در این لباس درخشان الی ساب با موهای بلوند موج دار در Vanity Fair جشن اسکار ، او کاملاً در زرق و برق هالیوود از بالاترین مرتبه زندگی می کرد.

2016: جشنواره فیلم کن

عکس از مصطفی یالچین/خبرگزاری آناتولی/گتی ایماژ

آیا می دانستید آنا د آرماس فیلمی را با آشر انجام داد که برای اولین بار در کن به نمایش درآمد؟ نه؟ خوب ، در اینجا او با او روی فرش قرمز است.

2015: جشنواره فیلم ساندنس

عکس ری تامرا/GC Images

این سالی بود که آرماس برای اولین بار در آمریکا ظاهر شد ، و در حالی که جشنواره فیلم ساندنس به طور معمول معمولی است ، د آرماس همچنان ضریب سبک خود را بالا نگه داشت.

2014: برای یک مشت بوسه برتر

عکس توسط Fotonoticias/WireImage

حضور در اولین نمایش از برای یک مشت بوسه، د آرماس تقریباً لباس عروس با روپوش سفید و تزئینات گلدار دور کمر داشت.

2014: جشنواره فیلم مالاگا

عکس توسط کارلوس آر آلوارز/WireImage

در حال حاضر بلوند ، در زمانی که د آرماس در اولین نمایش فیلم حضور داشت خدا و سگ در جشنواره فیلم مالاگا 2014 ، او خود را به عنوان یک حرفه ای فرش قرمز معرفی کرد.

2014: جشنواره فیلم مالاگا

عکس توسط کارلوس آلوارز/گتی ایماژ

در حقیقت ، او چندین لباس برای این مراسم داشت.

عکس توسط Europa Press/Europa Press از طریق Getty Images

در GQ جوایز مرد سال اسپانیا ، د آرماس با بازیگر باربارا گوئناگا در لباسهای مشکی و کتهای رنگارنگ هماهنگ شد.

2012: مارگیلا برای رویداد H&M

عکس توسط Europa Press/Europa Press از طریق Getty Images

بهترین لحظه فرش قرمز؟ بسیار خوب ، ما درک می کنیم که بحث برانگیز است ، اما د آرماس در Maison Martin Margiela برای H&M مدتها قبل از اینکه مورد توجه هالیوود قرار بگیرد هنوز هم یک اثر هنری قابل توجه است.

2012: مادرید Skyfall برتر

عکس از ادواردو پارا/گتی ایماژ)

در اولین نمایش 2012 مادرید از Skyfall، د آرماس به عنوان یک مشهور محلی روی فرش قرمز رفت و هیچ تصوری نداشت که روزی به نوبه خود دختر باند شود. شاید این لباس درخشان به مهر سرنوشت او کمک کرد.

2011: صدای خفته برتر

عکس توسط پابلو بلازکز دومینگز/WireImage

در اولین نمایش از صدای خفته د آرماس در سینمای کاپیتول مادرید در 20 اکتبر 2011 در مادرید ، اسپانیا ، یک لباس سیاه و سفید ساده اما شیک را انتخاب کرد.

2010: حقیرم فوتوکال در جشنواره فیلم سن سباستین

عکس توسط کارلوس آلوارز/گتی ایماژ

در سال 2010 ، د آرماس صدای دوبله اسپانیایی را برای آن ارائه کرد حقیرم شخصیت مارگو (با صدای میراندا کاسگرو در نسخه انگلیسی). اجازه ندهید مینیون ها از این واقعیت منحرف شوند که آرماس در این مرحله قدم به سبک خود گذاشته و با چاپ راحت شده است.

2009: دروغ و چربی برتر

عکس توسط Fotonoticias/WireImage

فیلم دروغ و چربی در آن زمان بزرگترین انتشار دی آرماس بود ، اما او هنوز هم با یک کت شلوار و پاشنه های برهنه همه چیز را نسبتاً معمولی نگه می داشت.

2009: جوایز سینمایی مجله Fotogramas

عکس توسط Fotonoticias/WireImage

در مراسم اهدای جوایز در مادرید در سال 2009 ، د آرماس با لباس مجلسی ظاهر شد ، اما هنوز هم مسائل را نسبتاً ساده نگه داشت.

2008: افتتاح بوتیک Belstaff

عکس توسط کارلوس آلوارز/گتی ایماژ

در افتتاح یک بوتیک Belstaff در مادرید در سال 2008 ، د آرماس آن الهه مهمی نیست که ما در نهایت با آن آشنا شدیم ، اما ستارگان نمایش های نوجوانان آمریکایی در آن زمان تقریباً برای رویدادها نیز چنین لباس می پوشیدند.

2008: خوب! مجله اسپانیا راه اندازی شد

عکس از ادواردو پارا/FilmMagic

دی آرماس که تازه در اسپانیا مشهور بود ، با یک مینی لباس طلایی در یک مهمانی تبلیغاتی در مادرید شرکت کرد.