از لباس های سفارشی گرفته تا لباس های باند

شما همیشه می توانید روی ال فانینگ برای ایجاد یک لحظه فرش قرمز مهم حساب کنید. از نگاه رویایی ویوین وست وود به مراسم مت گالا امسال گرفته تا لباس مجلسی با طراحی بلند شارون در مراسم امی، این بازیگر در نگاه مدرن خود به زرق و برق قدیمی هالیوود بی رقیب است. اما او همچنین تمایل خاصی به ارائه مداوم لحظات به یاد ماندنی در جشنواره فیلم کن دارد – چه در فرش قرمز و چه خارج از آن. در سال 2017، لباس عجیب ویوین وست‌وود (که ساخت آن به ده نفر و بیش از 300 ساعت زمان برد) یکی از برجستگی‌های طنز فستیوال بود، در حالی که دو سال بعد، گروه مد لباس او در دیور به همان اندازه در نمایش بود. برای جشنواره امسال، فانینگ، بدون تعجب، استعداد خود را برای سبک های کلاسیک شیک هم روی فرش و هم در اطراف شهر پر زرق و برق احیا می کند.

اولین نگاهی که امسال از فانینگ دیدیم با لباس آبی خیتی در بالای بالکن او در هتل مارتینز بود. بعداً در روز برای اولین نمایش ژان دو بری، این بازیگر با لباس سفارشی الکساندر مک کوئین فرش را تزئین کرد – تکراری از ظاهری مشابه از مجموعه پاییز/زمستان 2023 این برند که به طور خاص توسط مدیر خلاق برند سارا برتون برای او طراحی شده است. «زمانی که با هم تقسیم کردیم و هنری که من شاهد آن بودم [Sarah Burton] فانینگ گفت: در استودیوی مک‌کوئین لندن، خاطره‌ای هستند که برای همیشه گرامی خواهم داشت ووگ.

در حالی که هنوز بخش زیادی از جشنواره باقی مانده است بدخواه ستاره قبلاً خود را به عنوان یکی از پیشتازان بهترین لباس پوشیدن تا کنون تثبیت کرده است. در زیر، تمام چهره های فانینگ از جشنواره فیلم کن 2023 را ببینید.

Jacopo Raule/GC Images/Getty Images

Jacopo Raule/GC Images/Getty Images

In The Row و Bottega Veneta.

داگ پیترز – PA Images/PA Images/Getty Images

در الکساندر مک کوئین با جواهرات کارتیه.

آرنولد جروکی/GC Images/Getty Images

Photopix/GC Images/Getty Images

در خیتی با جواهرات کارتیه.