از لباس‌های قدیمی گرفته تا لباس‌های مجلسی

در حالی که ادل برای انتشار چهارمین آلبوم آینده خود آماده می شود، 30او بسیار بیشتر در معرض دید عموم بوده است – روی جلد مجلات، انجام مصاحبه با مجلات و پخش زنده در اینستاگرام – اما در طول دهه ای که در کانون توجه قرار داشت، ادل یک شخص نسبتاً خصوصی باقی مانده است. او برخلاف برخی از هنرمندان، زیاد در شبکه های اجتماعی پست نمی گذارد یا هر فرش قرمزی که می تواند راه نمی رود، در عوض حضور خود را برای لحظات خاص ذخیره می کند. به همین دلیل، ما نگاهی کم‌کم به سفر سبک ادل داریم، و راحت‌تر می‌توان فهمید که علاقه‌مندی‌های او از سال 2009 تا کنون چقدر تغییر کرده است. پیش از این، هرگز او را بدون موهای گشاد برجسته اش در یک لباس قد وسط مشکی و قدیمی نمی دیدید. هنگامی که او شروع به تسهیل روابط با طراحان کرد، سبک فرش قرمز او افزایش یافت و او به سمت لباس های مجلسی رفت که هنوز هم عمدتا مشکی و آستین بلند بودند، هرچند همیشه خیره کننده بودند. با این حال، این روزها، در حالی که ادل ثابت کرده است که ظاهر مینیمال را دوست دارد، بیشتر در حال آزمایش است و برای دو تا از آخرین لحظات وای خود با دانیل روزبری از شیاپارلی جفت می شود.

ادل چه لباسی به اندازه چای از یک مغازه قدیمی بپوشد، چه لباس های مد لباس سفارشی، زیبا به نظر می رسد، اما دیدن این ستاره قدرتمند در لباس مجلسی به همان اندازه جذاب است. برای دیدن سفر سبک ادل به ادامه مطلب بروید، از 19 تا حالا.

2021: ادل فقط یک شب

ادل هنگام اجرا در رصدخانه گریفیث در لس آنجلس برای مراسم ویژه خود، لباس شیاپارلی از دنیل روزبری پوشید. ادل فقط یک شب در 24 اکتبر 2021.

2021: عروسی آنتونی دیویس و مارلن پی

ادل در 18 سپتامبر 2021 در مراسم عروسی LA Laker آنتونی دیویس و مارلن پی یک لباس مجلسی شیاپارلی Haute Couture طراحی شده توسط دنیل روزبری پوشید.

2017: پنجاه و نهمین جوایز سالانه گرمی

Axelle/Bauer-Griffin/FilmMagic/Getty Images

ادل در 12 فوریه 2017 در لس آنجلس، کالیفرنیا، یک لباس آستین بلند Givenchy Couture در پنجاه و نهمین دوره جوایز گرمی پوشید.

اتحاد Hubert Boesl/تصویر از طریق Getty Images

ادل با پوشیدن یک لباس سفارشی کوتاه از Giambattista Valli، در مراسم Brit Awards در لندن، انگلستان، در 24 فوریه 2016 شرکت کرد.

2016: پنجاه و هشتمین جوایز سالانه گرمی

Axelle/Bauer-Griffin/FilmMagic/Getty Images

ادل با لباس آستین بلند و مشکی سفارشی جیوانچی، در پنجاه و هشتمین مراسم جوایز گرمی در 15 فوریه 2016 در لس آنجلس، کالیفرنیا شرکت کرد.

Rune Helestad – Corbis/Corbis Entertainment/Getty Images

ادل در 25 فوریه 2015 در مراسم Brit Awards در لندن، انگلستان یک لباس مشکی بربری پوشید.

2013: هشتاد و پنجمین دوره جوایز اسکار

جنیفر گریلاک/فیلم مجیک/گتی ایماژ

ادل در 24 فوریه 2013 در هالیوود، کالیفرنیا، در هشتاد و پنجمین مراسم جوایز سالانه اسکار، لباس مشکی و مهره‌دار جنی پکهام پوشید.

2013: پنجاه و پنجمین جوایز سالانه گرمی

استیو گرانیتز/WireImage/Getty Images

ادل با پوشیدن لباس والنتینو با طرح گل‌دار، در پنجاه و پنجمین دوره جوایز سالانه گرمی در 10 فوریه 2013 در لس‌آنجلس، کالیفرنیا شرکت کرد.

2013: هفتادمین جوایز سالانه گلدن گلوب

جورج پیمنتل/WireImage/Getty Images

ادل با پوشیدن لباس آستین بلند مشکی بربری، در هفتادمین جوایز سالانه گلدن گلوب در 13 ژانویه 2013 در بورلی هیلز، کالیفرنیا شرکت کرد.

2012: پنجاه و چهارمین دوره جوایز سالانه گرمی

فرانک تراپر / سرگرمی کوربیس / گتی ایماژ

ادل در 12 فوریه 2012 در پنجاه و چهارمین دوره جوایز سالانه گرمی لباس سفارشی جورجیو آرمانی را پوشید.

2011: جوایز فیلم ویدئویی ام تی وی

گرگ دی گوایر/فیلم مجیک/گتی ایماژ

ادل با پوشیدن لباس مشکی Burberry با یقه تزئینی، در مراسم جوایز موسیقی ویدئویی MTV 2011 در 28 اوت 2011 در لس آنجلس، کالیفرنیا شرکت کرد.

مارک کاتبرت / مطبوعات بریتانیا / گتی ایماژ

ادل در مراسم جوایز بریت 2011 در لندن، انگلستان، در 15 فوریه 2011، یک لباس قدیمی مشکی و تا زانو پوشید.

2010: CMT هنرمندان سال

Ed Rode/Getty Images Entertainment/Getty Images

ادل در 30 نوامبر 2010 در فرانکلین، تنسی، با پوشیدن لباس مشکی و طلایی قدیمی، در مراسم بهترین هنرمندان سال CMT شرکت کرد.

جیسون کمپین/گتی ایماژ سرگرمی/گتی ایماژ

ادل در 17 سپتامبر 2009 در نیویورک، نیویورک، یک لباس مشکی با جزئیات گل طلایی برای دیواهای VH1 2009 پوشید.

2009: پنجاه و یکمین جوایز سالانه گرمی

استیو گرانیتز/WireImage/Getty Images

ادل با پوشیدن لباس مشکی ساتن باربارا تافنک، در پنجاه و یکمین مراسم جوایز سالانه گرمی در 8 فوریه 2009 در لس آنجلس، کالیفرنیا شرکت کرد.