از جدیدترین های ریحانا چه انتظاری باید داشت

اگر هنوز از توصیه های ریحانا برای برنامه ریزی مهمانی ساعت برای اولین نمایش پنجشنبه استفاده نکرده اید Savage x Fenty Show: Vol. 3خوب ، اکنون زمان آن فرا رسیده است. این نماد 33 ساله هفته هاست که ویدئوی مستندسازی جدیدترین لباس های زیر زنانه اش را اذیت می کند-که اخیراً در قالب یک عکس محتاطانه با عنوان “روحیه من پس از ارائه آخرین برش” نوشته شده است. ممکن است همه چیز خیلی خوب به نظر برسد ، اما ریحانا هرگز کسی نبوده که دروغ بگوید. آن را از نیروی دریایی بگیرید: این همه آن چیزی است که آنها را در طول سالهای دردناکی که منتظر بودند تا منتظر بماند تا موسیقی آنچه در سطح بعدی وعده داده بود ، کنار بگذارد بدون اینکه تاریخ انتشار آن را مشخص کند ، رها کند.

طبق معمول ، این نمایش قرار است شکل چند وجهی از یک اجرای کنسرت و بخشی از باند داشته باشد. درست مانند نمایش های مد ویکتوریا سکرت در گذشته ، این تبلیغات نیز کاملاً تجاری است – هرچند حتی بدون فاکتور ریحانا ، فراموش کردن زمانی که مجریان موسیقی شامل روزالیا ، باد اسم حیوان دست اموز و نورمانی هستند ، بسیار آسان است. دومی این بار دوباره برمی گردد و سرمربی جدیدی دارد که شامل Nas ، BIA و Jazmine Sullivan است. اگر در اوایل ماه جاری با کاهش IRL در لس آنجلس ، عکس های پاپاراتزی را نگرفتید ، می توانید خودتان آن را در تصاویر اختصاصی زیر مشاهده کنید. به تایرل همپتون ، عکاس اجازه دهید تا پیش نمایشی از این مجموعه را ارائه دهد ، با ظاهر توری ونسا هادگنز هنگامی که به عنوان مدل در کنار جیجی حدید و پرسی لی به عنوان مهتاب نور می زند ، شروع می کند.

منا مسعود و ونسا هاجنز در پشت صحنه Savage x Fenty Show Vol. 3

عکس توسط تایرل همپتون

لی گرانبها در پشت صحنه Savage x Fenty Show Vol. 3

عکس توسط تایرل همپتون

BIA در پشت صحنه از Savage x Fenty Show Vol. 3

عکس توسط تایرل همپتون

شما می توانید انتظار داشته باشید ریحانا پیش نمایش های بیشتری را در چند روز آینده ارائه دهد ، اما عموم مردم باید تا روز پنجشنبه منتظر بمانند تا ظاهر کامل را دریافت کنند. (مشترکین غیر آمازون پرایم ، بهتر است اکنون از رمزهای عبور خود بپرسید.) امیدوارم یکی از شرکت کنندگان در IRL بطور خاص تجربه همه اینها را داشته باشد-به علاوه “حضور مهمان” از Troye Sivan ، Irina Shayk ، Jeremy Pope ، و لولا لئون – همانطور که ما می خواهیم. Erykah Badu ، که در تصویر زیر مشاهده می کنید ، در حال انجام وظیفه دولا بود وقتی Slick Woods تقریباً در سال 2018 در باند Savage x Fenty به دنیا آمد. خوشبختانه ، او کمی کمک کرد: “آخرین خاطره من قبل از رفتن به بیمارستان این است که ریحانا به من ضربه زد یک شلاق “، وودز بعداً به یاد آورد.

اریکه بادو در پشت صحنه Savage x Fenty Show Vol. 3

عکس توسط تایرل همپتون