ازدواج یاسمین توکس با خوان دیوید بوررو یک افسانه فوق العاده بود

مدل یاسمین توکس و خوان اسنپ چت خوان دیوید بوررو هنگام برنامه ریزی عروسی که آخر هفته در کیتو ، اکوادور برگزار شد ، سر و صدا نداشتند. در واقع ، توکس به سختی اغراق می کرد وقتی گفت که این ماجرا در یک چرخ فلک اینستاگرامی در روز چهارشنبه این رابطه را “یک افسانه واقعی” نامید. اولین اسلاید ، که زوج را در زیر طاق عظیمی از گلهای رز سفید نشان می داد ، در مقایسه با عکس بعدی بسیار معتدل بود و جلوه کامل فضای تزئین شده کلیسای کاتولیک را نشان می داد ، که بیشتر آن به معنای واقعی کلمه از طلا پوشیده شده بود. “به نظر من ، کیتو دارای زیباترین کلیساهای جهان است.” ووگبه و چیزی که او و بوررو انتخاب کردند “تقریباً به نظر می رسد که شما در یک عروسی سلطنتی شرکت می کنید.”

لباسهای متناسب با این ، لباس مجلسی را با لباس مجلسی دست ساز طراح لبنانی زهیر مراد مطابقت داد. این مدل 30 ساله امیدوار بود لباس عروسی نمادین گریس کلی را هدایت کند و مراد مطمئناً آن را تحویل داد: قطار و حجاب به اندازه یک فرش به اندازه اتاق خواب زمین پوشانده بود. توکس ، که ظاهراً از زمانی که مراد در اولین نمایش کوتور خود قصد داشت مراد طراحی لباس عروسی خود را انجام دهد ، این طرح را “یک اثر هنری !!” اعلام کرد و افزود که می خواهد آن را در خانه خود به نمایش بگذارد.

ازدواج های توکس و بوررو همیشه جذاب بود. به هر حال ، دومی – که پسر معاون فعلی رئیس جمهور اکوادور ، آلفردو بوررو است – سال گذشته این پیشنهاد را برای توکس برنامه ریزی کرد. پنج سال پس از ملاقات آنها ، ظاهراً از طریق کار ، او مدل چشم بسته را با مناقصه های شامپاین و مرغ از پوپای درمان کرد. سپس ، هنگام فرود با هلیکوپتر به یوتا ، وی کلمه “WYMM؟” (یا “آیا با من ازدواج می کنی؟”) در سنگ. به موقع ، حلقه الماس هفت عیار ، طلای 18 عیار ، از طریق پهپاد وارد شد.