ارسولا کوربرو از Money Heist در ایفای نقش شرورهای بداس

ارسولا کوربرو در مهمانی شب سال نو در اروگوئه بود که تعداد انگشت شماری از افراد غریبه به سراغ بازیگر آن زمان کمی شناخته شده رفتند تا او را “الهه” اعلام کنند. “چه اتفاقی – تنها چهار نفری که دیده اند سرقت پول کوربرو ، که در آن زمان فقط در پروژه های کوچک خود در اسپانیا کار کرده بود ، به دوست پسر خود می گوید.

از نظر فنی ، طرفداران کوربرو ندیده بودند سرقت پول، ولی سرقت پول-نسخه ویرایش مجدد نتفلیکس از برنامه ای که بدون هیچ هیاهو در Antena 3 ، یک شبکه محلی اسپانیایی ، در سال 2017 آمد و رفت. پس از اتمام تصویربرداری سرقت پول ، کوربرو به زحمت به سریال فکر دیگری کردبه در همین حال ، این یک احساس یک شبه شده بود. اسپانیا را فراموش کنید-این نمایش ناگهان در سراسر جهان به طور کامل پخش شد. ظرف چهار ماه ، سرقت پول پربیننده ترین سریال غیر انگلیسی در تاریخ Netflix بود-یک “پدیده فرهنگی” ، همانطور که غول پخش در مستندی در مورد شوق آن در سال 2020 بیان کرد. و کوربرو بخش مهمی از آن بود: شخصیت محبوب او توکیو در بین خدمه گوناگون سارقان بانک در مرکز آن و گوینده همه ماجراها مورد علاقه طرفداران است.

و با این حال ، اگر آمریکایی هستید ، احتمال خوبی وجود دارد که چهره فعلی و مرکزی را در بالای صفحه اصلی Netflix تشخیص ندهید ، که نشانه ورود طولانی مدت قسمت اول است. سرقت پولپنجمین و آخرین فصل (برنامه Antena 3 برای ترک آن پس از دو فصل ، به دلیل کمبود مخاطب و علاقه ، یک خاطره دور باقی مانده است.) Corberó به تازگی شروع به سر و صدا در بین مخاطبان انگلیسی زبان کرد ، زیرا این زبان را حدود دو سال پیش آموخته بود. نه این که بتوانید از اولین حضور او در هالیوود در کنار هنری گلدینگ در فیلم قهرمان اکشن بگویید چشمان مار اوایل تابستان امسال کوربرو حتی خودش را گول زده بود. او هنگام صحبت با زوم از آپارتمانش در مادرید ، واکنش خود را با دیدن آخرین اجرای خود به یاد می آورد: “چه کسی است این فرد؟ دروغگو!”

کوربرو ، که در نزدیکی بارسلونا بزرگ شده بود ، تنها شش سال داشت که متوجه شد بازیگری “تجارت” او است. حداقل ، این چیزی است که مادرش به او می گوید. در کودکی ، او به وضوح متقاعد شده بود که مادر و پدرش ، ماهی فروش و نجار ، برای جستجوی یک آژانس استعدادیابی کودکان ، به دنبال یک تلاش دلهره آور رفتند. در سال 2002 ، در 13 سالگی ، سرانجام کوربرو از تبلیغات به بازیگری جهش کرد. چندین سال طول کشید و برنامه های تلویزیونی کوچک اسپانیایی زبان پخش شد ، اما او سرانجام به عنوان یک نوجوان مشکل دار در سریال درام نوجوانان عجیب و غریب سر و صدا کرد. فیزیک یا شیمی در سال 2011. مجموعه های پرطرفدار بیشتری از جمله درام دوره ای به دنبال آمد ایزابل و سریال طنز متصل، بازیگری راسی دو پالما. (با این وجود ، جدا از سرقت پول، بالاترین نقش وی برای بسیاری از آمریکایی ها موزیک ویدئویی است که خود او برای “Un Día” ، همکاری J. Balvin با Tainy ، Dua Lipa و Bad Bunny ، در حالی که تابستان گذشته در قرنطینه بود ، فیلمبرداری کرد.)

کوربرو همیشه رزرو و مشغول بوده است ، اما تا همین اواخر ، فقط در اسپانیا. (Netflix گیج کننده بود سرقت پول بازیگران و خدمه با این خبر که فیلمبرداری فصل 3 را در تایلند آغاز می کنند ، نه نسخه موقت که قبلاً در مادرید ایجاد کرده بودند.) تغییرات در مکان و سطح تولید بسیار مهم به نظر می رسید ، اما در مقایسه با آنچه که بازیگر در آن زمان پیدا کرد ، هیچ چیز نبود. او قدم گذاشت روی چشمان مار در ونکوور تنظیم شده است. او به معنای واقعی کلمه نمی تواند بفهمد چه اتفاقی در حال رخ دادن است. او با خنده به خاطر می آورد: “من دو جمله داشتم:” بله ، البته ، “یا” اوه ، بله “. اگر آنها شکست می خوردند ، او فقط لبخند می زد و سر تکان می داد.

ارسولا کوربرو ، میگوئل هران و خائمی لورنت در سرقت پول

با اجازه از IMDb

به طور طبیعی ، هنگام فیلمبرداری این کار چالش زیادی را ایجاد کرد – مخصوصاً به این دلیل که کوربرو نقش بارونس ، گروه تروریستی کبرا را بازی می کند که به درستی از کلمه F اختصاص داده شده فیلم PG-13 استفاده می کند. متأسفانه ، کوربرو بیشترین مشکل را در درک کارگردان فیلم ، روبرت شونتکه داشت. همیشه پس از هر بار بازخورد او مبهم می شد ، او هر بار به سادگی چیز متفاوتی را امتحان می کرد. “من اینطور بودم ، نمی دانم او دقیقاً چه می خواهد ، بنابراین من فقط چیز دیگری را امتحان می کنم.”

تلاش های او نتیجه داد. چشمان مار به پایان می رسد دقیقا همان چیزی که تهیه کننده لورنزو دی بوناونتورا به کوربرو گفته است ، در نظر دارد: یک اسپین آف بارونس. این بازیگر می گوید: “این یک واقعیت نیست ، اما بسیاری از مردم در مورد آن صحبت می کنند.” باربنس ، همانطور که کوربرو گفت ، در راه اندازی مجدد حق رای دادن GI Jo (شخصیت اصلی سینا میلر در نقش اصلی بازی نمی کند) یک شخصیت بزرگ است ، اما تقاضا به وضوح وجود دارد: برای مثال ، وقتی فیلم را در سینماها دیدم ، تماشاگران هر بار که او حرکتی مانند حفر کردن کفش های بلند خود را در بدن مردی که بیهوش کرده بود ، کشید ، تشویق می کردند. کوربرو می گوید: “من هنوز هم می خواهم کمی عمیق تر با او صحبت کنم.” من فکر می کنم دیدن قسمت های انسانی این شرورها و شخصیت های زن با چنین نگرش های قدرتمندی واقعاً خوشایند است. ” کوربرو بسیار سپاسگزار است که قبلاً چنین نقشی را در قالب توکیو تجربه کرده است. (اما شخصیت او هنوز آنقدر تکان دهنده است که طرفداران س Redالاتی در Reddit مانند “چرا توکیو اینقدر احمق است؟”)

با این حال ، یک چیز وجود دارد که کوربرو در بازی در توکیو از دست نمی دهد: ملاقات های هفتگی او با فیزیوتراپ. ” [Money Heist] شخصیت ها همیشه در این رفتار خشونت آمیز مداوم هستند و این برای گردن ، سر یا پشت شما خوب نیست. “او با خنده می گوید. “تهیه کنندگان ، سازندگان – آنها راک اند رول هستند. آنها فقط می خواهند تا آنجا که ممکن است ، تا آنجا که ممکن است خطرناک عمل کنند ، و گاهی اوقات شما فقط می خواهید گریه کنید. ” کوربرو ، علی رغم اینکه واقعاً از زندگی خود می ترسید ، پشیمان نیست: “شما می دانید که ریسک می کنید ، اما این بخشی از جادوی آن است.”

نقش بارونس بدون نیازهای فیزیکی خاص خود نبوده است: ممکن است این کفش های زنانه زرق و برق دار به نظر برسند ، اما آنقدر بر پشت کوربرو تأثیر گذاشت که او به زودی از روی صندلی برخاست. این بازیگر آماده است تا صحنه های اکشن بارونس را به سطح توکیو برساند ، اما در ابتدا ، او با موضوعی به همان اندازه دشوار برخورد می کند: “هدف من این است که بدون خستگی انگلیسی صحبت کنم” ، او با خنده می گوید. “این هدف من در زندگی در حال حاضر است.”