اثبات اینکه لیدی گاگا در واقع دوباره لباس می پوشد

سال‌ها پیش، در یک مقطع زمانی، لقب «تکرارکننده لباس» برای هر کسی که به مد فکر می‌کرد، کافی بود. اما اکنون، در روزگار مصرف بیش از حد، مد سریع و ضایعات بیش از حد، کسانی که راه‌های جدیدی برای پوشیدن لباس‌های قدیمی پیدا می‌کنند مورد تشویق و تقلید قرار می‌گیرند. در سال 2021، این عمل حتی توسط سبک‌شناسانه‌ترین افراد جامعه ما مورد بررسی قرار گرفته است: A-listers، کسانی که قبلاً هرگز دو بار در یک قطعه مرده دستگیر نمی‌شدند. کیت میدلتون لباس‌های خود را دوباره پوشیده است، آنجلینا جولی ظاهر قدیمی‌اش را برای لحظه فرش قرمز خود به دخترانش منتقل کرده است و اکنون، ما حتی مدرکی داریم که لیدی گاگا، شیک پوش خارق‌العاده، لباس‌های او را نیز دوباره می‌پوشد.

روز چهارشنبه، گاگا پس از نمایش فیلم بیرون دیده شد خانه گوچی در نیویورک این هنرپیشه در مقایسه با ظاهر اخیرش در تور مطبوعاتی معمولی به نظر می رسید، با یک تی شرت تور استیو نیکس 1989 از ترس خدا، یک شلوار جین پاره مشکی، و چکمه های پلت فرم مورد علاقه اش در حالی که یک تمساح سفید بیرکین با روسری هرمس صورتی تزئین شده بود. به طور کلی، ظاهر برای گاگا جدید است، اما طرفداران چشم عقابی ممکن است عناصر خاصی را که قبلا دیده‌اند انتخاب کنند. در طول سال‌ها، گاگا تعدادی از این قطعات را بر تن کرده است و به نظر می‌رسد که یکی از آن‌ها از محبوب‌ترین‌های این خواننده هستند.

بیایید با سه راهی شروع کنیم. ما در واقع آن را دیده ایم زیاد بارها قبل، به ویژه در دو پست رسانه اجتماعی از خود گاگا. در اکتبر 2016، خواننده تصویری را در فیس بوک به اشتراک گذاشت که پیراهن را هنگام پیاده شدن از هواپیمای شخصی قبل از چرخه تبلیغاتی برای آلبوم جدید خود در آن زمان به اشتراک گذاشت. جوآن. “باورم نمی شود که خانواده مهاجر ایتالیایی من تا کجا از جزیره الیس عبور کرده اند و اکنون اینجا هستیم. “آماده برای تبلیغ آلبومم!”

سه سال بعد، در اکتبر 2019، گاگا بار دیگر این پیراهن را در یک پست اینستاگرامی در حالی که در بین برنامه‌ها در طول اقامت انیگما در لاس وگاس استراحت می‌کرد، پوشید. او نوشت: «روال پس از نمایش: حمام یخ به مدت 5 تا 10 دقیقه، حمام آب گرم برای 20 دقیقه، سپس لباس فشرده با کیسه یخ برای 20 دقیقه».

حالا، کیفی که اخیراً بیشتر دیده ایم. گاگا به وضوح این Birkin را به عنوان وسیله نقلیه خود در طول سفر در نظر گرفته است خانه گوچی تور مطبوعاتی، همانطور که او هفته گذشته در حالی که در لندن بود در حال حمل آن دیده شد. گاگا برای اینکه کمی آن را طعم‌دار کند، در حالی که در نیویورک بود، یک روسری هرمس صورتی را به دور دسته ببندد – یک ترفند امتحان شده و واقعی.

البته، پوشیدن مجدد چکمه های پلت فرم توسط گاگا کمتر تعجب آور است. این خواننده چیزی بیشتر از آن چکمه های فوق العاده بالا و توری دوست ندارد و سال هاست که دوست دارد. جفتی که او روز چهارشنبه در نیویورک پوشید از برند Pleaser هستند و به نظر می رسد مدتی است که او این کفش ها را از آنجا تهیه کرده است. مشخص نیست که او چند جفت از این چکمه‌ها دارد، اما می‌دانیم که او آنها را در رنگ سفید و همچنین جفت میخی‌هایی که در لباس پوشیده بود، دارد. خانه گوچی اوایل این ماه در لندن نمایش داده شد.

لیدی گاگا با پوشیدن چکمه های پلتفرم Pleaser در جولای 2021.

و در آخر شلوار جین. در حالی که برخی ممکن است شلوار جین تنگ را به عنوان خارج از مد انتخاب کنند، گاگا التماس می کند که متفاوت باشد. در طول سال‌ها، او عشق خود را به یک شلوار جین تنگ مشکی و پاره ثابت کرده است، و در حالی که مشخص نیست قبلاً او را دقیقاً در این جفت دیده‌ایم یا نه، قطعاً بارها او را در این استایل دیده‌ایم.

لیدی گاگا با شلوار جین مشکی و پاره در آگوست 2016

جیمز دوانی / تصاویر جی سی

این را دارید، با یک نگاه، لیدی گاگا به بسیاری از قوانین سبک پایان داده است: سفید پس از روز کارگر؟ خواهش می کنم، به هر حال هیچ کس دیگر آن یکی را دنبال نمی کند. شلوار جین چسبان؟ اگر می‌خواهید آن‌ها را بپوشید، چه شلوار جین دیگری در چکمه‌های پلتفرم توری ساق پا شما قرار می‌گیرد؟ و دوباره پوشیدن قطعات قدیمی؟ یک روسری، یک کت و شلوار در بالا اضافه کنید، و هیچ کس متوجه نخواهد شد (مگر اینکه لیدی گاگا شما البته و شواهد عکاسی از هر ظاهری که از سال 2008 پوشیده اید وجود داشته باشد). با این حال، در هر صورت، هنوز هم ایده خوبی است.