آیریس لاو برای 21 سالگی روبرتو کاوالی Y2K پوشید

در بریتانیا، سن نوشیدن ممکن است 18 سال باشد، اما این بدان معنا نیست که تولد 21 سالگی در آنجا نقطه عطف کمتری است. و چه چیزی بهتر از پوشیدن لباس‌های قدیمی از سال تولدتان برای جشن گرفتن؟ مدل آیریس لاو دقیقاً همین کار را انجام داد که همراه همراهانش در خیابان‌های لندن آمده بود، در ظاهری خیره‌کننده با استفاده از آرشیو آثار روبرتو کاوالی مربوط به اوایل دهه 2000.

به گفته My Runway Archive که قطعات قدیمی را ارائه می‌کرد، لاو یک ژاکت خز مصنوعی خسته به رنگ صورتی پنبه‌ای، روی یک تاپ کش دار کاوالی چاپ شده از کمد خود آیریس پوشیده بود. مینی مهره‌های پیچیده از مجموعه بهار/تابستان 2000 کاوالی. ترکیب سبز مریم گلی، فیروزه ای و صورتی بچه همه جا در طول دهه وجود داشت و همه اینها به زیبایی روی دامن ترکیب می شوند. My Runway Archive همچنین اشاره می کند که این دامن توسط بیانسه در طول اجرای Destiny’s Child در سال 2000 پوشیده شده است. نمایش امشب با جی لنو.

در حالی که میکرو مینی در حال بازگشت به باند فرودگاه ها است (از طریق Miu Miu بهار/تابستان 2022، از جمله دیگر)، روند فراگیر Y2K هنوز در فروشگاه های قدیمی ادامه دارد، بنابراین از ورود به بوتیک های فروش مجدد مورد علاقه خود نترسید. اگر می خواهید به نگاه برگشتی وارد شوید.

لاو ظاهر خود را با کفش‌های قدیمی DSquared از سال 2005 تکمیل کرد که مانند برگ‌های شاهدانه به شکل مهره‌ها ساخته شده بود. سایه چشم بنفش، لب‌های براق و ابروهای نازک مداد او، رندر زیبایی از روندهای زیبایی مشکوک‌تر دهه است. برای ما هزاره‌های سالخورده، دیدن اینکه چگونه جوانان مد روز گذشته را بازتفسیر می‌کنند چیز تازه‌ای وجود دارد – بازیگوشی، شوخ طبعی و بیانی واقعی در وسواس ژنرال Z برای Y2K وجود دارد، و صادقانه بگویم، آنها با پوشیدن لباس‌های ما بهتر از ما به نظر می‌رسند. زمان. تولد 21 سالگی مبارک آیریس!

عکس: Ricky Vigil M/GC Images.