آیا کانیه وست به خیانت به کیم کارداشیان اعتراف کرد؟

تقلب یک موضوع حساس است. از یک طرف ، این کاملاً به ما مربوط نمی شود. از طرف دیگر ، گاهی اوقات می تواند “DUMP HIM” باشد. تقریباً غیرممکن است که بفهمیم چگونه کسی می تواند با زنانی که ما به آنها احترام می گذاریم کنار بیاید – مثلاً چگونه بیانسه را فریب می دهید؟ او به معنای واقعی کلمه بیانسه است. اگر مرد او نمی تواند وفادار بماند ، این برای بقیه ما چه معنایی دارد؟ به نظر می رسد که زیاد است ، زیرا خیانت مهم نیست که چقدر ثروتمند یا زیبا هستید. و اگر خوانش اینترنت از اشعار متن درست باشد ، حتی برای کیم کارداشیان توسط همسر سابق کانیه وست اتفاق افتاده است.

این گمانه زنی ها مطرح می شود که وست ممکن است در ازدواج خود مرتکب خیانت شده باشد. او ظاهراً در “Hurricane” به این آهنگ اشاره می کند ، آهنگی که Lil Baby و The Weeknd در آلبوم جدیدش شامل می شوند. دوندابه در اولین آیه وست ، او می گوید “و من می دانم حقیقت چیست / هنوز بعد از دو بچه بازی می کنم.” از نظر ظاهری ، این اعتراف ابرو (ادعا شده) است که وی پس از تولد دومین فرزندشان ، سنت ، در سال 2015 به کارداشیان خیانت کرده است. این یک چین و چروک جدید در داستان آنها است: شایعاتی که او در ازدواج آنها خیانت کرده است هرگز مانند روال الکس رودریگز یا تریستان تامپسون منتشر نشد.

بدیهی است که این ظاهر خوبی نیست. اما وست ادامه می دهد: “خانه شصت میلیون دلاری ، هرگز به آن خانه نرفتید/نابغه بی خبر ماند/همه چیز در معرض خطر است/الکل ناشناس ، شلوغ ترین بازنده کیست؟” مطمئناً او به خانه مینیمالیستی فوق العاده ای که با کارداشیان مشترک بود اشاره می کند ، اما او در مورد اینکه چگونه در زندگی خانواده خود حضور نداشت ، فکر می کند. وست همچنین مبارزه خود با الکل را شرح می دهد. او زمانی خود را “الکلی فعال” می نامید ** اما نه او و نه کارداشیان علناً آن را دلیل طلاق خود ذکر نکرده اند.

با این حال ، جدایی آنها به دلیل تقلب یا سوء مصرف الکل ، حداقل نه به طور کامل ، ایجاد نشده است. به گفته یک منبع صفحه شش ، او می گوید که اشعار وست عبارت است از “شهادت او درباره همه کارهای اشتباه او و پاسخگویی در مورد شکست ازدواج آنها”. اگر به شعرها دقیق تر نگاه کنید ، او به خیانت خود در دوران ازدواج با کیم اشاره می کند ، حتی پس از دو فرزند. ” ما می دانیم که پس از تقلب ادعایی ، این زوج با هم ماندند و بعداً دو فرزند دیگر داشتند. بر اساس گزارش قبلی صفحه شش ، جدایی آنها به احتمال زیاد در پی مسائل بهداشت روانی عمومی غرب در پاییز 2020 ایجاد شده است.

در حال حاضر ، فقط یک موضوع زمان است تا اینترنت به عنوان جانبی ادعایی وست پی ببرد. این می تواند برای همیشه یک راز باقی بماند – به هر حال ، ما هرگز هویت بکی را با موهای خوب تشخیص ندادیم.

*طبق گزارش موسسه ملی سوء مصرف الکل و الکلیسم ، در حالی که تجزیه و تحلیل سال 2007 نشان داد که 19.5 درصد از افرادی که از الکل سوء استفاده می کنند به عنوان “عملکردی” طبقه بندی می شوند ، آژانس هنوز خاطرنشان می کند که این زیرگونه هنوز معیارهای تشخیصی اختلال مصرف الکل را برآورده می کند. اگر با اختلال الکل و/یا مصرف مواد دست و پنجه نرم می کنید ، لطفاً با خط راهنمای 24 ساعته و هفت روزه اداره خدمات سوء مصرف مواد و خدمات بهداشت روانی به شماره 1-800-662-HELP (4357) تماس بگیرید.