آیا راه حل Argireline The Ordinary 10٪ واقعاً “بوتاکس در بطری” است؟

TikTok زمینه اصلی اثبات بزرگترین روندهای زیبایی و مراقبت از پوست شده است. و آخرین شوق از The Ordinary ، مارک Deciem است که به محصولات بدون سر و صدا و بی دردسر م thatثر می پردازد. Skintokkers ویدئوهای بی شماری را ارسال کرده اند که ستایش Argireline Solution-سرم ضد چروک و نرم کننده خطوط را می خوانند. برخی از کاربران تا آنجا پیش رفته اند که محصول را “بوتاکس در بطری” لقب داده اند. بنابراین واقعاً کار می کند؟ چهار W ویراستاران آن را آزمایش کردند و نظرات صادقانه خود را ارائه کردند.

Chanel Parks ، مدیر رسانه های اجتماعی

آیا از برند The Ordinary اطلاعات قبلی داشتید؟

به عنوان سردبیر سابق زیبایی ، The Ordinary همیشه یک برند در رادار من بوده است. بسیاری از دوستان و خانواده به من می گویند که آنها محصولات را دوست دارند ، زیرا مقرون به صرفه هستند. این شرکت همچنین نقش اجزای مختلف مراقبت از پوست را توضیح می دهد ، که برای مشتریانی که ممکن است به زبان زبان آشنایی نداشته باشند مفید است.

تجربه شما در استفاده از راه حل Argireline چگونه بود؟

چهار هفته است که شروع به استفاده از سرم Argireline کرده ام. صبح و شب از آن استفاده می کنم. من مطمئن شدم که دستورالعمل ها را از نزدیک دنبال می کنم ، بنابراین پس از تمیز کردن ، چند قطره روی پیشانی ، بین ابروها و اطراف چشم ها می ریزم. سپس ، مرطوب کننده خود را در بالا اضافه می کنم. بافت آن بسیار روان است بنابراین استفاده از آن در ابتدای استفاده کمی کثیف بود. سرانجام ، پس از کمی تمرین راه حل را پیدا کردم. این احساس خوبی روی صورت من ایجاد می شود و هیچ گونه خشک شدن و چسبندگی وجود ندارد. از آنجا که قوام آبکی دارد ، مرطوب کننده من کمی لغزنده می شود ، اما بعد از چند ضربه ، همه چیز تحت کنترل است.

آیا از نظر خطوط نرم شده ، چین های پر شده و چین و چروک های کمتر نتیجه ای مشاهده کردید؟ آیا تغییرات دیگری در پوست خود مشاهده کرده اید؟

من فکر نمی کنم این محصولی است که قرار است خطوط را پر کند. روی پیشانی ام خطوط تقریباً غیرقابل توجهی وجود دارد که از بین نرفت. با این حال ، من فکر می کنم این به مبارزه با خطوط یا چین و چروک های ایجاد شده در حین حرکت صورت ، مانند بالا بردن ابرو یا اخم کمک می کند. متوجه می شوم که ابروهایم به اندازه معمول روی پیشانی من ظاهر نمی شوند و خط بین ابروهای من تنها پس از یک دقیقه ایستادن در مقابل آینه ظاهر می شود (مانند تنهایی ، من نیاز دارم سرگرمی). اما همانطور که گفتم ، خط اخم بالاخره خود را نشان می دهد … بنابراین اینطور نیست که چهره شما کاملاً مانند بوتاکس واقعی بماند.

آیا دوباره از این محصول استفاده می کنید؟

بله ، من دوباره از آن استفاده می کنم ، اما به طور منظم فکر نمی کنم. من می ترسم که دارد کم کم صورتم را فلج می کند (اینطور نیست) بنابراین من این کار را برای عروسی ، تجدید دیدار دبیرستان یا گرفتن یک عکس سلفی آخر هفته از سر کسالت انجام می دهم.

استفانی اكارت ، نویسنده ستاد

آیا قبلاً نام The Ordinary را شنیده اید؟

من تا به حال نام The معمولی را نشنیده بودم ، اما از لحظه ای که توضیحات محصول را شنیدم ، کاملاً سعی کردم آن را امتحان کنم. این که آیا در موارد معدودی که افراد IRL را می بینم بیش از حد خودآگاه هستم ، خواب کافی ندارم یا به سادگی پیر می شوم ، اخیراً از خطوط صورت خود بسیار آگاه شده ام. من سالهاست که بوتاکس می خواهم زیرا شنیده ام که در جلوگیری از میگرن عملاً معجزه آسا است ، اما در واقع دریافت آن همیشه کمی شدید به نظر می رسید.

تجربه خود را با استفاده از راه حل Argireline شرح دهید.

من حدود سه هفته صبح و شب از آن استفاده می کردم – اما تقریباً احساس می کردم که این کار را نمی کنم ، زیرا مانند این بود که روی صورتم آب می ریختم. هیچ نوع سوزش یا خنک کننده ای وجود نداشت و در واقع هیچ بویی وجود نداشت. من دوست نداشتم دستانم بعد از استفاده احساس چسبندگی کنند و بلافاصله خشک شد تا بتوانم به سرعت بعد از آن مرطوب کننده خود را روی آن بگذارم. (اگر شما هم دست و پا چلفتی هستید احتیاط کنید: آنقدر شبیه آب است که وقتی بطری را بطور تصادفی بر زمین زدم مقدار زیادی از محصول را از دست دادم.)

کار کرد؟

دغدغه اصلی من خطوط روی پیشانی ام بود که وقتی ابروهایم را بالا می برم بسیار نمایان شد. از اینکه متوجه شدم آنها بعد از دو هفته اول نوجوانی را کاهش داده اند ، بسیار هیجان زده شدم ، اگرچه پس از قطع مصرف مداوم محصول دو بار در روز ، به نظر می رسید که اثر ناپدید می شود. من هیچ تغییری در خطوط ظریف دور چشمم مشاهده نکردم ، اما انتظار تغییر زیادی نداشتم ، زیرا زمانی که من به اندازه کافی نخوابیده ام ، واضح تر می شود.

آیا دوباره از این محصول استفاده می کنید؟

قطعا ؛ من می خواهم با مشاهده هرگونه تغییر به آزمایش خود ادامه دهم ، به خصوص که بسیار سریع و ساده است و هیچ گونه عوارض جانبی را متوجه نشدم. من همچنین هیچ آشنایی با رتینول ندارم ، بنابراین به نظر می رسد این محصول قبل از تلاش برای کشف همه اینها ، از محصول خوبی استفاده شود. به نظر نمی رسد که این می تواند به میگرن من کمک کند (که در هفته های گذشته از برکت آن رهایی یافته بودم) اما سلام ، وقتی صحبت از آن می شود ، من حاضر هستم هر چیزی را امتحان کنم.

کریستینا هولواس ، سردبیر لوازم جانبی و جواهرات

آیا قبلاً از محصولات The Ordinary (این یکی یا موارد دیگر) استفاده کرده اید؟

بله ، من قبلاً از چند محصول The Ordinary ، از جمله رتینول و محلول کافئین استفاده کرده ام. من عاشق سادگی نام تجاری هستم – هر محصول فقط یک تمرکز دارد. خوب و ساده است ، و البته ، قیمت ها عالی است.

تجربه خود را با استفاده از راه حل Argireline شرح دهید.

من حدود سه هفته است که از Argireline Solution استفاده می کنم. من آن را شب ها می پوشم ، زمانی که بیشتر روال مراقبت از پوست من تمایل دارد اتفاق بیفتد. (من هر شب از آن استفاده نکردم ، اما * بیشتر * شبها می گویم.) در واقع من به طرز عجیبی از بافت آن لذت بردم. بسیار سبک و آبکی است ، تقریباً هیچ چیزی شبیه آن نیست. من از محصولاتي كه هر نوع بقاياي چسبنده اي را روي پوست من مي گذارند متنفرم و من با Argireline چنين مشكلي نداشتم. لایه بندی آسان است.

آیا احساس می کردید نتایج را دیده اید؟

من موافقت کردم که این محصول را کورکورانه آزمایش کنم ، قبل از اینکه اطلاعات زیادی در مورد آن داشته باشم. وقتی بطری خود را دریافت کردم و دستورالعمل ها را خواندم ، متوجه شدم که Argireline برای علائم پیری در اطراف چشم و روی پیشانی استفاده می شود. من در سنی هستم که خطوط و چین و چروک ها نگران کننده هستند ، اما پیشانی و چشم های من هنوز یک منطقه مشکل ساز نیستند. در عوض ، من وسواس خطوط لبخند دور دهانم را دارم. من اعتراف می کنم که من تقلب کردم و Argireline را در خطوط لبخندم علاوه بر دور چشم و پیشانی ام امتحان کردم (همه اینها پوست است ، درست است؟). نمی توانم بگویم که تفاوت زیادی در خطوط لبخند ایجاد کرده است – احتمالاً به این دلیل که هدف آن این نیست.

این محصول واقعاً با هدف خاصی برای درمان چین و چروک دور چشم و پیشانی ساخته شده است. هدفمند است – نه محصولی برای پیری عمومی پوست. از آنجا که این خطوط هنوز برای من مشکل بزرگی نیستند ، فکر نمی کنم در حال حاضر از این محصول استفاده کنم. هرچند در آینده آن را رد نمی کنم.

راشل پینکوس ، ویرایشگر ویژوال ها

آیا قبلاً نام The Ordinary را شنیده بودید؟

من در مورد The معمولی از طریق دوستان شنیده بودم ، اما قبلاً هرگز آن را امتحان نکرده بودم. به عنوان نسخه تکراری برخی از سرم هایی که قبلاً استفاده می کردم به من توصیه شد – بدون برچسب قیمت سنگین. در حقیقت ، دوستان گفتند من فکر می کنم که برای خرج کردن این همه سرم که خریداری می کردم ، خسته شده ام.

تجربه شما در استفاده از راه حل Argireline چگونه بود؟

من حدود دو هفته از محلول استفاده کردم. من روش های مختلفی برای استفاده از آن در این پنجره از زمان امتحان کردم. من همیشه کمی در مورد چگونگی لایه بندی محلول ها (عمدتا از ترس اینکه یکدیگر را لغو کنند) کمی مراقب هستم ، بنابراین چند روش مختلف را امتحان کردم. من صبح آن را به تنهایی و سپس عصر تحت اسید هیالورونیک استفاده کردم ، سپس روی هر دو مرطوب کننده استفاده کردم. بافت آن کمی آبکی بود و مانند برخی از سرم های دیگری که استفاده کرده بودم چسبناک نبود و پخش آن به طور یکنواخت کمی مشکل می شد. با این حال ، پس از استفاده ، تقریباً بی وزن بود.

آیا محصول برای شما کار کرد؟

به طور کلی می توانم بگویم که پوست من کمی شفاف تر شده است. من پای کلاغهای عمیقی در اطراف چشمهایم دارم ، و در حالی که آنها را کاملاً پر نمی کرد ، قطعاً آنها را نرم می کرد. همچنین باعث صاف و صاف شدن تمام صورت من شد و پوست من شاداب تر و نرم تر شد.

آیا دوباره از این محصول استفاده می کنید؟

من می خواهم! من فکر می کنم این در ترکیب با یک رتینول قوی یک مدعی قوی برای دور زدن بوتاکس برای مدتی دیگر است.