آکواریا ژاکت روتوایلر نمادین Givenchy را به یک لباس کامل هالووین تبدیل کرد

هالووین به طور رسمی دو روز بیشتر نیست، اما آکواریا ممکن است قبلاً بخش “تاریخ مد” هر مسابقه لباس را برنده شده باشد. همیشه ملکه مد، مسابقه درگ روپاول برنده فصل دهم هنگامی که اولین لباس خود را در بعدازظهر جمعه به اشتراک گذاشتند، به این ریشه ها وفادار ماندند – البته با تغییری.

آکواریا در اینستاگرام ظاهر شدند و چهره‌شان به شکلی پیچیده نقاشی شده بود تا شبیه یک روتوایلر به نظر برسد. ملکه سپس یک شلوارک مشکی و یک تی شرت مشکی پوشید که به نظر می رسید با دست رنگ آمیزی شده با روتوایلر به تقلید از نقش نمادین Riccardo Tisci برای نمایش لباس مردانه Givenchy در سال 2011 به نمایش درآمد.

زمانی که آن نمایش تقریبا 11 سال پیش شروع به کار کرد، بلافاصله در جامعه مد و افراد مشهور سر و صدایی به پا کرد. کالای روتوایلر تبدیل به یک کالای مد شد و قطعاتی از این مجموعه بر روی همه از کانیه وست گرفته تا لیو تایلر تا پینک دیده شد. ریحانا در واقع نسخه تی شرت خود را چندین بار پوشید. حتی یک کایلی جنر بسیار جوان در بالای صفحه دیده شد. این مجموعه در آن زمان واقعاً غیرقابل اجتناب بود.

این قطعه همچنین زمانی که نوبت به خانه‌های مد سنتی با لباس‌های خیابانی می‌شد، نقطه عطفی بود. قبل از ترک شغل خود به عنوان مدیر خلاق Givenchy در سال 2017، تیسی حتی برای آخرین بار Rottweiler را برای این برند بازگرداند و آن را در یک نسخه گرافیکی تر و ساده تر تصور کرد. با این حال، با این حال، هیچ چیز به اندازه اصلی نیست، و آکواریا با ظاهر خود این را ثابت می کند.

عکس از جانی نونز/WireImage

عکس میشل دوفور/WireImage

عکس توسط Bauer-Griffin/GC Images

آکواریا عکس خود را که حاشیه‌ای از گل رز را نشان می‌دهد، بسیار شبیه به مدلی که در نمایشگاه اصلی سال 2011 از آن عبور کردند، شرح داد: «Givenchy Rottweiler با الهام از مجموعه لباس‌های مردانه پاییز 2011 @riccardotisci17 برای @givenchyofficial.»

آیا این نشان دهنده احیای روتوایلر Givenchy است؟ با توجه به اینکه مد در اوایل دهه 2000 با قدرت کامل باز می گردد، جای تعجب نخواهد بود. در واقع، به نظر می رسد شرایط برای آن توله های غرغرو یک بار دیگر ظاهر شوند.

کارل پروس / کت واک / گتی ایماژ

کارل پروس / کت واک / گتی ایماژ

پاسکال لی سیگرتین/گتی ایماژ