آنیا تیلور-جوی در مراسم جوایز CFDA یک ظاهر سبک اسکار د لا رنتا می پوشد

شخصیت محبوب و محبوب فران درشر که در دهه 90 از موسچینو پوشیده بود، در حال تجدید حیات است. در TikTok، پرستار بچه طرفداران، قدیم و جدید، سبک عجیب فرن فاین را پذیرفته اند، ظاهر او را بازسازی کرده اند، یا در ویدیوهایی با موسیقی های جدید همراه با موسیقی پس زمینه یکی از بهترین سریال های کمدی تمام دوران ساخته اند. طرفداران مد با استفاده از یافته‌های Depop یا خریدهای شین، الگوهای روشن را با دامن‌های کوچک و تعداد زیادی طرح پلنگی به نام پرستار بچه. بنابراین، هنگامی که آنیا تیلور جوی با ظاهر سفارشی Oscar de la Renta peplum با اکسسوری‌های چاپ پلنگی به جوایز CFDA رسید، طرفداران فرن چاره‌ای جز نشستن و گوش دادن نداشتند.

تیلور جوی دوم چهارشنبه شب از ماشینش پیاده شد، او شخصیت کاملی داشت، در حالی که پای جوراب پوشیده اش را به سمت بیرون کشیده بود و دستش را که دستکشش بسته بود، ژست گرفت. در ذهنش، او ممکن است نقش یک زن خانه‌دار دهه 50 را بازی کند که مستقیماً از سالن می‌آید، یک هنرپیشه قدیمی هالیوود که مشغول کار مطبوعاتی است، یا شاید او به بت هارمون فکر می‌کند. گامبیت ملکه، اما تنها چیزی که می توانستم ببینم فران فاین بود.

تیلور جوی یک ژاکت پپلوم بنفش موآر روی یک لباس کوکتل نیم تنه پوشیده بود که کمربند محکم بسته شده بود تا تناسبات او را برجسته کند. او این ظاهر را با جوراب های پشت درز، پمپ های نوک تیز بنفش و تعداد زیادی جواهرات تیفانی ست کرد. با این حال، قطعه مقاومت – چیزی که کل ظاهر را به هم گره زد و واقعاً آن را واقعی کرد پرستار بچه استعداد-دستکش پلنگی و کلاه جعبه قرص بود که با روبند روی سرش چسبانده شده بود. شکی نیست که فرن برای هر قطعه از آن می‌کشد، اگر قبلاً نسخه‌ای از آن را نداشت.

تیلور جوی فقط با یک نگاه به جوایز CFDA نیامد، او با یک داستان آمد و زمانی که مرحله و تکرار را انجام داد، نه تنها اولین دریافت کننده چهره سال بود، بلکه آنیا تیلور نیز بود. -شادی-خوب.