آنیا تیلور-جوی در فرش قرمز امی 2021 در سال 2021 از لباسهای زیبا استفاده می کند

آنیا تیلور-جوی گفت جوایز امی 2021 جشن عروسی من است و من ملکه جشن هستم. این بازیگر 25 ساله امشب در مراسم اعطای جوایز ، به عنوان نامزد بازی در گمبیت ملکه.

تیلور-جوی با پوشیدن لباس Dior Haute Couture ، یک لباس مجلسی ساتن و زرد کمرنگ با پشتی باز تزئین شده با یک زنجیر ساده دوبل و یک شنل بزرگ با رنگ زرد تیره دور او پیچیده است. این بازیگر ظاهر خود را با برخی از جواهرات تیفانی و آنچه به آرامی به لب قرمز تبدیل می شود ، به لطف هنرمند گریم جورجی آیسدل به پایان رساند. گرگوری راسل ، مدل موی او ، قفل های بلوند سفید کننده بازیگر را برداشته و به زیبایی آنها را در یک سری حلقه های حلقه ای در بالای سر جمع کرده است. به طور جدی ، این کار فقط منتظر است تاجی در بالای آن قرار گیرد.

در حالی که تیلور جوی امشب به عنوان ملکه جشن عروسی انتخاب نمی شود ، می تواند برای بازی در نقش بث هارمون در بازیگر نقش اول زن برجسته در یک سریال محدود یا فیلم برنده شود. گمبیت ملکه. تیلور-جوی پیش از این دو جایزه بزرگ بازیگری را برای کارش در مینی سریال نتفلیکس دریافت کرده است ، زیرا سال گذشته در بخش بهترین بازیگر زن در جوایز گلدن گلوب و انجمن بازیگران فیلم برنده جایزه شده بود.

خشم غنی/سرگرمی گتی ایماژ/گتی ایماژ

خشم غنی/سرگرمی گتی ایماژ/گتی ایماژ

خشم غنی/سرگرمی گتی ایماژ/گتی ایماژ