«آنچه در سایه‌ها انجام می‌دهیم» ضربه‌ای در خواب است که باید تماشا کنید

خوش آمدید به دبلیو باشگاه تلویزیونی، که در آن دبلیو سردبیران مجله یک برنامه تلویزیونی را انتخاب می‌کنند که تماشای آن را به شما توصیه می‌کنند. از آنجایی که هالووین در راه است، انتخاب های ما در ماه اکتبر یک نمونه شبح وار خواهد بود. این هفته، سیبروک مارین سردبیر ulture FX را توصیه می کند آنچه ما در سایه انجام می دهیم، ممکن است متوجه نشده باشید که باید تماشا کنید، فرد خوابیده به شما ضربه زد.

پلتفرم‌های استریم که سریال‌ها بعد از سریال‌ها منتشر می‌کنند به این زودی‌ها خسته‌مان نمی‌کنند، اما هرازگاهی نمایشی از راه می‌رسد که شما را متعجب می‌کند: صبر کنید، چرا افراد بیشتری در مورد این موضوع صحبت نمی‌کنند؟ آنچه ما در سایه انجام می دهیم یکی از آن نمایش هاست بر اساس فیلم ساختگی تایکا وایتیتی و جمین کلمنت در سال 2014 با همین نام، مجموعه FX گروهی از هم اتاقی‌های خون‌آشام و یکی از آشنایان آن‌ها (که اساساً یک خدمتکار در افسانه‌های خون‌آشام است) را در بر می‌گیرد. کیوان نواک، مت بری، ناتاسیا دمتریو، هاروی گیلن و مارک پروکش در نقش دسته‌ای از خون‌آشام‌های بدجنس زندگی می‌کنند که در استاتن آیلند زندگی می‌کنند. با قرن‌ها زندگی (پس از) زندگی در پشت سرشان، فکر می‌کنید پس از زندگی در رویدادهای مهم تاریخ بشر، مانند قتل‌های جک چاک‌دهنده، عاقل‌تر خواهند بود (هشدار اسپویلر: در فصل اول، مشخص می‌شود که یکی از این خون‌آشام‌ها در حقیقت بود قاتل زنجیره ای). دندانهای نیش آنها ممکن است تیز باشد، اما شوخ طبعی آنها؟ قطعا نه.

استعاره فردی از دورانی دیگر که ناگهان با تله‌های آزاردهنده و گیج‌کننده زندگی مدرن روبرو می‌شود، بسیار آسان است، اما به طرز خنده‌داری در مورد استفاده قرار می‌گیرد. آنچه ما در سایه انجام می دهیم. باید توجه ویژه ای به Demetriou شود که نقش خون آشامی به نام Nadja را بازی می کند (و در اجرای خود در HBO Max/Channel 4 به همان اندازه درخشان است. Stath Lets Flats، در مقابل برادرش، جیمی دمتریو). و در این زمان از سال، تماشای چیزی شبح آور، اما نه دقیقاً ترسناک، سرگرم کننده است. می‌توانیم از نمایش‌های احمقانه‌تر و احمقانه‌تری مانند این استفاده کنیم، که خودشان را خیلی جدی نمی‌گیرند.

آنچه ما در سایه انجام می دهیم همچنین دارای برخی از با استعدادترین نویسندگان تلویزیون از جمله آتلانتااستفانی رابینسون، و پل سیمز، دامپزشک نمایش لری سندرز و پرواز کنکوردها. و اگر این برای متقاعد کردن شما به تماشای کافی نیست، برخی از بازیگران و کمدین‌های مورد علاقه شما (اغلب ناشناس) نقش شخصیت‌های تکراری و مهمان را بازی می‌کنند: Beanie Feldstein، Nick Kroll، Kristen Schaal، Jeremy O. Harris، Tilda Swinton، Craig Robinson. ، و کاترین کوهن، به نام چند.

علاوه بر این، پایان فصل سوم به تازگی از FX پخش شد، بنابراین اکنون می‌توانید هر سه فصل را بدون نیاز به یک هفته منتظر ماندن برای قسمت‌های جدید در آن‌جا یا در Hulu، دقیقاً به موقع برای ایجاد روحیه برای هالووین تماشا کنید.