آنجلینا جولی و بچه هایش برای نمایش “ابدال” ظاهر برجسته ای داشتند

این یک رابطه خانوادگی در اولین نمایش Marvel’s بود جاویدان دوشنبه شب آنجلینا جولی پنج نفر از فرزندان خود را به این مراسم آورد و آنها را با ظاهری چرخه دار پوشاند که داستان رنگی هماهنگی را شکل داد و شش نفر روی فرش قرمز ظاهر شدند.

جولی در مرکز فرزندان خود ایستاده بود ، یک لباس بالمن بدون بند و چند جواهر قدیمی Tiffany & Co. و یک دستبند لب پوشیده بود. مدوکس 20 ساله با پیراهن و شلوار مشکی مشکی او را پوشانده بود. ویوین ، 13 ساله ، با لباس سفید و کتانی؛ شیلو ، 15 ساله ، با لباس نامتقارن براق و تخت. و ناکس ، 13 ساله ، با کت و شلوار سبز زیتونی با تزئین چین دار روی لگن. در کنار جولی زهارا 16 ساله نیز قرار داشت که ظاهری بسیار شناخته شده داشت-لباس الی ساب که خود جولی در مراسم اسکار 2014 بر تن داشت. دومین پیرترین جولی ، پکس ، با بقیه خواهران و برادرانش در این مراسم حضور نداشت.

جولی به او می گوید: “بچه های من همه با لباس قدیمی و اسکار ترکیب شده اند.” سرگرمی امشببه “ما همه کارهای قدیمی انجام دادیم و چیزهای قدیمی خود را بالا بردیم.”

این به سختی اولین بار است که جولی فرزندان خود را به عنوان تاریخ برای اولین نمایش می آورد. در واقع ، او این کار را برای چند پروژه گذشته خود انجام داده است. بسیاری از بچه های او در مراسم مختلف حضور داشتند مالفیسنت: معشوقه شیطان در سال 2019 برای اولین بار نمایش داده شد و جولی Zahara ، Vivienne ، Knox و Shiloh را به آنجا آورد دامبو آن سال نیز به نمایش درآمد اما آنچه در مورد اولین نمایش دیشب قابل توجه است ، تصمیم شیلو برای پوشیدن لباس است. این اولین بار است که نوجوان هنگام پیوستن به مادرش روی فرش قرمز شلوار یا کت و شلوار نمی پوشد. او در قطعه ساختار یافته بسیار زیبا به نظر می رسید و به جهان نشان داد که همچنان در حال بزرگ شدن است و خودش را پیدا می کند.

جسی گرانت/گتی ایماژ سرگرمی/گتی ایماژ

Axelle/Bauer-Griffin/FilmMagic/گتی ایماژ

آنجلینا جولی با لباس الی ساب در مراسم اسکار 2014.

اتحاد تصویر/اتحاد تصویر/گتی ایماژ

Pax ، Shiloh ، Vivienne ، Angelina ، Zahara و Knox در اولین نمایش جهانی فیلم مالفیسنت: معشوقه شیطان در سال 2019

Axelle/Bauer-Griffin/FilmMagic/گتی ایماژ