آنجلینا جولی فرزندانش را برای نمایش “Eternals” در لندن همراه می کند

این جاودانه ها تور مطبوعاتی ادامه دارد، و حتی اگر طرفداران از مطبوعات و نمایش های به ظاهر ثابت پیرامون این فیلم خسته شده باشند، آنجلینا جولی در حالی که روز چهارشنبه برای سومین فرش قرمز خود برای تبلیغ فیلم در لندن روی فرش رفت، ظاهر تازه ای داشت.

این بار، این بازیگر مدل والنتینو اوت کوتور را انتخاب کرد که با کت و شلوار کلاسیک با یک دامن مشکی بزرگ، بلوز گشاد دکمه‌دار و یک کت کت و شلوار سایز بزرگ به آن اضافه شد. این ظاهر انحرافی از لباسی است که جولی چند روز قبل از اکران فیلم در رم پوشیده بود و پس از آن که بسیاری از بازیگر زن به خاطر اکستنشن موهای غیر ترکیبی اش که با لباس ورساچه پوشیده بود صدا زدند، جولی ظاهرا تصمیم به رفتن گرفت. با طول طبیعی او این بار.

نه تنها این سومین مورد جولی بود جاودانه ها اولین نمایش، اما همچنین برای دخترانش، شیلو، 16 ساله، و زهرا، 15 ساله، که در اولین نمایش لندن و همچنین دو نمایش آخر با مادرشان حضور داشتند، شماره سه بود. مدوکس 20 ساله، ویوین 13 ساله و ناکس 13 ساله به دختران پیوستند و خانواده با هم روی فرش قرمز ژست گرفتند و تقریباً به طور کامل در ظاهر سیاه و سفید هماهنگ بودند، به غیر از لباس قناری زرد زاهارا.

روز دوشنبه، جولی با او صحبت کرد E! پاپ روزانه نیو در مورد اینکه دخترش لباس هایش را پوشیده است، همانطور که شیلو و زهرا با آن ها کردند جاودانه ها اولین نمایش در لس آنجلس من می گویم، خدای من، آن را بپوش و بهتر از من بپوش و آن را بگیر. نوبت توست.» او گفت. با این حال، وقتی نوبت به رابطه او با The Weeknd رسید، جولی کمتر حاضر به گفتگو بود. شایعه شده است که این بازیگر با خواننده قرار می گیرد، پس از اینکه چند بار با هم دیده شدند.

“من باید بدانم، بودند [your kids] هیجان زده تر از اینکه شما در آن بودید جاودانه هایا اینکه شما با Weeknd دوست هستید؟ جاستین سیلوستر مجری برنامه پرسید. جولی در پاسخ گفت: “آنها در مورد این فیلم بسیار هیجان زده هستند، اگر این چیزی است که شما می پرسید.”

تیم پی. ویتبی/گتی ایماژ