آنجلینا جولی در اولین نمایش “ابدال” در لباس مجلسی نقره ای ورساچه مجسمه به نظر می رسد

سفر قدرتمند فرش قرمز آنجلینا جولی در تعطیلات آخر هفته ادامه داشت و این بازیگر عازم رم شد جاودانه ها اولین نمایش در شانزدهمین جشنواره فیلم رم. این بازیگر شخصیت خود را در فیلم برای این مراسم پذیرفت و بسیار شبیه الهه در لباس آتلیه ورساچه بود و دو فرزندش در کنارش ایستاده بودند.

لباس بدون بند جولی از مش فلزی نمادین خانه مد ساخته شده بود ، پارچه ای ساخته شده توسط جیانی ورساچه در دهه 80 بود. در این ظاهر خاص ، مش در اطراف بدن بازیگر نقش بسته است ، در قسمت سینه و کمر جمع شده است و به نظر می رسد این لباس عملاً روی او ریخته شده است. جولی این ظاهر را با موهای صاف بلند، چند جواهرات ساده ورنیه و یک جفت تلمبه نقره ای و روباز تکمیل کرد.

در کنار جولی روی فرش قرمز دو دختر او زاهارا 16 ساله و شیلو 15 ساله حضور داشتند. زهارا لباس سفید به سبک یونانی از Catwalk Designer Vintage ، یک فروشگاه قدیمی در لس آنجلس پوشید ، در حالی که شیلو لباس سیاه ورساچه خط مشکی پوشید. با کفش های کتانی زرد و مشکی.

جولی اخیراً اعضای نسل خود را به رویدادهای مختلف آورده است، از جمله اولین نمایش هفته گذشته فیلم مارول در لس آنجلس. در آن مراسم ، او پنج فرزند از شش فرزندش را همراه خود آورد و زاهارا و شیلو را در دو لباس شخصی خود قرار دادند. در حالی که جولی اوایل روز در حال قدم زدن در اطراف رم با پنج فرزندش دیده شد، تنها شیلو و زاهارا بودند که در اولین نمایش آن شب عکس گرفتند.

Daniele Venturelli / Daniele Venturelli / WireImage

الساندرا بندتی – Corbis/Corbis از طریق گتی ایماژ