آنجلینا جولی برای ملاقات مادر و دختر روی فرش قرمز رفت با زاهارا جولی پیت

آنجلینا جولی پنجشنبه شب کاری را که فقط آنجلینا جولی می تواند انجام داد ، انجام داد-او دختر 16 ساله اش ، زاهارا جولی پیت را در یک قرار ملاقات با مادر فرش قرمز با دخترش آورد. این جفت با هم بیرون آمدند تا تنوع‘s رویداد قدرت زنان در جایی که آنها آرنج خود را با برخی از بانوان برجسته دیگر مالیدند.

هر دو زن با ظاهر خود همه چیز را ساده نشان دادند ، آنجلینا لباس ماکسی قهوه ای روشن و آستین بلند پوشید ، در حالی که زهارا یک بلوز سفید را انتخاب کرد که در یک شلوار سفید و پهن پهن شده بود. در حالی که روی فرش بودند ، این زوج با آماندا گورمان ، شاعر افتتاحیه گفتگو کردند ، که شعر جدیدی را در مراسم بعداً همان شب ارائه کرد. آماندا با آن دو نفر در یک لباس گرم ورساچه با روکش صورتی داغ عکس گرفت.

در داخل رویداد ، زهارا همچنین فرصت ملاقات با کتی پری را پیدا کرد. این دختر 16 ساله برای ملاقات با این ستاره پاپ بسیار هیجان زده به نظر می رسید ، او در لباس مجلسی فیروزه ای Schiaparelli FW21 Couture به رنگ اسفنجی ملبس بود.

استفانی کینان/سرگرمی گتی ایماژ/گتی ایماژ

البته ، تا به حال ، زهارا حرفه ای در فرش های قرمز است ، زیرا سالها با مادرش در آنها حضور داشته است. در اکتبر 2019 ، زهارا برای سفر مطبوعاتی به مادرش و برخی از خواهر و برادرهایش ملحق شد مالفیسنت: معشوقه شیطان، اولین نمایش های لندن ، رم ، ژاپن و لس آنجلس را به نمایش گذاشت.

قرار ملاقات مادر و دختر آنجلینا و زهارا در حالی رخ می دهد که نزاع حقوقی مداوم بین آنجلینا و برد پیت ادامه دارد زیرا سابق بر سر حضانت پنج فرزند زیر سن قانونی خود به مبارزه ادامه می دهند.

ROBYN BECK/AFP/گتی ایماژ

جان کوپالوف/WireImage/گتی ایماژ