آموزش کامل ارزهای دیجیتال و کاربردهای آنان در جامعه مدرن

جهان مدرن شاهد ظهور سالانه و گاه روزمره ابتکار اختراع ها و بکارگیری فناوری های مدرن است. در این در میان اساسی کلیه گیر شدن فناوری های کامپیوتری و ظهور کانال های آن و در غایت معرفی اینترنت، بخش اعظمی از جنبه های جوامع از زندگی روزانه اشخاص گرفته تا روش مدیر و سود دهی شرکت های یک سری ملیتی، کلیه دچار تغییراتی کلیدی شده اند.

اینترنت خیر صرفا حصر های جغرافیایی کسب و کارهای متعلق به تمرکز بالای جمعیت مانند خرده فروشی ها را مهم ممکن ساختن فروشگاه های آنلاین از دربین برداشته است، بلکه در بخش هایی مثل بهداشت و نگهداری های پزشکی هم تغییراتی فراوانی تولید کرده است. تا جایی که عالم شاهد کار های جراحی از رویه بدور هم بوده است.

در این در میان دیجیتال شدن خدمات بانکداری و نقل و انتقال دارایی ها بر روی بستر اینترنت، همین سرویس ها را برای عموم مردم قابل دسترس تر کرده است.

ارزهای دیجیتال جدیدترین فناوری های این حوزه به شمار می روند. این ارزها به وسیله باز تعریف و تمجید تام خدمات مالی و بانکداری دیجیتال، دسترسی عموم مردمان را به خدمات مالی به بالاترین حد خود خواهند رساند. دسترسی پذیری آسان این ارزها که گاه تنها نیاز به یک تلفن همپا هوشمند به جهت تولید یک کیف پول نرم افزاری به جهت ذخیره ارزها دارند، محبوبیت آنها را به رخ فزاینده ای ارتقاء داده است.

به همین دلیل، آموزش ارز دیجیتال اکنون به یک عدد از مالامال تقاضا ترین زمان های آموزشی تبدیل شده است. بر خلاف سیستم های بانکداری سنتی، ارزهای دیجیتال به صورت غیر متمرکز ارائه می شوند و هیچ نهاد مرکزی بر روی آنان کنترلی ندارند. ارائه ارزهای دیجیتال به وسیله یک فناوری توانمند و انقلابی به اسم بلاکچین قابلیت و امکان پذیر شده هست که خود در سال 2009 با ظهور اولی ارز دیجیتال یا بیت کوین به عالم معرفی شد.

کاربردهای ارزهای دیجیتال

دسترسی پذیری فراوان بالای ارزهای دیجیتال باعث شده میباشد سرعت بکارگیری آن‌ها در گونه های فناوری های دیگر و به دست آوردن و کارهای اینترنتی نسبت به سیستم های مالی سنتی زیاد فراتر باشد.

به ادله فقدان یک ارگان مرکزی کسب و کارهای اینترنتی نیاز به هیچ مدل قراردادی دارای هیچ بانک و یا این که نهاد مالی ندارند و تنها می تواند حیاتی به کارگیری از یک کیف پول ارز دیجیتال و آدرس های خصوصی و عمومی مرتبط اهمیت آن، فروشگاه های آنلاین و خدمات آنلاین دیگری داشته باشند.

نبود نهاد مرکزی همینطور کارمزدهای معامله دارای این ارزها را نسبت به سیستم های مالی متمرکز و سنتی به طور چشمگیری کاهش داده است. چون که همگی معاملات به رخ همتا به همتا در میان دو طرف خرید کننده و فروشنده اتفاق می افتد. در سری آموزش رمزارز نعیم حشم بان، آموزش های به اندازه برای یکپارچه سازی سرویس ها پرداخت اصلی ارزهای دیجیتال به درون به دست آوردن و کارهای آنلاین به تشریح تحلیل شده است.

یکی از تازه ترین ناحیه هایی که شروع به استعمال از ارزهای دیجیتال و امکان های فوق العاده آن ها کرده است، صنعت بازی سازی است. همین صنعت به منظور جذب هر چه بیشتر مخاطب و ارتقاء سود، روزگار صرف شده بازیکنان در این بازی ها و نیز جایزه هایی که به دست آوردن کرده اند را به اقلام با بها و قابل معامله تبدیل کرده اند.

این عمل نه صرفا انگیزه اشخاص برای مشارکت در این بازی ها را افزایش می دهد، بلکه شرایطی را ایجاد کرده میباشد که برخی گیمر های رشته ای، مشغول بودن حساس بازی های ارزهای دیجیتال را به تیتر یک شغل کل وقت در لحاظ می گیرند.

هر کدام از بازی های ارز دیجیتال روش های مختلفی را به جهت جایزه دادن به بازیکن ها در حیث گرفته اند. مشارکت در برخی از همین بازی ها بدون‌پول وجود ندارد و بازیکن می بایست مقداری سرمایه نخستین به بازی وارد کند. به جهت مثال یکی از از بهترین بازی های ارز دیجیتال از حیث گیمرها، اکسی اینفینتی است که نیاز به سرمایه گذاری اولیه برای خرید کردن یک یا این که یک‌سری هیولای بامزه به جهت نبرد دارد. در سری آموزش کامل ارز دیجیتال نعیم حشم بان، بهترین بازی های ارز دیجیتال چه نوع های رایگان و چه نوع هایی که نیاز به سرمایه گذاری نخستین دارند، معرفی شده اند.

شماری از بازی های ارز دیجیتال محبوب

Plants vs Undead

توکن های یکتا یک عدد از دیدنی ترین جنبه های ارزهای دیجیتال هستند که مخلوط آن‌ها در صنعت بازی سازی یک انقلاب تبارک را در همین صنعت ساخت نموده است. این توکن ها مالکیت تام شخصیت های بازی و اقلام موجود در آنها را به طور تمام به بازیکن ها منتقل می نمایند. دارای خرید کردن و فروش این توکن ها یک بازار و اقتصاد دیجیتال مبتنی بر بلاکچین ساخت شده است.

Plants vs Undead یا این که گیاهان در علیه زامبی ها یک بازی هیجانی به سبک دفاع از قلعه است که یک موقعیت آخر وقتی را بازگو می نماید که در آن بازیکن ها می بایست در مقابل زامبی ها از خود دفاع نمایند. در این بازی گیاهان با قیمت بالایی بوده و بازیکنان می بایست به جهت دفاع در برابر زامبی ها و یا حمله به آنها، اشکال گیاهان مخلتف را بدست آورده و آنها را هدایت نمایند. توکن محلی همین بازی PUV نام دارد. بازیکن ها می توانند اساسی به کارگیری از اقلام باطن بازی مثل دانه های گیاهان را خریداری نمایند.

Thetan Arena

تتان آرنا یک بازی ارز دیجیتال در سبک مبارزه یکسری نفره است. همین بازی به صورت دو بعدی طراحی شده هست و جهت دوربین به شکل عمودی از بالا به ذیل است. بازیکنان حیاتی به کار گیری از دلاور های درون بازی به نزاع با یکدیگر می پردازند و در زمان پشت سر گذاشتن رقبا، ماموریت ها و پروسه متفاوت می توانند یک عدد از توکن های بومی بازی به نام Thetan Gem یا این که الماس های تتان را بدست آوردند. با استعمال از آن می توانند برای خرید اقلام داخل بازی مثل ارتقای قهرمانان خویش به یک تتان واقعی به کار گیری نمایند. توکن دوم این بازی Thetan coin یا این که سکه های تتان اسم دارااست که بازیکنان می تواند اصلی خرید کردن و فروش آن به دست آوردن درآمد نمایند.

 

راه دوم کسب درآمد مثل سایر بازی های استعمال از توکن های غیر مثلی است. قهرمان ها و تتان ها به رخ توکن های یکتا ارائه شده و بازیکن ها می توانند پهلوان های خود را به ارزش های مناسبی به فروش برسانند. محبوبیت فزاینده همین بازی ارز دیجیتال و عبور شمار بازیکن های آن از یک میلیون نفر، سبب ساز بالا رفتن بها توکن های یکتای آن شده است.