آلیسون کارول از Wonder Valley درباره مراقبت از پوست و سلامت کامل بدن

ما فقط محصولاتی را وارد می کنیم که به طور مستقل توسط تیم تحریریه W انتخاب شده اند. با این حال ، اگر کالایی را از طریق پیوند در این مقاله خریداری کنید ، بخشی از فروش را دریافت می کنیم.

هنگامی که آلیسون کارول و همسرش جی تصمیم گرفتند تا شرکت خود را در واندر ولی در سال 2014 راه اندازی کنند ، روغن زیتون کالیفرنیا هنوز نسبتاً مبهم بود – تعداد انگشت شماری از مردم آن را فشار می دادند و آن را در بازارهای کشاورزان محلی و مغازه های غذای تخصصی می فروختند.

در حال حاضر ، آنها در هشتمین سال برداشت خود هستند ، و روغن زیتون بکر و دسته کوچک آنها-که در یک بطری براق و براق کوچک با یک الهه برهنه روی برچسب آمده است-در پیشخوان های شیک آشپزخانه در سراسر کشور یافت می شود. همین درجه روغن پایه و اساس خط مراقبت از پوست مورد علاقه آنها است که شامل یک پاک کننده روغن لوکس ، یک روغن بدن ، یک سرم صورت و یک صابون با رایحه Hinoki با یک کف غنی است. (شما می توانید آنها را در Goop، Credo، SSENSE، و CAP Beauty و سایر موارد پیدا کنید.)

آلیسون از خانه ای که او و جی در ساحل مین مشترک هستند صحبت کرد W در مورد فواید کلی روغن زیتون به عنوان یک عنصر زیبایی درونی و بیرونی، تشریفات سلامتی روزانه او، و اینکه چگونه یاد گرفتن نزدیک شدن به پوست با کنجکاوی منجر به بهبود چشمگیری چهره شد.

زمانی که شما و همسرتان Wonder Valley را راه اندازی کردید، آیا پرداختن به مراقبت از پوست همیشه بخشی از برنامه بود؟

ما قبلاً به شوخی می گفتیم که این “مارک بدون برنامه” است. ما فقط عاشق روغن زیتون بودیم، دوست داشتیم چیزهایی را با هم طراحی کنیم و قلبمان را برای آن گذاشتیم و دیدیم چه اتفاقی افتاده است. مراقبت از پوست به دلیل جذابیت خودم شروع شد. روغن صورت اولین محصول ما بود و این نتیجه تلاش من برای کمک و درمان پوست خودم بود. من همیشه در بزرگ شدن با آکنه دست و پنجه نرم می کردم. سابقه پدرم در زمینه داروسازی و کار در زمینه پوست است. و من نسخه‌های زیادی دریافت می‌کردم و زمان زیادی را در مطب‌های پوست گذراندم که بزرگ شدم و هیچ چیز واقعاً کمک کننده نبود. به عنوان یک بزرگسال، وقتی شروع به دیدن یک پزشک جامع نگر کردم و به مشکلات روده و مسائل رژیم غذایی پرداختم، تغییری که در پوستم دیدم بسیار عمیق بود و تقریباً در همان زمان شروع به آزمایش روغن‌ها در مراقبت از پوست کردم.

عکس توسط جی کارول.

احساس می کنم بسیاری از مردم می دانند که خوردن روغن زیتون به عنوان بخشی از رژیم غذایی شما سالم است. اما استفاده از آن بر روی پوست چه فوایدی دارد؟

ما زیتون های خود را زمانی که هنوز سبز هستند برداشت و فشرده می کنیم و غلظت پلی فنول ها و آنتی اکسیدان های بیشتری نسبت به زمانی که دیرتر برداشت کنید وجود دارد. بنابراین شما آن را به صورت موضعی دریافت می کنید. روغن زیتون همچنین واقعاً سرشار از ویتامین A و E و اسید پالمیتیک است ، بنابراین واقعاً نرم کننده و نرم کننده پوست است. دارای غلظت بالایی از اسید اولئیک ، که هیدراتور نهایی است ، و لینولئیک اسید و اسکوالن ، که به تقویت و تقویت کمک می کند.

این روغن می تواند روغن سنگین تری نسبت به روغن های دیگر باشد ، به همین دلیل است که احتمالاً نباید روغن زیتون مستقیم را روی صورت خود بمالید. روغن ما معمولاً با مقدار زیادی جوجوبا یا گل سرخ بریده می شود – چیزهایی که مزایای خاص خود را دارند ، اما چگالی مولکولی روغن را نیز سبک می کنند.

چه چیزی از کار در دنیای مراقبت از پوست آموخته اید که اکثر مردم نمی دانند؟

خرید محصولات جدید برای مصرف چیزهای جدید هیجان انگیز است، زیرا همه آنها به شما وعده جهانی می دهند. اما کمتر بیشتر است و مهم این است که متفکر باشید و همیشه اوضاع را تغییر ندهید. من نمی گویم که شما تا به حال با هر پاک کننده ای که در حال حاضر استفاده می کنید ازدواج کرده اید. اما حتی با وجود محصولات طبیعی ، حتی با ترکیبات تمیز ، انجام بسیاری از مراحل مختلف سرم و لایه بردارها واقعاً می تواند برای پوست مضر باشد. من به میکروبیوم بسیار فکر می کنم و با عملکرد و هوش پوستم کار می کنم ، نه برعکس. این می داند چگونه سم زدایی می کند ، می داند چگونه خود را ترمیم کند ، چگونه ترمیم کند: چگونه می توانم از آن عملکردها به جای تلاش برای جایگزینی آنها پشتیبانی کنم؟

چگونه به آن محل تفاهم رسیدید؟

من فکر می کنم پوست ما می تواند یک داشبورد واقعی باشد. اطلاعات زیادی به ما می گوید و همیشه با ما ارتباط برقرار می کند، مانند زمانی که خسته هستیم یا به اندازه کافی آب نمی نوشیم یا حساسیت های غذایی داریم. دیدن ظاهر شدن یک برآمدگی یا قرمزی بسیار آسان است و فقط می خواهید به آن حمله کنید، آن را بردارید، از شر آن خلاص شوید، پنهانش کنید. اما هر چه بیشتر بتوانید با کنجکاوی و حوصله و حساسیت به پوست خود نزدیک شوید، می توانید چیزهای زیادی یاد بگیرید. مهم است که فراتر از بیان سطح سطح سلامت به یک تجربه کل بدن فکر کنید.

من در نیوجرسی در یک خانواده ایتالیایی بزرگ شدم. من با گلوتن زندگی می کردم ، و سپس روی آن کلیک کردم: “این با من موافق نیست.” هربار روی پوست من ظاهر می شود: در اینجا برجستگی های کوچک روی خط فک من یا گونه های قرمز و سرخ شده ظاهر می شود. من زمان زیادی را در آن چرخه بدون هیچ آگاهی گذراندم.

بیشتر محصولات مراقبت از پوست و زیبایی خود را از کجا خریداری می کنید؟

من معمولاً از خرده‌فروش‌هایی که Wonder Valley را حمل می‌کنند، مانند CAP Beauty یا Credo خرید می‌کنم، زیرا می‌دانم استانداردهای آنها برای محصولات تمیز بسیار بالاست. من هنوز در حال جستجوی SPF ها هستم و احساسم را در مورد آن درک می کنم.

آیا مارک های ضد آفتاب ترجیحی دارید؟

من کرم ضد آفتاب ماری ورونیک را برای صورتم دوست دارم. من رنگ را دوست ندارم ، اما دوست دارم که روی دارد و خیلی سنگین نیست. در بازار کشاورزان در مین ، این مارک به نام Fresh Pickins وجود دارد. آنها فقط روی را با موم زنبور عسل ترکیب می کنند – بوی بسیار خوبی دارد. ما هر تابستان آن را می خریم و از آن به عنوان SPF بدن خود استفاده می کنیم.

اگر مجبور باشید روال مراقبت از پوست خود را به یک محصول محدود کنید ، آن محصول چیست؟

پاک کننده ما این یک بازی برای پوست من بود. من آن را روی پوست خشک استفاده می کنم، و بافت تقریبا چسبنده به من این امکان را می دهد که واقعاً همه چیز را در صورتم رفع احتقان کنم، نه فقط منافذ پوست، بلکه همچنین اگر به خاطر نوشیدن زیاد شراب شب قبل پف کرده ام، یا اگر گلوتن خوردم، یا عادت ماهیانه من در حال آمدن است ، یا اگر دچار تنش باشم زیرا دندان هایم را خیلی فشار می دهم. به من اجازه می دهد تا یک تا دو دقیقه ماساژ صورت داشته باشم و بر روحیه و زیبایی فوری من تأثیر می گذارد.

برنامه صبحگاهی شما چگونه است؟

در حال حاضر ، ما شش ماه از سال را در مین و شش ماه از سال را در بیابان می گذرانیم. و رژیم غذایی و شیوه زندگی و محیط نمی تواند بین این دو مکان متضاد باشد. بعضی روزها ممکن است شبیه پیاده روی صبحگاهی در بیابان باشد. در اینجا، ممکن است یک شنا باشد. سپس سعی می کنم یک لیتر آب را مستقیماً از بین ببرم ، زیرا تمایل دارم که بسیاری از ویتامین ها را فراموش کنم ، و آن را هضم کنم. و کمی حرکات کششی، یا چی گونگ یا کمی یوگای سبک. اگر بتوانم قبل از اینکه صبح به صفحه نمایش نگاه کنم حتی یک بافر 15 یا 30 دقیقه ای داشته باشم، به شدت بر توانایی من برای گرفتن روز و غرق نشدن تأثیر می گذارد.

چگونه عصرها آرام می شوید؟

من همیشه غسل ​​دهنده یا دوشگر عصر بودم. در بیابان، ما یک وان پنجه ای در فضای باز در حیاط داریم و حمام کردن با یک تن نمک اپسوم و کمی روغن بدنمان بسیار بهشتی است. گاهی اوقات روغن را به موهایم می زنم و موهایم را می کشم ، یا ماسک مو انجام می دهم. من آنها را از Tierra Sagrada دوست دارم، یا فقط مقداری روغن زیتون، عسل و ماست را در یک لیوان مخلوط می کنم و آن را روی آن می ریزم. و سپس شمع هل از Le Feu De L’eau برای من مانند بهشت ​​است ، بنابراین آن را می سوزانم. من دوست دارم یک اسکراب شکر روغن زیتون انجام دهم که فقط شکر ارگانیک درشت، مقداری روغن زیتون و اسانس های مورد علاقه من است. من هفته ای یکبار این کار را بیرون انجام می دهم ، زیرا کثیف است.

آیا محصولات آرایشی مناسبی دارید؟

من از ریمل ایلیا خوشم می آید – برای یک محصول طبیعی بسیار مناسب است. و سپس من همه چیز را از Kjaer Weis دوست دارم: من از سایه چشم آنها استفاده می کنم، و آنها رنگ های لب زیبا و بسیار مات دارند. بسته بندی بسیار شیک است ، مواد تشکیل دهنده تمیز هستند و واقعا خوب کار می کنند.

آیا شما یک متخصص زیبایی یا سلامتی مورد علاقه دارید که دوست دارید برای هر نوع درمان به او مراجعه کنید؟

کری سکستون ، که یک استودیو جامع مراقبت از پوست در آستین به نام وتیور دارد ، فوق العاده با استعداد است. وقتی می روم همیشه پوست من واقعا شاد است. و من تمایل دارم با طب سوزنی بسیار مذهبی باشم – این لزوماً یک درمان از نوع آبگرم صورت نیست، اما متوجه شدم که واقعاً به حرکت لنف، جریان خون و مشکلات رکود در کل بدن من کمک می کند، که مطمئناً در صورت من. و من خوش شانس هستم که دوستان نزدیکی مانند الکسیس اسمارت دارم که در ساخت عصاره گل تخصص دارند ، بنابراین ترکیبات خوبی از آنها دریافت می کنم.

از عرقیات گل برای چه چیزهایی استفاده می کنید؟

هر چیزی از رکود عاطفی گرفته تا توانمند شدن در بدن شما تا خارج شدن از حلقه های ذهنی – شیوه های مختلف زمینه سازی و تمرین های شجاعت. دوست من Care Motika شغلی به نام Window of the Sky دارد و برای من داروهای اسانس گل سفارشی انجام می دهد که به همه چیز کمک می کند ، از جمله دندان قروچه ام. آنها ابزار خوبی برای داشتن در کیت شما هستند.

ایده آل ترین روز آبگرم شما کجا بود و کجا؟

من آب گرم را بیشتر از درمان دوست دارم – دوست دارم به دنبال تجربه های خوب حمام باشم. من و شوهرم هر دو سال یکبار به یک سفر جاده ای از طریق روستاهای ژاپن می رویم و به مناطق مختلف می رویم. در ایالات متحده، چشمه های آب گرم دانتون، در کلرادو، و ده هزار موج، در نیومکزیکو، شگفت انگیز هستند.

آیا نماد زیبایی دارید؟

من یک شبکه کامل از زنان دارم که آنها را تحسین می کنم و سعی می کنم آنها را نزدیک خودم نگه دارم: فکر می کنم آماندا بیکن ، مون جوس را تاسیس کرد ، یک مادر ، دوست و صاحب مشاغل باورنکردنی است. طراح پام شمشیری ، از استودیو شمشیری ، یک زن باشکوه و رهبر قوی است و سبک خارق العاده ای دارد. و الکسیس اسمارت واقعاً با شهود و توانایی خود در مراقبت و درمان خود در تماس است. او بسیار شگفت انگیز است