آفریقای جنوبی در محل کار می تواند به کجا سفر کند؟

با تغییر روند تجاری و تجاری در 12 ماه گذشته ، روش جدیدی برای کار وجود دارد که ایده دفتر تلفن همراه را به سطح دیگری رسانده است. معرفی “کار” – راهی جدید برای دیدن جهان با لپ تاپ در دست مردم متوجه شده اند که ممکن است کارتان را به هر جایی ببرید و از کمی سرگردانی در آن سوی چهار دیوار لذت ببرید.

به شرطی که مقصد شما به امکانات رفاهی مورد نیاز شما و اتصال به اینترنت ثابت دسترسی داشته باشد ، چرا مشاغل و اوقات فراغت را با هم ترکیب نکنید و به آخرین تعطیلات کاری نپردازید؟

در اینجا هفت مورد از بهترین مکان های ما برای پشت سر گذاشتن با لپ تاپ در محل کار آورده شده است:

کاستاریکا

کار کاستاریکا

کاستاریکا در یک فاصله دور از دریای کارائیب ، با جنگل سرسبز و آتشفشان احاطه شده است ، رویای ماجراجویان است. اگر نگران اتصال هستید ، به نظر می رسد اینترنت حتی در مکان های دورتر واقعاً خوب است. هنگامی که “در محل کار” خود نیستید ، برای انتخاب بین پیاده روی ، کایت سرفینگ ، قایق سواری رودخانه و گشت و گذار در ساختمان ها و موزه های زیبا مشکل خواهید داشت. در اینجا به زندگی کامل در این پناهگاه آمریکای مرکزی می پردازیم.

شرایط سفر:

  • نیازی به آزمایش PCR COVID-19 نیست.
  • مسافران قبل از سفر باید کارت سلامت خود را تکمیل کنند. هنگام ورود کد QR را ارائه دهید.
  • شما به بیمه مسافرتی معتبر نیاز دارید که محل اسکان اضطراری قرنطینه (به ارزش 2،000 دلار) و هزینه های درمانی (به ارزش 50،000 دلار) را پوشش دهد. این باید در گواهی (به زبان انگلیسی یا اسپانیایی) قید شود.

ویزا: کاستاریکا به مدت 90 روز بدون ویزا است

مالاوی:

کار مالاوی

مالاوی بی دلیل ملقب به “قلب گرم آفریقا” نیست. از مردم گرم و دوستانه اش گرفته تا ذخایر باشکوه بازی و سواحل درخشان ، در حالی که روز را دور می گذارید ، فضای آرام را به خود اختصاص دهید.

شرایط سفر:

  • نتیجه آزمایش PCR COVID-19 منفی را که ظرف 72 ساعت قبل از عزیمت انجام شده است ، ارائه دهید.
  • نیازی به قرنطینه اجباری نیست.

ویزا: مالاوی به مدت 90 روز بدون ویزا است

مالدیو

کار مالدیو

صندلی اداری خود را با یک صندلی آفتابگیر کنار استخر بی نهایت عوض کنید. اگر به دنبال مناظر خیره کننده ، ورزشهای آبی ، آرامش و سکوت و دوستانه هستید ، چمدان خود را جمع کنید و به این جزیره رویایی بروید. مالدیو با داشتن اینترنت پرسرعت در تقریباً همه اقامتگاه ها از آفریقای جنوبی استقبال می کند که به دنبال اقامتی طولانی مدت هستند.

شرایط سفر:

  • مسافران هنگام ورود باید آزمایش PCR منفی ارائه دهند. آزمون باید حداکثر 96 ساعت قبل از ورود انجام شود.
  • همه مسافرانی که از مالدیو وارد و عزیمت می کنند باید 24 ساعت قبل از عزیمت ، فرم سلامت خود را تکمیل کنند.
  • مالدیو به تازگی یک بیمه ویژه COVID-19 را معرفی کرده است که می توانید قبل از ورود خریداری کنید. این بیمه هزینه های درمانی و همچنین هزینه های ایزوله و حمل و نقل را که ممکن است متحمل شوند پوشش می دهد.

ویزا: مالدیو به مدت 30 روز بدون ویزا است

موزامبیک

کار موزامبیک

فقط یک قایق در آن سوی مرز ، منطقه جنوبی موزامبیک از پونتا دو اورو تا ماپوتو ، یک گریز کاملاً ایمن و زیبا از فضای اداری متزلزل شما است. به سواحل ماسه کارامل ، سافاری اقیانوس ، میگوهای دور تا دور و دوستانه ترین مردم محلی فکر کنید. این واقعاً قطعه ای از بهشت ​​روستایی است که دسترسی سریع به آن وجود دارد اما باعث می شود احساس کنید کیلومترها دورتر هستید.

شرایط سفر:

  • مسافران باید نتیجه آزمایش منفی PCR COVID-19 را که ظرف 72 ساعت قبل از عزیمت انجام شده است ، ارائه دهند.
  • نیازی به قرنطینه اجباری نیست.

ویزا: موزامبیک به مدت 30 روز بدون ویزا است.

نامیبیا

نامیبیای کار

نامیبیا از بیابان های درخشان آن تا سواحل وحشی و غذاهای دریایی تازه اقیانوس ، خانه ای دور از خانه است. تا زمانی که آنجا هستید ، برخی از فهرست های سطل را بردارید ، مانند بالون هوای گرم بر روی تپه های شنی ، دیدن اسب های وحشی Ais-Ais یا گذراندن چند روز باشکوه در کمپینگ در پارک ملی اتوشا. با ماشین بالا می توانید یک سفر جاده ای حماسی را انجام دهید ، یا می توانید یک پرواز دو ساعته به ویندهوک داشته باشید.

شرایط سفر:

  • نتیجه آزمایش COVID-19 RT-PCR منفی که بیش از 7 روز (168 ساعت از زمان نمونه برداری) در بندر ورود لازم نیست ، لازم است.
  • افراد واکسینه شده کووید -19 هنوز باید نتیجه آزمایش منفی کووید -19 را نشان دهند.

ویزا: نامیبیا به مدت 90 روز بدون ویزا است.

سری لانکا

کار سریلانکا

اگر به دنبال مکانی هستید که ترکیبی از سواحل زیبا ، ویرانه های باستانی ، جنگل های گرمسیری و جذابیت بودایی باشد ، آن را در جزیره سریلانکا خواهید یافت.

شرایط سفر:

  • مسافران باید آزمایش PCR منفی 96 ساعت قبل از عزیمت ارائه دهند.
  • گردشگران هنگام ورود به هتل خود در سریلانکا باید آزمایش PCR را انجام دهند. برای اقامت بیشتر از هفت روز ، آزمایش سوم ممکن است لازم باشد.
  • شما باید یک بیمه نامه اجباری COVID-19 تهیه کنید که فقط از 12 دلار شروع می شود و شما را به مدت 50،000 دلار در مدت یک ماه پوشش می دهد.

ویزا: ویزای الکترونیکی هنگام ورود الزامی است.

زنگبار

کار زنگبار

جایی که سعادت جزیره با ماجراهای غذایی و غواصی در سطح جهانی روبرو می شود-در آنجا زنگبار را خواهید یافت. با داشتن اقامتگاه های تفریحی مختلف از مقرون به صرفه تا لوکس تر ، می توانید هفته ها را از لپ تاپ خود به تماشای چشم اندازهای زیبای جزیره لذت ببرید. بدون نیاز به آزمایشات قرنطینه یا PCR ، زنگبار انتخابی واضح برای کار شما است.

شرایط سفر:

مسافران آفریقای جنوبی قبل از عزیمت یا رسیدن به زنگبار نیازی به گواهی تست COVID-19 ندارند (مگر اینکه توسط شرکت هواپیمایی مورد نیاز باشد).

ویزا: زنگبار به مدت 90 روز بدون ویزا است.

نحوه داشتن مشاغل محلی:

رفتن به تعطیلات کاری نیازی به تعطیلات هفته ندارد. آخر هفته طولانی داشته باشید یا برای یک یا دو هفته اقامتگاه خانوادگی رزرو کنید. م belowسسات زیر همه دارای خدمات Wi-Fi محکم هستند ، بنابراین می توانید از صندلی کنار استخر یا منطقه برآی وصل شوید.

برو سافاری

سافاری کار

اتاق هیئت مدیره را با بوته ای در بیابان آفریقا عوض کنید. از اقامتگاه های مجلل بازی گرفته تا کلبه های خود پذیرایی ، گزینه های زیادی برای فشردن کمی از کار بین این درایوهای بازی وجود دارد.

مشاهده کارهای سافاری

سعادت مسیر باغ

کار knysna

از خلیج موسل تا دره طبیعت ، برای استراحت ساحلی به سواحل گرمتر بروید. گذشته از مناطق بکر ساحل ، این قسمت از جهان برای ماهیگیری ، ورزش های آبی ، دوچرخه سواری کوهستانی و گلف مناسب است. بسیاری از مسسات نیز حیوان خانگی دوست هستند ، بنابراین نیازی به ترک قلاب محبوب خود ندارید.

کارها را در امتداد مسیر باغ مشاهده کنید

تجربه مناطق شراب

طعم شراب در تعطیلات ناهار شما؟ چرا که نه! از کلبه های دنج و پذیرایی در روبرتسون گرفته تا مهمانسراهای لوکس و تفریحگاه های اسپانش در فرانشخوک ، بین همه آن جلسات کاری ، کمی به من وقت بدهید.

رزرو کار شرابخانه را رزرو کنید

گلف برو

گلف کار

سبد خرید و کفش های گلف خود را بسته و در کنار برخی از خیره کننده ترین زمین های گلف آفریقای جنوبی ارائه دهید. اگر نگران هستید که زمان زیادی را در مسیرهای دیدنی صرف کنید ، آیا نمی گویند زمین گلف یکی از بهترین مکان ها برای شبکه سازی است؟

کار گلف رزرو کنید

کار از راه دور در زمانی که مردم هیچ دلیلی برای سفر ندارند ، سفر را بسیار راحت تر کرده است. امیدواریم ، ما از شما الهام گرفته ایم که در دفتر خانه خود با یک پس زمینه عجیب و غریب تر مبادله کنید و کاری را در جایی هیجان انگیز برنامه ریزی کنید.

به لطف سرعت فناوری تلفن همراه و روندهای جهانی ، شما واقعاً آزادی حرکت در هر مکانی را دارید.

آیا فرار مشاغل مورد علاقه ای دارید که باید در مورد آن بدانیم؟ یک خط در نظرات برای ما بنویسید.


تمام اطلاعات این صفحه وبلاگ در زمان انتشار صحیح بوده و ممکن است در هر زمان بدون اطلاع قبلی تغییر کند. Travelstart هیچ گونه مسئولیتی در قبال ضرر یا ناراحتی ناشی از استفاده از اطلاعات تاریخ گذشته یا نادرست ذکر شده نخواهد داشت.